صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۳
کد خبر: 18561
گزارشگر: 464
۲۷۴
۰
۱
۱
بانک مرکزی اعلام کرد؛

جزئیات مهم از وام مسکن، وام ازدواج و وام فرزندآوری

جزئیات مهم از  وام مسکن، وام ازدواج و وام فرزندآوری
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان‌ آذر ماه امسال جمعاً ۶۱۸ هزار متقاضی تسهیلات ازدواج مبلغ ۱۲۶.۱ همت تسهیلات دریافت کرده‌اند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش آسیانیوز؛ بانک مرکزی از پرداخت ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات ودیعه مسکن به یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۴ نفر از متقاضیان از ابتدای سال تا پایان آذر خبر داد.

 بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه سال جاری جمعا ۱۸۳.۴ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات ودیعه مسکن به یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۴ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

مهدی صحابی - مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان‌ آذر ماه امسال جمعاً ۶۱۸ هزار متقاضی تسهیلات ازدواج مبلغ ۱۲۶.۱ همت تسهیلات دریافت کرده‌اند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

وی میزان تحقق تکلیف تعیین شده برای شبکه بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج تاکنون را ۱۱۲ درصد اعلام کرد و افزود:‌ شبکه بانکی تاکنون باید ۱۱۲ همت تسهیلات پرداخت می‌کرد که با تلاش شبکه بانکی و پیگیری های مستمر بانک مرکزی تاکنون حدود ۱۲۶.۱ همت تسهیلات در این بخش به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از رشد ۳۹.۵ درصدی پرداخت تسهیلات فرزند آوری از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه خبرداد و افزود: میزان پرداخت تسهیلات فرزند آوری از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه امسال ۳۴.۶ همت بود که این تسهیلات به ۵۵۹ هزار متقاضی پرداخت شده است.

صحابی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در این مدت را ۲۲.۷ همت اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری تعداد ۳۸۶ هزار و ۲۱۲ متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام به تشکیل پرونده کردند که ۳۴۱ هزار و ۵۴ نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

اکوایران
https://www.asianews.ir/u/dHu
اخبار مرتبط
لازم به ذکر است که بسیاری از افراد که در سال ۱۴۰۲ ازدواج می‌کنند با توجه به شرایط خاصی می‌توانند به دریافت وام ازدواج اقدام کنند. باید توجه داشته باشید که شرایط این وام برای اشخاص مورد نظر با گروه‌های سنی مختلف کمی با هم تفاوت دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید