صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۰۲:۴۶
کد خبر: 7314
گزارشگر: 213
۱۱۹۰
۰
۰
۵
هجوم سرمای شدید به پایتخت

شروع زمستانی تهران با هوای برفی و یخی

شروع زمستانی تهران با هوای برفی و یخی
آخرین داده های هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران و کاهش دما در پایتخت تا ۸درجه سانتیگراد از فردا شب، ۲ دی ماه، خبر دادند.

به گزارش آسیانیوز، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران و کاهش دما تا ۸درجه سانتیگراد از فردا شب (۲ دی ماه) خبر داد.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز(اول دی ماه) تا ظهر فردا (۲دی ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و طی امشب و فردا در نواحی پرتردد گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر فردا (۲دی ماه) با نفوذ زبانه سامانه سرد بارشی، به‌تدریج افزایش ابر در استان و از فردا شب تا شنبه (۴دی ماه) در بعضی ساعات بارش برف، گاهی مه و کولاک برف در نواحی شمالی به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها همراه با کاهش محسوس ۴ تا ۸ درجه‌ای دما مورد انتظار است. طی این مدت گاهی مه رقیق و بارش پراکنده برف و باران در سایر نقاط به‌ویژه در نیمه شمالی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شمانیوز، از ظهر جمعه (۳دی ماه) تا بامداد شنبه (۴دی ماه) در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید و در نواحی جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است. برای روز یکشنبه(۵دی ماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از عصر یکشنبه (۵دی ماه) در نواحی پرتردد گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین‌آباد) با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲ دی ماه) نیمه ابری همراه با غبارمحلی وگاهی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۳ دی‌ماه) ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی مه رقیق و بارش پراکنده و در بعد ازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد می‌رسد./

https://www.asianews.ir/u/4ra
اخبار مرتبط
براساس برخی گزارش ها بدلیل علت انسانی قطار عادی خط ۵ مترو تهران-کرج زودتر از موعد وارد ریل اصلی و باعث برخورد ۲ قطار عادی و سریع السیر شده است.
علت حادثه برخورد دو قطار/صبح امروز دو رام قطار متروی تهران-کرج در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند که در پی این حادثه حدود بیست نفر از مسافران مجروح شدند یا بد حال هستند.
سازمان هواشناسی عمان گفته است در ۲۴ ساعت آینده طوفان شاهین به یک چرخند سیکلونیک شدید تبدیل می‌شود و مسقط و سواحل این کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از بامداد امروز با شروع بارندگی به شهرستان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید