صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۲:۳۳
کد خبر: 2309
گزارشگر: 213
۶۱۶۸
۰
۰
۴
تظاهرات 10 هزار نفری لندنی‌ها

شعار معترضان لندنی: کرونا دروغی بزرگ و سازماندهی بیل گیتس است

شعار معترضان لندنی: کرونا دروغی بزرگ و سازماندهی بیل گیتس است
جمعیت عظیم ضد واکسن به رهبری David Icke در لندن تاکید کردند ویروس کرونا دروغی بزرگ بوده و به صورت جهانی توسط بیل گیتس سازماندهی شده است.

معترضین اعلام کردند ماسک ایمنی بدن را کاهش داده و اعمال محدودیت‌ها مانند شکنجه کردن کودکان است.تعدادی از معترضان نیز پارچه‌نوشته‌هایی را حمل می‌کنند که روی آن‌ها نوشته است؛ ویروس کرونا متعلق به ۳۶ سال پیش است.

هزاران تن از معترضان به قرنطینه و محدودیت‌های کرونایی در انگلیس روز شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ به رغم دستورالعمل‌های بهداشتی و هشدار پلیس این کشور در خیابان‌های لندن دست به تظاهرات زدند.

همچنین دیلی‌میل گزارش داده که جمعیت عظیم ضد واکسن به رهبری David Icke در لندن تاکید کردند ویروس کرونا دروغی بزرگ است که به صورت جهانی توسط بیل گیتس سازماندهی شده است. معترضین معتقدند ماسک ایمنی بدن را کاهش می‌دهد و اعمال محدودیت‌ها مانند شکنجه کردن کودکان است.

اعتراضات درحالی است که دولت انگلیس برای مهار شیوع کرونا در این کشور مجازات سنگینی را برای برگزارکنندگان گردهمایی‌های بدون مجوز وضع کرده است. بر اساس بیانیه وزارت کشور انگلیس، هرگونه مراسمی که با حضور بیش از ۳۰ شرکت‌کننده برگزار شود، ۱۰ هزار پوند و افراد حاضر تا ۳ هزار پوند جریمه می‌شوند. وزارت کشور انگلیس از سوی دیگر دیلی‌میل خبر داده در تظاهراتی همزمان در برلین در اعتراض به اجبار به استفاده از ماسک و تلاش برای واکسن ضد کرونا، پلیس به جمعیت معترض حمله کرد. معترضین شعار می‌دادند دروغ‌های کرونا را متوقف کنید و مرکل باید برود...

از سوی دیگر جمعیت ضد ماسک در پاریس و کپنهاگ در اعتراضی هماهنگ سیاست‌های دولت‌های اروپایی را زیر سوال برده و علیه ماسک و واکسن ضد کرونا شعار دادند.

هشدار کرونایی مکرون به مردم فرانسه

به گزارش همشهری آنلاین همه اینها درحالی است که با ثبت 7379 ابتلای جدید به کروناویروس در 24 ساعت اخیر در فرانسه، مکرون، رئیس جمهور فرانسه به مردم هشدار داد در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها مجبور به استقرار قرنطینه کرونا خواهد شد.

این هشدار چند روز قبل از ورود دانش آموزان به مدرسه و شروع سال تحصیلی جدید است که می‌تواند تبعات زیادی داشته باشد واختیارات پلیس را برای اجرای قوانین تنبیهی افزایش داده است.

همچنین وزیر بهداشت انگلیس نیز در گفت وگو با نشریه تایمز چاپ لندن که امروز (شنبه) منتشر شد، نسبت به احتمال برقراری دوباره محدودیت های کامل قرنطینه بر اثر افزایش آمار ابتلا به کرونا هشدار داده است./

 

 

https://www.asianews.ir/u/1Gk
اخبار مرتبط
دانشمندان انگلیسی به تازگی از کشف عجیبی درباره علائم ابتلا به ویروس کرونا سخن گفتند.
رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می‌گوید افرادی که از جراحی زیبایی نفعی نمی‌برند به هیچ وجه در دوران شیوع کرونا این نوع جراحی را انجام ندهند.
بیل گیتس در گفت‌و‌گو با اکونومیست به آینده کرونا و احتمال کشف واکسن آن پرداخته و گفته است: ما می‌توانیم ایمنی لازم را در برابر کرونا در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ ایجاد کنیم.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز به طور رسمی از ساخت نخستین واکسن کرونا و ثبت این واکسن در کشورش خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید