صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۳
کد خبر: 19689
گزارشگر: 464
۱۹۳
۰
۰
۰
روز ۲۵ بهمن؛

رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی

رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی در مسیر تهران ـ گیلان (سفید کنار) برگزار می‌کند

به گزارش آسیانیوز؛  به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی تور سه روزه، با شعار «ما با طبیعتیم» در دو کلاس همگانی و پیشرفته در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و در مسیر تهران به سفید کنار در استان گیلان، برگزار می‌شود. رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی مذکور، روز ۲۵ بهمن از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران آغاز می شود و روز جمعه بیست و هفتم ماه جاری به پایان می‌رسد. توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ترویج سفرهای مسئولانه و کم‌خطر، معرفی جاذبه‌ها و مسیرهای گردشگری کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد است.

از آن‌جایی‌که این نوع رالی‌ها به‌عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می‌شوند، ملاک انتخاب برترین‌ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت‌کنندگان در موقعیت‌های مختلف و میزان مهارت در نقشه‌خوانی و مسیریابی خواهد بود.

شرکت برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۲۳۰۰۷۴۴ و ۶۶۷۵۵۵۹۱ ـ ۰۲۱ داخلی ۳ تماس بگیرند و برای حضور در این رالی به نشانی اینترنتی www.irallyclub.com مراجعه کنند.

https://www.asianews.ir/u/dZS
اخبار مرتبط
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی را با شعار «ما با طبیعتیم» به مدت دو روز در مسیر تهران ـ متین آباد ـ تهران، برگزار می‌کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید