صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۱
کد خبر: 18477
گزارشگر: 464
۵۷۶
۰
۰
۱
معرفی کتاب؛

مجله تیزهوش ۳۲ با مطالب ویژه شب یلدا منتشر شد

مجله تیزهوش ۳۲ با مطالب ویژه شب یلدا منتشر شد
سی و دومین مجله تیزهوش با مدیر مسئولی دکتر مهدی شاکری (شاگردی) منتشر شد.

به گزارش آسیانیوز؛ مجله تیزهوش در شماره ویژه شب یلدای خود با داستان‌ها و شعرها و مطالب جدیدی برای کودکان و نوجوانان آمده است تا یک روشنایی دل‌انگیز و هدیه‌ای شادی‌بخش برای بچه‌ها باشد.

در این شماره مجله تیزهوش شعر زیبای پاییز گل‌ها، داستان جالب هانی و خبرهایی نو از دنیای دانش را خواهید خواند. همچنین می‌توانید درباره یک هواپیمای ترابری جدید و کیا باهوشترین پرنده دنیا مطالعه کنید.

مطلب ویژه شب یلدا، تحلیل انیمیشن پسر، موش کور، روباه و اسب، مطلبی خواندنی درباره اضافه وزن و چاقی و کلی کاردستی و بازی هوش و سرگرمی را در این شماره مجله تیزهوش خواهید خواند.

“ماهنامه تیزهوش” مجله‌ای ویژه کودکان و نوجوانان خلاق و هوشمند ایرانی است که برای اولین بار در کشور، با رویکردی روحیه بخش، خلاقانه و علمی آموزشی با مدیر مسئولی دکتر شاکری (شاگردی) از مهر ماه ۱۳۸۴ پا بر عرصه مطبوعات گذاشت و یکی از محصولات مجتمع فرهنگی تیزهوشان می‌باشد.

این نشریه در حال حاضر مخاطبان زیادی را پیش روی خود دارد چنانچه علاوه بر جمعیت چند هزار نفری مشترکین مؤسسه تیزهوشان، مهمان بسیاری از خانواده‌ها است.

مجله تیزهوش شماره ۳۲ که به مدیر مسئولی مهدی شاگردی منتشر می‌شود را در سایت tizhoushan.ir مطالعه کنید

جواد لگزیان
https://www.asianews.ir/u/dG5
اخبار مرتبط
تاسف و دلسوزی تنها حسی نیست که باید برای کودکان کار داشت بلکه باید برای زندگی بهتر آنها گامی برداشت کتاب طرد اجتماعی و نحوه مواجهه با کودکان کار گامی است در این مسیر ناهموار اما شاد، انرژی بخش و آینده‌ساز.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید