صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۰ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۳
کد خبر: 5476
گزارشگر: 300
۷۲۱
۱
۰
۲
در گفت و گوی آسیانیوز با یک منبع آگاه مطرح شد؛

دلیل تاخیر در معرفی کابینه رئیسی به مجلس، وزارت ورزش و تیم اقتصادی دولت بود! / رقابت بین ولی داداشی،کیومرث هاشمی و سجادی برای وزارت ورزش بسیار نزدیک بود

دلیل تاخیر در معرفی کابینه رئیسی به مجلس، وزارت ورزش و تیم اقتصادی دولت بود! / رقابت بین ولی داداشی،کیومرث هاشمی و سجادی برای وزارت ورزش بسیار نزدیک بود
این مقام آگاه در پایان خاطرنشان کرد: طبق شنیده های غیر رسمی اما قابل اعتنا عرض میکنم دلیل تاخیر در معرفی کابینه رئیسی به مجلس، وزارت ورزش و تیم اقتصادی دولت بود! چراکه رقابت بین ولی داداشی،کیومرث هاشمی و سجادی برای وزارت ورزش بسیار نزدیک بود.
به‌نظر می‌رسد برخی اختلاف نظرهای رئیسی با فرهاد رهبر و مخبر در تعیین نیروهای اقتصادی دولت و وزارت ورزش از جمله دلایل موثر در تاخیر اعلام کابینه باشد.

 

 
یک مقام آگاه در گفت‌وگو با آسیانیوز در خصوص تأخیر اعلام اسامی کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: لازم است تا پیش از ارائه لیست کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی، اعضای آن ابتدا با یکدیگر هماهنگ شوند زیرا یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های تشکیل دولت کارآمد وجود هماهنگی و دیدگاه تعاملی بین وزارتخانه‌ها است.

 

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین وظایف رئیس جمهور در اعلام کابینه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی، برقراری روابط تعاملی با فراکسیون‌های سیاسی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس است تا در این راستا تمام اعضای کابینه پیشنهادی رأی اعتماد بگیرند.

 

این مقام آگاه در پایان خاطرنشان کرد: طبق شنیده های غیر رسمی اما قابل اعتنا عرض میکنم دلیل تاخیر در معرفی کابینه رئیسی به مجلس، وزارت ورزش و تیم اقتصادی دولت بود! چراکه رقابت بین ولی داداشی،کیومرث هاشمی و سجادی برای وزارت ورزش بسیار نزدیک بود.

https://www.asianews.ir/u/3dz
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
سیدعلی نظرموسوی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
0

باسلام آقای دکتر داداشی با سابقه درخشان که در مجلس داشتن بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش میباشند


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید