صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۳
کد خبر: 2475
گزارشگر: 213
۱۱۵۷
۰
۰
۱
ار سوی بانک مرکزی

خرید و فروش ارز بدون محدودیت در صرافی ها

خرید و فروش ارز بدون محدودیت در صرافی ها
محدودیت خرید و فروش ارز در صرافی ها برداشته شد.

محدودیت خرید و فروش ارز در صرافی ها برداشته شد.

براساس این خبر این در حالی است که پیش از این بانک مرکزی محدودیت هایی برای سهمیه 2200 دلاری سالانه هر فرد به منظور جلوگیری از فعالیتهای سفته بازانه در بازار ارز ایجاد کرده بود.

اکنون طبق اعلام کانون صرافان این محدودیتها از سوی بانک مرکزی برداشته شده و خرید و فروش ارز توسط صرافیها به روال سابق بازگشته است./


https://www.asianews.ir/u/1IU
اخبار مرتبط
نتایج تازه ترین نظرسنجی ایسپا نشان می دهد 42.2 درصد زنان و 36.2 درصد مردان گفته اند که پس انداز ندارند.
دو قطبی(پولاریزه شدن) جامعه، منجر به تورم همراه با رکود و افزایش نابرابری خواهد بود و آخر اینکه در صورت عدم برگشت و اصلاح می بایست در انتظار نارضایتی اجتماعی باشیم.
«مش قربونعلی» مالک ماشین سازی تبریز، ماجرای جالبی را در آشفته بازار ارز در کشور پشت سر گذاشت و در نهایت به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور راهی زندان شد.
شماری از تحلیل گران ارزی معتقدند اگرچه امکان ریزش دلار در ماه های آینده بالا است، اما این ارز به عنوان ارز اصلی جهانی در موقعیت مستحکم تری از آن قرار دارد که انتظار سقوط آزاد آن را داشت.
شاخص دلار برای چهارمین روز متوالی عقب رفت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی دیروز گفت: مشکلاتی ایجاد شد که عوامل واقعی، روانی و یک مقدار هیجانات صورت گرفته در پی این عوامل، نوسانات بورس را زیاد کرد.
استاد جامعه‌شناسی دانشگاه ساسکس گفت: کرونا برای اغنیا فرصت خلوت کردن با خود است. فرصت با خانواده نشستن و احتمالاً تفریحات شیکی مثل یوگا اما برای کارگران نیروی مرگ مضاعف است. شما اگر در روز صد دلار درآمد داشته باشید، می‌توانید با نصف آن و احتمالاً کم کردن خودکار مخارجی چون سینما و مراکز خرید؛ زندگی متوسط و آرامتان را ادامه دهید، اما با روزی یک دلار مجیورید بر سر جانتان و سلامتی خودتان قمار کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید