صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
کد خبر: 18552
گزارشگر: 2
۲۴۶
۰
۰
۲
چاپ تبلیغاتی

سفارش چاپ انواع لیوان کاغذی و ظروف یکبار مصرف

سفارش چاپ انواع لیوان کاغذی و ظروف یکبار مصرف
ظروف یک بار مصرف در زندگی ماشینی و پیشرفته امروز جایگاه مهمی دارند. ظرف یک بار مصرف کاغذی محبوب‌ترین ظروف یک بار مصرف هستند که کاربران خریداری می‌کنند. این ظروف دوستدار محیط زیست بوده و خیلی سریع‌تر به چرخه طبیعت بازمی‌گردند. از طرفی استفاده از این ظروف در مقایسه با ظروف پلاستیکی راحت‌تر است.

ظروف یکبار مصرف کاغذی در مقابل دما مقاومت بیشتری دارند. دمای بالا و ریختن نوشیدنی‌های گرم داخل این لیوان‌ها باعث تغییر شکل آن‌ها نشده و همچنین دما به پوست انتقال پیدا نمی‌کند. همه این موارد باعث می‌شود که نگه داشتن این ظروف و حمل آن‌ها ساده باشد. به این ترتیب ظروف بیرون‌بر کاغذی کاربرد وسیعی دارند و کاربرپسند هستند.

از طرفی این ظروف با یک لایه پلاستیک یا موم ضد آب شده و برای مصرف مواد غذایی و نوشیدنی‌ها طراحی‌شده‌اند. درحالی که لایه خارجی این ظروف کاغذی قابلیت چاپ دارند. به این ترتیب شما می‌توانید طرح یا لوگو مورد نظرتان را روی این ظروف چاپ کنید. قابلیت چاپ روی ظروف کاغذی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این ظروف است که پتانسیل گسترده‌ای برای استفاده از این ظروف ایجاد کرده‌ است. شما همواره می‌توانید از قابلیت چاپ روی ظروف کاغذی برای چاپ طرح و نقش‌های مختلف روی ظروف استفاده کرده و با این کار تنوع و گستردگی ظروف را بیشتر کنید. همچنین می‌توانید از این قابلیت برای چاپ برند و لوگو تجاری خود استفاده کنید و ظروف کاغذی را به یک ابزار تبلیغاتی برای کمپانی یا شرکت خود تبدیل کنید.

چاپ روی ظروف کاغذی

عموما چاپ روی لیوان کاغذی با تیراژ بالا انجام شده و از چاپ آفست استفاده می‌شود. حتی می‌توان چاپ روی لیوان کاغذی را به صورت کاملا اختصاصی و با طرح مورد نظر مشتری انجام داد. رستوران‌ها، هتل‌ها، نمایشگاه‌ها و حتی غرفه‌های فروش محصولاتی مانند دمنوش، آبمیوه یا انواع خوراکی از ظروف کاغذی برای پذیرایی و ارائه سرویس استفاده می‌کنند.
ظروف کاغذی از جمله ظروف یک بار مصرف هستند که کیفیت بالایی دارند و در صورتی که نوشیدنی یا غذای گرم در آن‌ها سرو شود؛ تغییری در آن‌‌ها رخ نداده و همچنان سالم و بهداشتی باقی می‌مانند. معمولا در تولید این ظروف از مواد پلی‌اتیلن استفاده می‌شوند که کاملا بهداشتی بوده و با ریختن غذای گرم در آن‌ها هیچ فعل و انفعالات شیمیایی رخ نمی‌دهد.

هزینه چاپ روی ظروف کاغذی

چاپ روی ظروف کاغذی به صورت تک رنگ، دو رنگ یا چهار رنگ انجام می‌شود. ابعاد تصویر برای چاپ و تعداد ر‌نگ‌ها تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت نهایی ظروف کاغذی دارند.

چاپ انواع لیوان کاغذی

سفارش طراحی ظروف کاغذی

یکی از مهم‌ترین مراحل چاپ ظروف کاغذی، انتخاب طرح روی آن است. بهتر است که طرح روی ظروف کاغذی را به دقت و به کمک یک فرد متخصص انجام دهید. طرح مورد نظر باید متناسب با سایز و کاربرد ظرف مورد نظر و همچنین با توجه به هدف شما از سفارش انتخاب شود. ظروف کاغذی عموما با طرح‌های مختلف به دست کاربران می‌رسند. اگر می‌خواهید شما با دیگران متمایز باشید؛ از فردی کمک بگیرید که نیاز بازار و ترندهای موجود را می‌شناسند و به تناسب هدف شما بهترین طرح را برای‌تان خلق می‌کند. امروزه در تولید لیوان کاغذی از جوهرهای مناسب چاپ (جوهر گیاهی ضد آب) استفاده می شود که هیچ ضرری برای انسان نداشته باشد.

کاربرد ظروف کاغذی چاپ شده برای تبلیغات

یکی از جذاب‌ترین استفاده‌ای که از ظروف کاغذی می‌توانید داشته باشید؛ کاربرد آن‌ها برای تبلیغات است. شما همواره می‌توانید این ظروف را تهیه کرده و در موقعیت‌های مختلف به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای برند خودتان استفاده کنید. در قدم اول طرح مورد نظر را انتخاب کرده و ظروف کاغذی را سفارش دهید. بهترین ظروف کاغذی بری تبلیغات، لیوان‌های کاغذی هستند.

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی

با سفارش این ظروف شما یک راهکار برای معرفی برندتان دارید. حالا می‌توانید از ظروف کاغذی چاپ‌دار برای پذیرایی از مشتریان و پرسنل، استفاده در ایونت‌ها و دورهمی‌های مربوط به شغل خودتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید این ظروف را به رایگان در سطح شهر توزیع کنید تا افراد حین استفاده از این ظروف با برند شما آشنا شوند. برای مثال شما می‌توانید لیوان‌های کاغذی چاپ‌دار را کنار آبخوری‌ها و آبسردکن‌های سطح شهر قرار دهید.
همچنین می‌توانید آن‌ها را در مکان‌های عمومی مانند کتاب‌خانه‌ها یا بیمارستان‌ها توزیع کنید. راهکار دیگری که برای استفاده از ظروف کاغذی تبلیغاتی وجود دارد این است که این ظروف را به رایگان در اختیار مشاغل دیگر قرار دهید. برای مثال ظروف را به کافی‌شاپ‌ها یا رستوران‌ها بدهید تا با آن‌ها از مشتریان خود پذیرایی کنند. همچنین می‌توانید این ظروف را به بوفه سینماها یا سایر مشاغل بدهید تا حین پذیرایی از مشتریان خود؛ به نوعی از برند شما هم تبلیغ کنند.
چاپ لیوان کاغذی به جای ظروف پلاستیکی تجدید ناپذیر نیز یکی از هزاران فعالیتی است که در راستای طبیعت دوستی انجام می شود. جالب است بدانید یکی دیگر از دلایلی که افراد زیادی ظروف کاغذی را به ظروف پلاستیکی ترجیح می دهند، نگرانی آن ها از سرطان زا بودن و واکنش های شیمیایی ظروف پلاستیکی نسبت به حرارت است.

چاپ لیوان یکبار مصرف کاغذی

استفاده از ظروف چاپ‌دار در مهمانی‌ها

یکی دیگر از کاربرد چاپ ظروف کاغذی استفاده از آن‌ها در مهمانی‌های مختلف است. شما همواره می‌توانید ظروف را متناسب با تم مهمانی چاپ کرده و در مهمانی استفاده کنید. قابلیت چاپ انواع طرح‌ها روی ظروف و استفاده از انواع رنگ‌ها باعث شده‌است که بتوانید از این ظروف در مهمانی‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید انواع تم ظروف را سفارش داده و از آن‌ها استفاده کنید. این ظروف در جشن تولد‌ها و ایونت‌ها و جلسات سازمانی کاربرد زیادی دارند. شما می‌توانید ظروف را متناسب با تم هر دورهمی و مهمانی با لوگو و برند مورد نظر چاپ کرده و استفاده کنید. قابلیت چاپ روی ظروف باعث می‌شوند که شما بتوانید همواره این ظروف را با طرح و نقش متفاوت مورد استفاده قرار دهید. ست کامل ظروف کاغذی شامل بشقاب‌ها، سینی، کاسه و لیوان‌های کاغذی معمولا در این مهمان‌ها کاربرد دارند. کافی است همه این ظروف با یک طرح یکسان چاپ شده و توزیع شوند.

سخن آخر

متریال ظروف کاغذی بستری فراهم می‌کند تا شما بتوانید همواره روی این ظروف چاپ انجام دهید. چاپ ظروف کاغذی باعث متنوع شدن طرح و نقش این ظروف می‌شوند. شما می‌توانید از ظروف کاغذی چاپ‌دار به تناسب تم مهمانی در مهمانی‌ها، ایونت‌ها و دورهمی‌های مختلف استفاده کنید. همچنین می‌توانید برند و لوگو خود را روی ظروف چاپ کرده و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی از آن استفاده کنید. ظروف کاغذی چاپ‌دار پتانسیل خوبی برای تبلیغات دارند.
برای تعریف لیوانهای کاغذی در ویکی پدیا آمده است : یک لیوان کاغذی یک فنجان یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ و اغلب اندود یا کاغذ گلاسه با پلاستیک یا موم برای جلوگیری از نشت مایع یا خیس شدن کاغذ می‌باشد. ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد که به‌ طور گسترده‌ای در سراسر جهان استفاده می‌شود. تاریخچه ظروف کاغذی را می توان به حکومت چین باستان نسبت داد که برای مصرف چای از لیوان کاغذی استفاده می شده است.

منبع : sj-cup.ir

https://www.asianews.ir/u/dHk
اخبار مرتبط
با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ما ایران، راه اندازی سودآورترین خط تولید ممکن است در ظاهر امری دشوار باشد. اما در واقعیت چنین نیست و می توان با شناخت بازار نسبت به انجام این کار اقدام کرد. اجازه دهید پیش از معرفی سودآورترین خط تولیدی که می توان در ایران راه اندازی کرد، در خصوص سود و معنای آن صحبت کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید