صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۸ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۵
کد خبر: 6721
گزارشگر: 213
۹۸۵
۰
۰
۲
برپایی نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی

نقش جهان میزبان «آذرگان» شد

نقش جهان میزبان «آذرگان» شد
نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی “آذرگان” به هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی اسدالهی، هنرمند نقاش، امروز جمعه ۲۸ آبان ماه در گالری نقش جهان گشایش یافت.

به گزارش آسیانیوز، نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی “آذرگان” به هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی اسدالهی، نقاش سبک آبستره، امروز جمعه ۲۸ آبان ماه در گالری نقش جهان گشایش یافت. در این نمایشگاه که تا ۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت ۲۲ هنرمند رشته های نقاشی و مجسمه سازی به نمایش آثار خود پرداخته اند.

----------------------

بیشتر بخوانید:

چرایی «تحریم» هنر

----------------------------------------

 

بهداد نجفی کیوریتور (هنربان) آذرگان که با یک اثر در بین هنرمندان شرکت کننده نیز جای گرفته با بیان اینکه این رویداد هشتمین نمایشگاه حضوری هنرهای تجسمی است که وی در سال جاری برگزار می کند از برنامه ریزی برای ادامه این روند و برگزاری پیوسته نمایشگاه های هنری خبر داد.

 

وی گفت: امروزه استقبال از رویدادها و نمایشگاه های هنری از سوی جامعه هنری و علاقه مندان روند صعودی چشمگیری داشته و این امر انگیزه و اشتیاق ادامه این مسیر جذاب و زیبا و در عین حال پر پیچ و خم را با خود به ارمغان می آورد.

----------------------

بیشتر بخوانید:

--------------------------------------------------------------------

در این نمایشگاه آثاری از سعیده آرین، فاطمه ابراهیمی، رضا براتی، سوسن بهارستانی، زیبا بندر، نجمه جعفری، یاسمن خوشه چرخ، خدیجه رجبی، نگار سلیمیان، یوسف شجری اقدم، هانی شرار، شهرام شفاهی، حمید جعفری شکیب، مرتضی شمیسا، مریم صمدی، مرجان طومارخانی، الناز غریبی، نیلوفر قیصری، مهدیس کاوه مهر، شقایق مشهدی مهدی، محبوبه میرعبدل برزی، بهداد نجفی اسدالهی در رشته های نقاشی و مجسمه سازی به نمایش در آمده است.

سبک و تکنیک آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه آزاد بوده و نام آن با توجه به هم زمانی با سومین ماه فصل پاییز انتخاب شده است.
“آذرگان” از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در گالری نقش جهان به آدرس نیاوران، بین میدان یاسر و تجریش، کوچه همایون فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، محمودی ۲، پلاک ۹ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پذیرای عموم علاقه مندان است./

https://www.asianews.ir/u/4be
اخبار مرتبط
در حالی که بسیاری از هنرمندان و نخبه های صاحبنام کشور به دلیل نبود واکسن معتبر کرونا در ایران جان باخته اند، امروز ۱۵ آبان نیز کامبیز درم‌بخش، طراح و کاریکاتوریست مطرح ایرانی، در پی ابتلا به کرونا در تهران جان خود را از دست داد.
مساله مارکتینگ هنر از ضروریات امروز جامعه هنر و چرخه اقتصاد هنر شده است که بدون آن در اغلب موارد انگیزه خلق اثر هنری با چالش مواجه خواهد شد؛ این در حالی است که چنین موضوعی همانند سایر فعالیت ها در جهان آزاد؛ کمتر با محدودیت ها قرابت دارد؛ تا در کشور ما که از لحظه خلق تا ادامه حیات، اثر هنری با انواع تنگناها دست و پنجه نرم می کند؛ بخصوص این ایام که پاندمی کرونا آفت ها را بیش از پیش بر سر تولیدات هنری ریخته است.در این باره آسیانیوز با بهداد نجفی؛ نقاش و کارشناس بازاریابی گفت و گویی انجام داده است.
ایران درودی، نقاش نامدار و معاصر ایران، روز جمعه، هفتم آبان‌ماه درگذشت؛ در حالی که آخرین توصیه های این نقاش به مردم معاصر قدر دانستن هویت ایرانی و دوست داشتن آزادی و انسانیت بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید