صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۹
کد خبر: 6036
گزارشگر: 306
۲۰۰
۰
۰
۰
وزیر کشوردرآیین تکریم و معارفه استاندار یزد

یزد با برخورداری از فرهنگ اصیل خود یک استان الگوساز برای دیگر استانهای کشور باشد

یزد با برخورداری از فرهنگ اصیل خود یک استان الگوساز برای دیگر استانهای کشور باشد
یزد - وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد اظهار کرد: یزد با برخورداری از فرهنگ اصیل و پرمایه‌ی خود می تواند یک استان الگوساز برای دیگر استانهای کشور باشد

 

آسیا نیوز / یزد ؛ 

  «احمد وحیدی»  امروز را دوران رقم خوردن اتفاقات بزرگ و شکل‌گیری قدرت‌های جدید در دنیا خواند و گفت: جمهوری اسلامی در محیط سیال امروز بین‌المللی و منطقه باید همانطور که تاکنون بوده، جایگاه خود را تثبیت کند و تعمیق بخشد.

وی در ادامه با اشاره به مسئولیت بزرگ و سنگین استانداری، برخی از وظایف خطیر استاندار را برشمرد و گفت: استاندار در حوزه اقتصادی باید استان را به پیشرفت و توسعه برساند، در زمینه فرهنگی منجر به تحکیم فرهنگ دینی و مذهبی شود و در جهت توازن عادلانه توسعه و امکانات در تمام استان تلاش کند.

وزیر کشور یکی از کارکردهای استاندار در کنار نماینده ولی فقیه در استان را ایجاد وفاق خواند و گفت: استاندار باید برای آحاد مردم استان استاندار باشد و خود را در خدمت همه مردم بداند.

وی تاکید کرد: همکاری و همدلی مجموعه استان می‌تواند با شکل دهی این وفاق، برنامه‌ها را به پیش ببرد و این در حالی است که استاندار این توانایی را نیز دارد که همه امکانات استان را برای جل مسائل استان، بسیج کرده و هماهنگ کند.

وحیدی گفت: تمام وظایف خطیر استاندار بدون کمک همه افراد اعم از نماینده ولی فقیه، نمایندگان استان در مجلس و شوراهای اسلامی، روحانیون و آحاد مردم  شدنی نیست و این کارهای بزرگ بایستی از مسیر تحقق همین حمایت‌ها انجام شود.

وی با تاکید بر نقش جوانان در این عرصه که در بایانات مقام معظم رهبری پیرامون گام دوم انقلاب به عنوان پیشران حرکت کشور از آنها یاد شده است، از استاندار جدید یزد خواست تا ضمن شکل دهی شبکه‌ای از جوانان خوش فکر و نخبه هم بسترسازی برای کادرسازی آینده و هم تحقق بخش راه‌های نرفته باشد.

وحیدی با بیان این که نباید هیچ کاری را نشدنی بدانیم، تلاش و توکل به خداوند و اراده الهی را رمز موفقیت در کارها دانست.

وی با اشاره به ظرفیتهای عظیم استان اعم از صنعتی، معدنی و گردشگری، گفت: حتی همین کویر که برخی آن را تهدید می‌دانند، می‌تواند به عنوان یک فرصت و ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: باید علی رغم وجود ضعف‌ها و مشکلات به سمت جلو حرکت کنیم، همانگونه که انقلاب اسلامی نیز از با این نگاه،از دل تهدیدات و مشکلات ظرفیت‌هایی را خلق کرده که اکنون بر سر خوان آن نشسته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با این آمد و شدها و تغییر مدیران را تنها با هدف خدمت بهتر به مردم ذکر کرد و گفت: باید بکوشیم چرا که دوران رقم خوردن اتفاقات بزرگی در دنیاست و دوران شکل‌گیری قدرت‌هایی است که اگر تلاش نکنیم و کشورمان را در آن جایگاه قرار ندهیم، سالیان سال عقب می‌افتیم.

وی ادامه داد: امروز در محیط سیال بین‌المللی و منطقه، جمهوری اسلامی باید همانطور که تا الان بوده، جایگاه خود را تثبیت کند و تعمیق ببخشد و این ممکن نیست مگر این که امروز بیش از همیشه تعالی کشور را در گروه فعالیت های پررنگ قرار دهیم و برای رسیدن به موفقیت و هدف شب و روز نداشته باشیم.

 وزیر کشور در پایان از زحمات سه سال گذشته «محمدعلی طالبی» در سمت استاندار یزد قدردانی کرد و حکم انتصاب «مهران فاطمی» استاندار جدید را ابلاغ کرد

سید محمد جواد عرفانفر

 یزد با برخورداری از فرهنگ اصیل خود یک استان الگوساز برای دیگر استانهای کشور باشد , وحیدی وزیر کشور , سید محمدجواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3t3
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید