صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۰
کد خبر: 18814
گزارشگر: 464
۶۲۵
۰
۰
۱
فاضل جمشیدی ـ فعال فرهنگی اجتماعی

گداخت جان که شود کارِ دل تمام و نشد

گداخت جان که شود کارِ دل تمام و نشد
خیلی جالب است ماجرای این مملکت و منحصر به فرد بودن روند امور که هر نشدی می‌تواند شد شود! و هر شدی نشد! بالاخره ما حریف شهردار گرگان و از همه مهمتر و قاعدتاً یار و غار هنرمندان یعنی اداره ارشاد گرگان و خانم مدیره استان گلستان نشدیم و صورت‌جلسه امضاشده توسط نمایندگان شهرداری و شورای شهر و ارشاد و کارشناسان و بنده حقیر عملاً منتفی شد و انگار نه انگار که نگاری داشتیم ؟!


آسیانیوز -
به هر حال ما که از پای نمی‌نشینیم و به اتفاق بخشی از هنرمندان و عاشقان محمدرضا لطفی خواهیم رفت در سالگرد تولد او (۱۷ دی ماه) بر مزار او و خواهیم ایستاد در کنار او و دین خود را که نه! که نمی‌توانیم، اما وظیفه خود را انجام می‌دهیم که: در خرابات مگر سایه دیواری نیست!

که کل ماجرا نیز همین بود، آرامگاهی که ۱۰ سال است همین‌طور بایر مانده و اصلاً متناسب با شأن و جایگاه جهانی استاد مسلم تار ایران نیست که کاش از این وضع درآید و به بهانه مساعدت نماینده شهر گرگان در مجلس و اعتباری که تخصیص و انتقال داده شده به شهرداری شهر، ساماندهی گردد و نسبتا متناسب‌تر و آبرومندتر شود تا علاقمندان و عاشقان او بیایند و به یاد او گردی و غباری از دست و روی خود بشویند و یادی کنند با سکوت و نغمه و صدا و آواز خود از مردی که در دیار خود هم غریب است و دلش خوش است که در غربت وطن است.

فاضل جمشیدی ـ فعال فرهنگی اجتماعی
https://www.asianews.ir/u/dLF
اخبار مرتبط
با رفیقی از دوران مدرسه‌ام در اتوبانی به مقصدی می‌رفتیم. رفیقی که تمام دوران کودکی و مدرسه‌ام را با او گذرانده بودم، در شادی‌ها و غم‌ها، شکست‌ها و موفقیت‌ها به‌ویژه زمانی که روزهای انقلاب پیش روی ما بود. هر دو علاقمند بودیم به موسیقی سنتی و اصیل...
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید