صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۰
کد خبر: 19895
گزارشگر: 464
۲۵۸
۰
۰
۱
مدیر سامانه یکپارچه خودرو:

پول‌های بلوکه شده متقاضیان خودروی وارداتی رفع مسدودی می‌شود

پول‌های بلوکه شده متقاضیان خودروی وارداتی رفع مسدودی می‌شود
به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودرو، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سیستم بانکی نسبت به برداشت ۵۰۰ میلیون تومان خود اقدام کنند.


به گزارش آسیانیوز؛ با اشاره به اینکه از امروز پول‌های بلوکه شده مردم در بانک‌های عامل برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی رفع مسدودی می‌شود، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سیستم بانکی نسبت به برداشت ۵۰۰ میلیون تومان خود اقدام کنند.

وی در خصوص اعلام نتایج ثبت‌نام خودروهای وارداتی نیز، گفت: پایش اطلاعات زمان بر است و احتمالاً طی چند روز آینده نتایج ثبت‌نام اعلام خواهد شد.


مدیر سامانه یکپارچه خودرو در رابطه با دور جدید فروش خودرو در سامانه نیز افزود: این هفته طرح فروش تعدادی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اجرا خواهد شد البته هنوز جزئیات آن مشخص نشده و به محض نهایی شدن اطلاعیه آن منتشر می‌شود.

بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه از محل مازادِ خودروهای وارد شده، متقاضیان واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانستند از (یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه (١٨ بهمن ماه) یکی از حساب‌های خود نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه را به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند.

https://www.asianews.ir/u/e3c
اخبار مرتبط
اگرچه قرار است خودروهای وارداتی وارد بازار شوند، ولی گویا دولت بنا را بر این گذاشته تا بعد از بلوکه کردن میلیاردها تومان از نقدینگی در دست مردم، تازه تصمیم گیری شود که خودرو به چه کسانی داده شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید