صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۹
کد خبر: 18556
گزارشگر: 306
۱۱۴
۰
۰
۲
دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر استان یزد خبر داد

ارسال ۳۳۰ اثر به جشنواره ابوذر

ارسال ۳۳۰ اثر به جشنواره ابوذر
یزد - دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر استان: در نظر داریم اختتامیه این دوره جشنواره ابوذر را تا ۲۰ دیماه برگزار کنیم

آسیانیوز / یزد ؛ امیر رضازاده با معرفی اعضای هیأت داوران این رویداد رسانه‌ای گفت:‌ ۳۳۰ اثر به دبیرخانه این دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد ارسال شده که بعد از جمع بندی اولیه تحویل کمیته داوران خواهد شد.

 

وی افزود: آثار پس از بررسی اولیه، کدگذاری شده و برای هیأت داوران ارسال خواهد می‌شود.

 

دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر، با بیان این‌که در نظر داریم اختتامیه این دوره جشنواره ابوذر را تا ۲۰ دیماه برگزار کنیم، اظهار داشت: مشارکت اصحاب رسانه در قالب‌های مختلف خبری، مستند، گزارش، فیلم و عکس را مطلوب و یکی از مهمترین مزیت‌های این دوره دانست.

 

رضازاده در خصوص کمیته داوران نیز تصریح کرد: «حمیدرضا عمادی»، «امیرترقی نژاد»، «محمودرضا رحمانی»، «عباس سلطانی» و «مهرداد جباری» هیأت داوران سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد هستند که به سرپرستی حمیدرضا عمادی ایفا نقش خواهند کرد.

 

وی در خصوص فرآیند داوری آثار نیز خاطرنشان کرد: بعد از بررسی و جمع بندی اولیه آثار به هیأت داوران تحویل خواهد شد و با توجه به یکسان نبودن تجهیزات تولید محتوا در خبرگزاری‌ها، مطبوعات با صدا و سیما، تولیدات خبرگزاری صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران به صورت متمرکز و متناسب با ظرفیت تولید آن سازمان مقایسه و داوری خواهند شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

ارسال ۳۳۰ اثر به جشنواره ابوذر ، امیر رضازاده دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر استان یزد

https://www.asianews.ir/u/dHo
اخبار مرتبط
یزد - رییس سازمان بسج سازندگی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در کشور در قالب اردوهای جهادی انجام شده تصریح داشت : در اردوهای جهادی رزمایش جهادگران فاطمی به دنبال شناسایی افرادی با ایدئولوژی انقلاب هستیم هرچند خانه‌سازی، آبرسانی و سایر کارها می‌شود ولی در ورای همه این اقدامات و خدمت‌رسانی‌ها به دنبال آرمان‌سازی است
یزد - تور صنعتی رسانه های استان یزد در قالب «راهیان پیشرفت» به همت بسیج رسانه‌ استان امروز دوشنبه با بازدید از مجتمع بزرگ فولاد آلیاژی ایران در این استان برگزار شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید