صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۴
کد خبر: 18977
گزارشگر: 306
۱۲۰
۰
۰
۲
رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد

مجتمع قضایی جدید دادگستری استان یزد در بهمن ماه افتتاح می شود

مجتمع قضایی جدید دادگستری استان یزد در بهمن ماه افتتاح می شود
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: در آستانه چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، مجتمع قضایی جدید دادگستری استان یزد افتتاح می شود

 

آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در حاشیه بازدید از روند آماده سازی مجتمع قضایی جدید دادگستری استان افزود: این طرح بعنوان تحقق و اجرایی شدن یکی از مصوبات سفر شهریور ماه ۱۴۰۱ رییس قوه قضاییه به یزد، در راستای تکریم به ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم با همکاری استانداری یزد آماده سازی و به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: فعالیت های مرمت و بازسازی این مجتمع ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تجهیز آن، این پروژه همزمان در آستانه حلول ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه کمبود فضای فیزیکی از مهمترین چالش های پیش روی دستگاه قضایی استان است، تصریح کرد: با افتتاح این مجتمع 2 هزار و 700  متر مربع به فضای فیزیکی مجموعه قضایی استان اضافه می شود.

دهشیری تصریح کرد: در این مجموعه بخشی از  شعب تحقیق دادسرای عمومی و انقلاب و تعدادی از شعب دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان یزد شامل کلیه شعب اجرای احکام حقوقی و پیش بینی استقرار دادگاه های صلح در اینده  و همچنین بخشی از شوراهای حل اختلاف مستقر خواهند شد.

وی اظهار داشت: با توجه به گلایه های مردمی بدلیل استقرار مجتمع شهید قدوسی دادسرای عمومی و انقلاب یزد در منطقه مسکونی کلیه شعب دادسرا از  این ساختمان منتقل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: شایسته است از تدابیر و دستور رئیس قوه قضاییه و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و همت و همکاری استاندار یزد و همراهی مدیریت موقوفه دولت آباد، تقدیر گردد.

وی اضافه کرد: در خصوص فضای فیزیکی دادگستری استان یزد، تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته در آینده نزدیک، کلنگ مجتمع شهید قندی دادگستری استان زمین خواهد خورد تا ارتقا وضعیت کمی و کیفی ساختمان دادگستری و درخور شان مردم یزد صورت پذیرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

مجتمع قضایی جدید دادگستری استان یزد در بهمن ماه افتتاح می شود ، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد

https://www.asianews.ir/u/dOk
اخبار مرتبط
یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از تشکیل کمیته های رصد فضای مجازی خبر داد و گفت:‌ کمیته های رصد فضای مجازی با هدف پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل می شود
یزد - معاون دادستان عمومی وانقلاب استان از زحمات مشاوران و مددکاران پلیس یزد قدردانی کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید