صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۶
کد خبر: 3003
گزارشگر: 213
۸۱۶
۰
۰
۱
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو:

خرید و فروش خودرو متوقف شد

خرید و فروش خودرو متوقف شد
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از تعطیلی نمایشگاه‌داران خودرو از شنبه خبر داد و گفت: با اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مقابله با شیوع این ویروس از شنبه نمایشگاه‌داران خودرو تعطیل هستند.
در تمام محدودیت‌هایی که تاکنون در دوره شیوع کرونا اعمال شده سه دسته مشاغل استثنا بوده‌اند، مشاغل بخش درمان مثل کارکنان بیمارستان‌ها، بخش امداد مثل آتش‌نشانی و بخش غذایی مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها. احتمالا در محدودیت‌های جدید آذر ماه نیز این مشاغل استثنا باشند.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو هم به تجارت‌نیوز گفت: از شنبه کل صنوف به جز کاسبانی که مواد غذایی مردم را تامین می‌کنند تعطیل هستند و فروشندگان خودرو از این قاعده مستثنی نیستند.

او اظهار کرد: در شرایط فعلی بازار خودرو راکد است و فعلا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد.

در حالی صنف نمایشگاه‌داران خودرو از شنبه تعطیل هستند که اسدالله قلی‌زاده، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین به تجارت‌نیوز گفته است: «محدودیتی برای صنف جایگاه‌‌داران بنزین اعمال نشده است و جایگاه‌داران بنزین از اول آذر تعطیل نیستند.»

مطالعه بیشتر:
تعطیلی پمپ بنزین‌ها از شنبه چقدر جدی است؟


تهران
https://www.asianews.ir/u/1Rk
اخبار مرتبط
یک نماینده مجلس گفت: باید هزینه درمان و حقوق یک ماه افراد بی بضاعت مبتلا به کرونا را به حساب آنها واریز کرد و سپس بخواهیم که قرنطینه شوند.
امروز قیمت سکه می‌تواند وارد کانال ۱۴ میلیون تومانی شود؟ قیمت دلار قادر خواهد بود یک‌بار دیگر کانال ۲۹ هزارتومانی را مورد آزمون قرار دهد؟ پاسخ به این سؤال بستگی به یک پرسش دیگر دارد؛ معامله گران سکه و دلار تا چه اندازه حاضر هستند بر روی برد ترامپ و ماندن در کاخ سفید قمار کنند؟
پس از اعلام خبر مثبت شدن تست کرونای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، شاخص سهام در آمریکا ۱.۴ درصد سقوط کرد و قیمت نفت حدود ۳ درصد کاهش یافت.
نماینده سرپرست وزارت صمت در اصناف کشور در خصوص توافق مالیاتی اتاق اصناف ایران و سازمان امور مالیاتی پیرامون تعیین مالیات عملکرد ۹۸ مودیان صنفی گفت: طی جلسات کارشناسی با هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در خصوص مفاد این توافق، با توجه به شرایط رکود، سیل و در نهایت بحران کرونا، مقرر شد تا شرایط اصناف در این توافق کاملا لحاظ شود
هیات داوران پنج گانه پروژه سفیر حسن نیت بحران قرن جهان؛ مرکب از سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری های اقتصادی (اکو)، نهضت بین المللی صلیب سرخ جهانی و هلال احمر و نیز کمپین ایران همدل، مهدی کریمی تفرشی، رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان تهران را به عنوان سفیر حسن نیت بحران قرن برگزیدند
قیمت نفت با وجود این که تقاضای جهانی بسیار پایینتر از سطح پیش از دوران شیوع ویروس کرونا مانده، در محدوده بالای 40 دلار در هر بشکه تثبیت شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید