صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۰
کد خبر: 6812
گزارشگر: 306
۶۰۶
۰
۰
۰

تقدیرمدیرکل زندانهای یزد از یکی از فعالین اصحاب رسانه استان

تقدیرمدیرکل زندانهای یزد از یکی از فعالین اصحاب رسانه استان
یزد - « سید محمدجواد عرفانفر » کارشناس امور اجتماعی با مدیرکل زندانهای یزد دیدار و گفتگو کرد
 
آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای یزد:« حسین سبزواری » مدیرکل زندان های یزد با اشاره به نقش عمیق و بی بدیل رسانه ها در نحوه عملکرد دستگاههای دولتی، توجه به شفافیت سازی و رعایت منشور اخلاقی را مهمترین عناصر موفقیت یک رسانه جامع برشمرد.
وی همچنین گفت:به لطف برنامه ریزی مدون در حوزه نهضت سوادآموزی، خوشبختانه در سالهای اخیر نرخ جمعیت زندانیان باسواد از زندانیان بی سواد و کم سواد به طور قابل توجهی پیشی گرفته است که این مهم نقش به سزایی در ارتقائ سطح فرهنگی مجرمین دارد.
مدیرکل زندانهای یزد توجه ویژه به اشتغال زندانیان را برگ زرینی از سیاستهای سازمان زندانها برشمرد که نتایج آن به وضوح در افزایش بازاجتماعی شدن زندانیان مشهود است.
وی اظهار داشت:با تعامل مناسبی که بین زندان و مراجع قضای استان به وجود آمده است تعداد بیشتری از زندانیان که شرایط انتقال به رای باز را دارند به اشتغالهای مختلف روی می آورند ولی مجرمان حرفه ای و مخل امنیت و آسایش مردم میبایست در حبس باشند.
« سبزواری »  با پیشنهاد « عرفان فر » مبنی بر تشکیل ستاد آموزش به مصداق ستاد دیه و استفاده از اساتید مرتبط با مهارتهای زندگی و آسیب های اجتماعی مانند کنترل خشم و عصبانیت ، قدرت نه گفتن به پیشنهادهای غیر قانونی - شرعی و عرفی و واکنش های زیستی ،  نحوه هدایت هیجانهای و هنجارشکنی ها ونیزایجاد انگیزه و نشاط برای زندانیان و خانواده آنان بر اساس موازین شرعی و قانونی استقبال و گفت : اجرای سند تحول قوه قضائیه مبنی بر دخیل کردن خانواده ها در اصلاح وتربیت مددجویان با آموزش مهارتهای زندگی و همچنین ایجاد اشتغال برای خانواده زندانیان به صورت ریشه ای ، ارتکاب به جرم در افراد مختلف به ویژه زندانیان سابقه دار کاهش می باید.
گفتنی است در پایان این دیدار مدیرکل زندانهای یزد از سید محمد جواد عرفانفر کارشناس امور اجتماعی و فعال رسانه ای یزد با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

 

تقدیرمدیرکل زندانهای یزد از یکی از فعالین اصحاب رسانه استان , حسین سبزواری  مدیرکل زندان های یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4ds
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید