صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۰
کد خبر: 20033
گزارشگر: 2
۳۴۴
۰
۰
۱
خدمات آنلاین

همه چیز رو به اسنپ بسپر؛ کد تخفیف پر استفاده ترین خدمات اسنپ

همه چیز رو به اسنپ بسپر؛ کد تخفیف پر استفاده ترین خدمات اسنپ
در دنیای دیجیتال امروزی هیچ چیز به اندازه یک پلتفرم جامع و کامل اینترنتی نمی‌‌تواند مشکلات ما را حل کند. اسنپ یک سوپر اپلیکیشن بسیار کاربردی است که امکان استفاده از خدمات آنلاین متنوع را برای ما فراهم می‌‌کند. مهم ترین ویژگی که می‌‌توانیم برای این پلتفرم بیان کنیم، این است که به همه جنبه‌های زندگی روزمره افراد توجه دارد. تفاوتی ندارد که شما بخواهید محصول جدید را خریداری کنید، از خدمات آنلاین استفاده کنید یا به صورت اینترنتی تاکسی بگیرید. در هر صورت، اسنپ گزینه‌های جذابی را برای انتخاب در اختیار شما می‌‌گذارد.

کد تخفیف اسنپ نیز برای خریدهای اول و غیر اول در زمینه‌های مختلف در اختیار کاربران این مجموعه قرار می‌‌گیرد تا بتوانند خرید خود را با خیال آسوده تری انجام دهند. کد تخفیف یک روش جذاب برای خرید محصولات مختلف و یا دریافت خدمات آنلاین است. در این روش تنها کافی است کد مخصوص را از سایت‌های معتبر دریافت کرده و در هنگام پرداخت هزینه از آن استفاده کنید. مهم ترین نکته این است دریافت این کد‌ها نیاز به انجام هیچ کاری ندارد و کاملاً هم رایگان است. البته به شرطی که آن‌ها را از مراجع معتبری مانند کانال تخفیف دریافت کرده باشید. فراموش نکنید که کد‌های تخفیف مختلف برای استفاده در شرایط متفاوتی تعریف می‌‌شوند و این شرایط را باید قبل از دریافت کد همواره در نظر داشته باشید. در جدول زیر می‌‌توانید پرکاربرد ترین کد‌های تخفیف اسنپ و زیر مجموعه‌های آن مانند اسنپ فود، اسنپ اکسپرس و اسنپ پی را ببینید. شرایط استفاده از آن‌ها و مقدار تخفیف دریافتی نیز قابل مشاهده و بررسی است.

 کد تخفیف اسنپ
 نوع کد تخفیف  حداقل خرید  میزان تخفیف
 snp100  کد تخفیف اولین سفر اسنپ رایگان  بدون محدودیت  ۱۰۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار تومان
 PAY5FE  کد تخفیف اولین خرید قسطی از اسنپ پی  ۲۰۰ هزار تومان  ۵۰ هزار تومان
 FirstOrder  کد تخفیف اسنپ فود سفارش اول  بستگی به رستوران دارد  ۳۰ درصد
 AF45NAK7D  کد تخفیف اسنپ اکسپرس خرید اول  ۱۰۰ هزار تومان  ۶۰ هزار تومان
 protein  کد تخفیف اسنپ فود پروتئین ۹۰ هزار تومان   ۳۰ هزار تومان

کد تخفیف اسنپ، راهی برای کاهش هزینه‌های زندگی روزمره

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، اسنپ کد‌های تخفیف متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌‌دهد. این کد‌ها در همه زمینه‌های فعالیت اسنپ در دسترس هستند. از آنجایی که اسنپ در حوزه‌های بسیار متنوع و البته مفیدی خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌‌کند، می‌‌توان به این جمع بندی رسید که تقریباً انجام تمام امور روزمره با کد تخفیف‌های اسنپ امکان پذیر است. در ادامه، برخی حوزه‌های فعالیت این اپلیکیشن محبوب را به همراه پر کاربرد ترین کد‌های تخفیف مربوط به آن حوزه به شما معرفی می‌‌کنیم. امید است با استفاده از این اطلاعات بتوانید محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از این مجموعه با قیمت‌های معقول و مقرون به صرفه دریافت کنید.

خرید مواد غذایی از سوپرمارکت‌های اسنپ

دلیل شروع این مطلب با معرفی سرویس‌های خرید مواد غذایی از اسنپ این است که این محصولات ضروری ترین نیاز ما در زندگی هستند. شما ممکن است بتواند برخی محصولات و خدمات جانبی را به هر دلیلی از زندگی روزمره خود حذف کنید اما در مورد خوراکی‌ها این امکان به هیچ وجه وجود ندارد. از بین تمام موارد خوراکی، برخی از آنها کالای اساسی محسوب می‌‌شوند، یعنی محصولاتی که در همه حال به آن‌ها نیاز خواهیم داشت. این اقلام شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، لبنیات، شکر و تخم مرغ هستند. راحت ترین راهی که برای خرید این گونه کالا‌ها به ذهن می‌‌رسد، مراجعه به سوپر مارکت‌های مختلف است.
همانطور که می‌‌دانید فروش آنلاین اقلام سوپر مارکتی یک بخش کوچک از خدمات گسترده مجموعه اسنپ محسوب می‌‌شود. اسنپ با ارائه دو اپلیکیشن اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس خرید اقلام سوپر مارکتی با بیشترین تخفیف و در کم ترین زمان را ممکن ساخته است. انتخاب بین این دو سوپر مارکت به نیاز‌های شما بستگی دارد. به طور کلی اسنپ مارکت تنوع بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. در سمت مقابل اگر نیاز دارید سفارش خود را سریع تر تحویل بگیرید باید از اسنپ اکسپرس خرید کنید.
اسنپ اکسپرس محصولات مورد نیاز شما را از نزدیک ترین سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی تأمین می‌‌کند. به همین دلیل سرعت تحویل سفارشات در خرید از این سوپر مارکت به حداقل می‌‌رسد. با ورود به این پلتفرم می‌‌توانید محصولات متنوع سوپر مارکت‌های نزدیک به موقعیت خود را مشاهده کرده و پس از مقایسه برند‌ها و قیمت‌ها سفارش خود را ثبت کنید. فراموش نکنید که دریافت کد تخفیف اسنپ اکسپرس می‌‌تواند با کاهش قیمت‌ها، خریدی مقرون به صرفه و لذت بخش را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. تأمین محصولات مختلف از نزدیک ترین سوپر مارکت‌ها باعث می­شود تحویل سفارشات شما زمان کم تری طول بکشد. علاوه بر این، این موضوع برای کسانی که عادت دارند از یک مغازه ثابت و مشخص خرید کنند می­تواند بسیار مفید و جالب توجه باشد.
خرید از اسنپ مارکت، یعنی سفارش آنلاین از شعب‌هایپر استار. اگرچه در خرید از این فروشگاه‌ها، محصوولات متنوع تری در دسترس شما قرار می‌‌گیرند اما ارسال آن‌ها معمولاً از اسنپ اکسپرس بیشتر طول می‌‌کشد. چراکه شعب‌هایپر استار محدود هستند. البته به یاد داشته باشید که در خرید از این فروشگاه هم مانند اسنپ اکسپرس می‌‌توانید از تخفیف‌های جذابی بهره مند شوید. برای این کار تنها کافی است کد تخفیف اسنپ مارکت را در اختیار داشته باشید.

کد تخفیف اسنپ فود

سفارش غذا با تخفیف اسنپ فود

خرید محصولات سوپر مارکتی تنها خدمات اسنپ در حوزه مواد غذایی نیست و در کنار آن باید از اسنپ فود هم به عنوان یک پلتفرم بسیار پر طرفدار نام برد. اسنپ فود اپلیکیشنی است که از طریق آن می‌‌توانید غذا‌های مختلف از رستوران‌های متنوع، انواع شیرینی، قهوه و نوشیدنی، میوه، نان و ... را یه صورت آنلاین خریداری کنید. تا قبل از توسعه این اپلیکیشن، سفارش غیر حضوری غذا به تماس تلفنی و ارسال با پیک محدود می‌‌شد. به همین دلیل اسنپ فود را می‌‌توان یک عامل تحول در زندگی روتین و روزمره دانست.
هم اکنون این پلتفرم برای بیشتر افراد شناخته شده است. تنها چیزی که باید بدانید این است که با داشتن کد تخفیف اسنپ فود می‌‌توانید ارازن تر خرید کنید. البته کد‌های تخفیف تنها راه خرید ارزان از این مجموعه نیستند. اسنپ فود به دلیل تعداد زیاد کاربرانی که دارد، فراهم کردن شرایط مختلف برای خریدی آسان تر را یکی از وظایف مهم خود می‌‌داند و هموراه در این راستا تلاش می‌‌کند. به همین دلیل است که در کنار انتشار کد تخفیف، روش‌های مثل فود پارتی، تخفیف روز و.. را نیز برای خرید ارازن تر پیش پای مشتریان خود قرار می‌‌دهد.

فروشگاه اسنپ، انتخابی جذاب برای همه

تا چند سال پیش، اپلیکیشن اسنپ به عنوان پلتفرمی ‌‌برای دریافت آنلاین خدمات مختلف شناخته می‌‌شد. در واقع، اسنپ در حوزه فروش محصول هیچ گونه فعالیتی نداشت و همه چیز به خدمات اینترنتی در زمینه‌های مختلف محدود می‌‌شد. تا اینکه در سال 1399 اپلیکیشن اسنپ شاپ برای خرید محصولات مختلف معرفی شد.
این فروشگاه بزرگ یکی از جدید ترین خدمات مجموعه اسنپ است که برای خرید محصولات مختلف می‌‌توانید به آن مراجعه کنید. در فروشگاه اسنپ شاپ کلیه محصولات دیجیتال، پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم تحریر و ... به فروش می‌‌رسند. نکته جذابی که وجود دارد این است که همه کالا‌های نام برده شده را می‌‌توانید با کد تخفیف اسنپ شاپ و با پرداخت هزینه کم تر خریداری کنید.
البته مشابه آنچه در مورد اسنپ فود گفتیم، خرید مقرون به صرفه از این پلتفرم نیز محدود به دریافت کد تخفیف نیست و روش‌های دیگری را نیز می‌‌توانید برای این کار مورد بررسی قرار دهید. به طور مثال، تخفیف‌های اعمال شده روی کالا‌های مختلف، امکان خرید ارازن تر در بخش شاپ پارتی و تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای اولین خرید از جمله روش‌های مناسب برای خریدی مقرون به صرفه از این فروشگاه آنلاین محسوب می­شوند.

خدمات مالی

اسنپ پی بدون تردید یکی از جذاب ترین خدماتی است که می‌‌توانید از این سوپر اپلیکیشن دریافت کنید. سرویس اعتباری اسنپ پی این امکان را برای شما فراهم می‌‌کند که محصولات مورد نیاز خود را بدون پرداخت هزینه تهیه کنید. در این روش شما می‌‌توانید اعتبار مشخصی را از این مجموعه دریافت کرده، با استفاده از آن خرید کنید و در نهایت هزینه خرید را به صورت اقساطی پرداخت کنید. نکته جالب توجه این است که استفاده از این اعتبار مختص به خرید از زیر مجموعه‌های اسنپ نیست و امکان خرید از فروشگاه‌های مختلفی را برای شما فراهم می‌‌کند. به علاوه، در کنار پرداخت اقساطی و اعتباری، با داشتن کد تخفیف اسنپ پی می‌‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با هزینه کم تری نیز تهیه کنید.

خدمات حمل و نقل

اولین باری که با مجموعه اسنپ آشنا شده اید احتمالاً به واسطه سرویس‌های حمل و نقل و منحصراً تاکسی‌های اینترنتی این مجموعه بوده است. امروزه، علاوه بر تاکسی‌های اینترنتی درون شهری باید، سفر‌های بین شهری و بین استانی، پیک موتوری، حمل و نقل کالا با خودرو و اسنپ وانت را نیز به عنوان خدمات حمل و نقل اسنپ نام برد. البته نکته جذاب و مهم این است که برای استفاده از کلیه این خدکات کد‌های تخفیف متنوع اسنپ در ختیار شما قرار می‌‌گیرند.

کد تخفیف اسنپ

سفری دلچسب با بهترین تخفیف‌های اسنپ تریپ

برای این که سفری دلچسب و لذت بخش را تجربه کنید، بهتر است که موارد ضروری مثل رفت و آمد و اقامتگاه را قبل از حرکت برنامه ریزی و تعیین کنید. با استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ قادر خواهید بود برای انجام برنامه ریزی‌های لازم برای سفری جذاب به این پلتفرم مراجعه کرده و با هزینه کمتر خرید بلیط و رزرو هتل خود را انجام دهید. امکان خرید آنلاین بلیط برای کلیه وسایل نقلیه از جمله اتوبوس، قطار و هواپیما در این پلتفرم وجود دارد.

اسنپ کلاب و خدمات بی نظیر آن

در نهایت، اسنپ به پاس قدردانی از کاربران وفادار خود اسنپ کلاب را تأسیس کرده است. در اسنپ کلاب به ازای هربار استفاده از هر یک از بخش‌های این اپلیکیشن امتیاز مشخصی دریافت خواهید کرد. در پایان با استفاده از این امتیازات می‌‌توانید کد تخفیف دریافت کرده و برای استفاده‌های بعدی خود از این خدمات تخفیف ویژه بگیرید. هر کد تخفیف و هر خرید با قیمت ویژه نیاز به صرف تعداد مشخصی از امتیازات دارد. نکته جالب این است که با توجه به این نکته می‌‌توانید کد تخفیف دلخواه خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

اسنپ دکتر و دریافت آنلاین خدمات درمانی

یکی از خدمات کاربردی و مفیدی که توسط مجموعه اسنپ ارائه می‌‌شود و چندان نیز قابل حدس نیست، خدمات درمانی آنلاین است. در اپلیکیشن اسنپ دکتر می‌‌توانید با پزشکان متخصص درباره مشکلات خود مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها دریافت کنید. البته به جز پزشکان متخصص در هر زمینه، امکان ارتباط با روانشناسان شناخته شده نیز در این پلتفرم وجود دارد. علاوه بر این، ثبت سفارش برای دریافت خدمات درمانی مثل ویزیت، تزریقات، تست‌های مختلف، توان بخشی و موارد مشابه در منزل نیز اپلیکیشن امکان پذیر است. همچنین، در اسنپ دکتر می‌‌توانید به صورت آنلاین دارو و سایر محصولات درمانی مورد نیاز خود را نیز خریداری کنید.

https://www.asianews.ir/u/e5s
اخبار مرتبط
با استفاده از کد تخفیف در خریدهای اینترنتی، می‌توانید خریدهای ارزان‌تر و به صرفه تری را تجربه کنید. با استفاده از کدهای تخفیف در سفارش‌ها و خریدهای اینترنتی می‌توانید هزینه خریدهای خود را به صورت کاملاً چشمگیری کاهش دهید. همچنین با استفاده از کدهای تخفیف و کاهش هزینه‌ها می‌توانید خریدها و سفارش‌های خود را افزایش دهید!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید