صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۲
کد خبر: 5096
گزارشگر: 306
۶۰۶
۰
۰
۰
در جلسه کمیته راهبردی قضائی انتظامی مطرح شد

تاکید بر برخورد با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی

تاکید بر برخورد با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی
یزد ، مدیرکل دادگستری استان ضمن تاکید بر برخورد با آسیب های اجتماعی و هنجارشکنی برخی افراد در سطح جامعه گفت: با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش  آسیا نیوز به نقل از خبرنگار پایکاه خبری پلیس، "غلامعلی دهشیری" در جلسه کمیته راهبردی قضائی انتظامی ضمن قدردانی از تعامل خوب پلیس یزد با دستگاه قضا، گفت: با تعامل و همکاری دستگاه های دخیل در امر امنیت، امروز شاهد امنیت قابل قبولی در سطح استان هستیم.

وی دو مجموعه پلیس و دستگاه قضا را اثرگذارترین سازمان ها در امر امنیت دانست و تصریح کرد: با تلاش و همراهی این دو مجموعه وضعیت بسیار خوبی را با کمترین مشکل امنیتی در استان شاهد هستیم.

رئیس کل دادگستری استان یزدگفت: دو وظیفه مهم دستگاه قضا و پلیس در مرحله اول تامین و گسترش عدالت و سپس حفظ نظم و امنیت در استان است و این مهم با همکاری تمامی دستگاه های امنیتی برقرار شده است.

دهشیری ضمن تاکید بر برخورد با آسیب های اجتماعی و هنجارشکنی برخی افراد در سطح جامعه گفت: با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه داشته باشند برابر قانون و به شدت برخورد خواهد شد.

وی در پایان ضمن اشاره به کشف جرایم خشن و همچنین دستگیری مجرمان توسط کارآگاهان پلیس استان یزد از مدیریت سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان قدردانی کرد.

همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد ارتقای وضعیت امنیت در تمامی حوزه های امنیتی و انتظامی هستیم که این وضعیت مطلوب، مدیون پشتیبانی دستگاه قضا از پلیس استان است.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به افزایش کشفیات در حوزه های مختلف گفت: طرح های پلیس کماکان ادامه دارد تا آنچه که در حوزه امنیت خواسته مردم است برآورده کنیم.

سردار بهدانی فرد، ناجا را بازوی توانمند دستگاه قضا برشمرد و افزود: نظم و امنیت مطلوبی را که در استان شاهد آن هستیم و همچنین این احساس امنیتی که در بین مردم حاکم است؛ نتیجه همدلی، هماهنگی و همکاری پلیس و دستگاه قضائی است.

وی پلیس و دستگاه قضا را مکمل یکدیگر بیان و از پشتیبانی خوب دستگاه قضا از پلیس استان یزد در برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه قدردانی کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 تاکید بر برخورد با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی ، سید محمد جواد عرفان فر ، غلامعلی دهشیری مدیرکل دادگستری استان یزد ، سردار بهدانی فرد فرمانده نیروهای انتظامی استان یزد،  کمیته راهبردی قضائی انتظامی

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی یزد
https://www.asianews.ir/u/34m
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید