صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۸
کد خبر: 3130
گزارشگر: 213
۹۸۹
۰
۰
۲
از روز گذشته

افزایش نرخ ارز بازار خودرو را تکان داد/ پژو ۲۰۷ دنده ای ۲۷۷ میلیون

افزایش نرخ ارز بازار خودرو را تکان داد/ پژو ۲۰۷ دنده ای ۲۷۷ میلیون
نوسانات نرخ ارز از نیمه روز گذشته تاکنون سبب شده تا بر قیمت بسیاری از خودروهای تولید داخل افزوده شود.
نوسانات نرخ ارز از نیمه روز گذشته و احیانابه دلیل مصوبات جدید مجلس شورای اسلامی، به تاکنون سبب شده تا بر قیمت بسیاری از خودروهای تولید داخل افزوده شود.

به گزارش خبرآنلاین، قیمت انواع سمند، پژو ۴۰۵، پژو پارس، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۶، رانا، دنا و رنو تندر در بازار به نسبت روز گذشته افزایش یافته است.

به طوری که سمند ال ایکس در بازار امروز ۱۶۹ میلیون، سمند EF۷ به نرخ ۱۹۵ میلیون، سورن ۲۲۵ میلیون، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۱۷۰ میلیون، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۱۷۸ میلیون، پژو پارس سال ۲۰۰ میلیون، پژو ۲۰۷ دنده ای ۲۷۷ میلیون تومان و ... قیمت‌گذاری و عرضه شدند.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از خبرآنلاین قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار امروز بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان افزایش داشته است./
https://www.asianews.ir/u/1Tb
اخبار مرتبط
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در بازار سهام زیاد شد و شاخص کل نزولی شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا به کلیت بورس بازگشت و روند بازار صعودی شد.
شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۵۰۷ واحد بسته شد.
جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد که اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش بین هستند و این خوش بینی با حفظ سطح حمایت کلیدی طلا در سطح ۱۸۵۰ دلار پس از ریزش قیمت پنج درصدی که دوشنبه گذشته داشت، تقویت شده است.
‌ پس از آنکه افزایش انتظارات مثبت درکشور باعث ریزش چند هزار تومانی نرخ ارز شد و دلار ظرف سه روز به کانال 22 هزار تومان بازگشت، رشد مجدد قیمت‌ها و بازگشت دلار به نزدیکی کانال 28 هزار تومان، این پرسش را مطرح کرد که به چه دلیلی، ریزش قیمت ارز و نزدیک شدن آن به نرخ اقتصادی، این قدر کوتاه بود.
به دنبال نتایج انتخابات ریاست جمهوری و سنای ایالات متحده، قیمت نفت روز دوشنبه بیش از ۲ درصد افزایش یافت و ارزش نفت برنت به بالای ۴۰ دلار برای هر بشکه رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید