صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۲
کد خبر: 3383
گزارشگر: 213
۱۳۷۱
۰
۰
۱
آلودگی هوا ادامه دارد

9 شهر ایران؛ مدفون در سرب و مازوت/کیفیت هوای تهران قرمز شد/خطرناک برای همه گروه ها

9 شهر ایران؛ مدفون در سرب و مازوت/کیفیت هوای تهران قرمز شد/خطرناک برای همه گروه ها
همزمان با قرمز اعلام شدن کیفیت هوای تهران و غلطت آلاینده هایی مانند سرب، آزبست و مازوت، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از ادامه آلودگی هوا در هشت کلانشهر کشور در پنج روز آینده خبر داد.
همزمان با قرمز اعلام شدن کیفیت هوای تهران، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از ادامه آلودگی هوا در هشت کلانشهر کشور در پنج روز آینده خبر داد.

روز چهارشنبه کیفیت هوای تهران از نظر غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲/۵ میکرون قرمز و ناسالم برای همه گروه‌ها اعلام شد.

از ابتدای امسال ۱۵ روز هوای پاک، ۱۸۱ روز هوای قابل قبول یا همان سالم و ۸۷ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و دو روز ناسالم برای همه گروه‌ها در تهران به ثبت رسیده است.

همچنین هوای ۹ شهر در کشور در شرایط ناسالم قرار دارد که از این تعداد هفت شهر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار شهر در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها است از این رو شهروندان مراقب سلامتی خود باشند.
 
هوای شهرهای اراک با شاخص ۱۰۸، ارومیه ۱۰۹، مشهد ۱۳۱، تبریز ۱۳۲، قزوین ۱۳۲، قم ۱۳۷، اهواز ۱۴۰ ناسالم برای گروه های حساس و هوای زنجان با شاخص ۱۵۸، کرج ۱۶۲، تهران ۱۶۷ و اصفهان ۱۷۷ در شرایط ناسالم برای همه گروه قرار دارد./
https://www.asianews.ir/u/1WU
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید