صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۴
کد خبر: 6314
گزارشگر: 306
۱۸۶۰
۰
۰
۰

توسعه بستر سرویس FTTH در یزد

توسعه بستر سرویس FTTH در یزد
یزد - به منظور گسترش ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت بر بستر فیبرنوری، از ابتدای سال 726 سرویس تلفن ثابت و 176 سرویس تانوما در سطح مراکز شهرستان ها واگذار شد
                                                                    
 
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مدیر مخابرات منطقه با اعلام این خبر افزود: با تلاش و همت متخصصان فنی مخابرات یزد، تاکنون  بستر فنی لازم برای ارایه تلفن ثابت و  سرویس های جدید اینترنت پرسرعت روی فیبر نوری با سرعت ‌‌‌100 مگابیت برای بیش از 5600 مشترک ایجاد  شد.
 
 
وی اظهار داشت : در حال حاضر نقاط جدیدی در خیابان شهید جعفری در بلوار شهید دشتی، مجتمع های آپارتمانی رزلند، یکتا و مجتمع نور و بخشی از خیابان فرخی به شبکه فیبرنوری مجهز شده اند که امکان ارائه سرویس تلفن ثابت و اینترنت تا 1000شماره در این نقاط فراهم می باشد.
 
گفتنی است در حال حاضر ظرفیت ایجاد شده سرویس های فوق به میزان بالغ بر 8 هزار و 400 پورت و مشغول به کار تلفن ثابت 5 هزار و 641 و همچنین سرویس تانوما به میزان 2 هزار و 695 در مراکز استان فعال می باشد.

 

سید محمد جواد عرفانفر

توسعه بستر سرویس FTTH در یزد  , مدیر مخابرات منطقه , سید محمد جواد عرفانفر

 

 

https://www.asianews.ir/u/40f
اخبار مرتبط
یزد - مخابرات منطقه یزد در ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال 1400 شرکت مخابرات ایران حایز رتبه نخست کشور شد
یزد - سایت جدید طرح (USO) تلفن همراه در روستای زربند شهرستان اشکذر راه اندازی شد
یزد - در حال حاضر تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف است
یزد - با توجه به شرایط فعلی جامعه در خصوص انتشار ویروس کرونا، مخابرات منطقه یزد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با استفاده از تجهیزات و ظرفیت‌های موجود، تمامی مدارس شهری استان را به شبکه ملی اطلاعات متصل نمودند
یزد - مدیر مخابرات منطقه با اعلام این خبر افزود: با تلاش های متخصصان مخابرات منطقه یزد در هفته دولت سال جاری، 96پروژه مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر 352 میلیارد ریال در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد
به منظور تسهیل در امر واکسیناسیون و مشارکت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی یزد،باشگاه فرهنگی،ورزشی مخابرات منطقه یزد پایگاه واکسیناسیون مردمی شد.
یزد - مخابرات منطقه در ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال 1400 حایز رتبه سوم کشور شد/ظرفیت شبکه دیتای دو روستای استان افزایش یافت.
یزد ، شبکه دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم اشتراکی(wireless) در مناطق ییلاقی ده بالا و طزرجان از توابع شهرستان تفت نصب و راه اندازی شد.
در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کاهش تردد های غیر ضروری، خدمات در محل تلفن ثابت برای اولین بار در کشور اجرا خواهد شد.
یزد - در ارزیابی یک ساله ی شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه یزد با افتخار در صدر مناطق مخابراتی کشور ایستاد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید