صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۲
کد خبر: 2155
گزارشگر: 213
۱۰۸۹
۰
۰
۲
وزیر راه و شهرسازی:

زمان تحویل واحد‌های مسکن ملی اعلام شد

زمان تحویل واحد‌های مسکن ملی اعلام شد
وزیر راه گفت: در بسیاری از شهر‌ها جشن اتمام مسکن مهر را برگزار کرده ایم و همچنین به زودی اولین واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن را در شهر‌های مختلف به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: در بسیاری از شهر‌ها جشن اتمام مسکن مهر را برگزار کرده ایم و همچنین به زودی اولین واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن را در شهر‌های مختلف به متقاضیان تحویل خواهیم داد و امیدواریم تا یک الی دو هفته آینده اولین واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های مختلف به متقاضیان تحویل دهیم.

وی افزود: دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در جهت کاهش التهاب بازار اجاره سیاست‌های مختلفی را تدوین کرده و اجرای آن نقش موثری در این بازار داشته است.

به گفته وزیر، بزودی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن آغاز می‌شود اگر شرایط پرداخت در این بازار فراهم بود پرداخت این تسهیلات در سال آینده هم ادامه خواهد داشت/

https://www.asianews.ir/u/1DG
اخبار مرتبط
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک ها آماده هستند که وام ودیعه اجاره مسکن را به متقاضیان پرداخت کنند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اسامی واجدان شرایط دریافت وام اجاره تا 20 مردادماه از سوی وزارت راه و شهرسازی به بانک های عامل اعلام می شود.
همزمان با برنامه دولت برای شناسایی خانه‌های خالی در کلانشهرها که تابستان امسال اجرایی می‌شود، واسطه‌های ملکی از افزایش مراجعات مالکان برای به رهن و اجاره گذاشتن خانه‌های خالی خود خبر می‌دهند.قانون «مالیات بر خانه‌های خالی» از تابستان امسال اجرایی می‌شود و آنطور که «محمود محمودزاده» معاون مسکن وزارت راه گفته است: استخراج اطلاعات مربوط به خانه‌های خالی درحال انجام است و بعد از تکمیل اطلاعات که حدود دو ماه طول خواهید کشید
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید