صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۵
کد خبر: 18416
گزارشگر: 306
۱۱۶
۰
۰
۲

شهدا و جانبازان راه و رسم صبر و بردباری را به ما آموختند

شهدا و جانبازان راه و رسم صبر و بردباری را به ما آموختند
یزد - فرمانده کل انتظامی کشور، راز جاودانگی را پیروی از سیره شهدا دانست و گفت: شهدا و جانبازان نشانه ها و راه و رسم مقاومت، صبر و بردباری را به ما آموختند

آسیانیوز / یزد ؛ سردار "احمدرضا رادان" در سومین یادواره سرداران و 173 شهید فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن خیرمقدم به خانواده شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهدا و جانبازان نشانه ها و راه و رسم مقاومت، صبر و بردباری را به ما آموختند.

 فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تشکر و قدردانی از همه دست اندرکاران برگزار کننده این یادواره که تلاش کردند تا خادم شهدا شوند، تصریح کرد: مراسم شهدا در شهری برپا شد که جوانان و غیورمردان این شهر، یادگاری های فراوانی از خود در جای جای میهن اسلامی به جا گذاشته اند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: نام حاج "حسین فیض" نام یزد را در دل مردم زنده می کند و می توان گفت که یزد شهر شهدای بزرگی است که با نام آنها یزد در اذهان مردم ایران و جهان زنده می شود.

 عالی ترین مقام انتظامی کشور درخصوص رزمندگان استان یزد در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: دشمنان در مقابل رزمندگان یزدی در دوران دفاع مقدس اظهار ناتوانی می کردند؛ چراکه در مقابل رزمندگان ما حتی کوه های سربه فلک کشیده کردستان عراق نیز سرتعظیم فرود می آورد.

وی ادامه داد: به یاد دارم در دوران دفاع مقدس چگونه رزمندگان یزدی با جانفشانی تا نزدیک شهرهای اصلی عراق به پیش می رفتند، استان یزد عاشقانی مانند شهید "صدوقی" و حاج "احمد متوسلیان" را در خود پرورش داد که شناسنامه ای شدند برای دیار کویر یزد و آنها سند افتخاری برای این استان هستند.

سردار رادان ادامه داد: علت اینکه شهدا فراموش نمی شوند این است که شهدای ما به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اتکا کرده اند یعنی مکتب سرخ قیام امام حسین(ع) را برای خودشان انتخاب کرده اند.

وی تصریح کرد: اثر وجودی شهدا می تواند جغرافیا به جغرافیا پیش برود و بر کسی پوشیده نیست که انقلاب اسلامی ما برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بوده و امروز نیز طوفان الاقصی از اثر وجودی شهدای ایران اسلامی است.

فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه راز جاودانگی را پیروی از سیره شهدا دانست و خطاب به جوانان، گفت: برای جاودانگی باید مثل شهدا عمل کنیم و با آنها باشیم تا ان شاء الله در مسیر امام زمان(عج) قرار گیریم.

سید محمد جواد عرفانفر

 

شهدا و جانبازان راه و رسم صبر و بردباری را به ما آموختند  ، سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور

https://www.asianews.ir/u/dF5
اخبار مرتبط
​ یزد - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: استان یزد در بحث امنیت محله محور یکی از استان های کم دغدغه فراجا در امور انتظامی است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید