صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۰
کد خبر: 7468
گزارشگر: 2
۲۳۵۷
۱
۲
۵
کمپرسور‌های باد

قیمت روز فروش کمپرسور اطلس کوپکو دست دوم در رهنما کمپرسور

قیمت روز فروش کمپرسور اطلس کوپکو دست دوم در رهنما کمپرسور
کمپرسور‌های باد ابزاری بسیار کاربردی در صنعت و حتی مصارف خانگی هستند که در انواع و ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در صنعت از این ابزار جهت به حرکت درآوردن اجزای مکانیکی استفاده می‌شود. از این رو یک ابزار بسیار مهم در کار‌های صنعتی محسوب می‌شود. این وسیله قیمت بسیار بالایی دارد و در صورت خراب شدن نیز هزینه‌های تعمیر بالایی را متحمل می‌شود. به همین دلیل کسانی که دستگاه کمپرسور هوای آن‌ها خراب شده، ترجیح می‌دهند وسیله‌ای جدید بخرند.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ ما در این شرایط توصیه می‌کنیم به جای خرید یک دستگاه جدید، به سراغ کمپرسور‌های دست دوم بروید. با این کار نه تنها در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد، بلکه کارتان نیز راه می‌افتد. اما کمپرسور باد دست دوم ازکجا بخریم؟ بهترین کمپرسور باد کدام است؟ قیمت کمپرسور باد دیزلی چقدر است؟ ما در این مقاله قصد داریم برای پاسخ به سؤالات شما عزیزان مطالب مفید و کاربردی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا شما را در خرید یک کمپرسور دیزلی دست دوم مناسب راهنمایی کنیم.

 

کمپرسور بادی چیست؟

 

برای آن که بتوانید یک کمپرسور هوا مناسب دست دوم برای خود تهیه کنید لازم است قبل از هر چیزی با تعریف این دستگاه، نحوه عملکرد، انواع و کاربرد‌های آن آشنا شوید.

 

کمپرسور هوا دستگاهی است که قدرت را از طریق موتور‌های مختلف الکتریکی، دیزلی، بنزینی و ... به هوای فشرده تبدیل می‌کند. در نهایت انرژی موجود در این هوای فشرده برای برنامه‌های کاربردی مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمپرسور‌های هوا انواع مختلف و ابعاد متفاوتی دارند که هر کدام برای کار‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمپرسور‌ها از نظر فشار در سه گروه کم فشار، فشار متوسط و فشار بالا قرار می‌گیرند که به ترتیب دارای فشار‌های تخلیه 150، تا 1000 و بیش از 1000 psi هستند. علاوه بر این کمپرسور‌ها بر اساس پارامتر‌های مختلف دیگری مانند نوع طراحی، نوع موتور، نوع جابه‌جایی و ... طبقه‌بندی می‌شوند. کمپرسور باد دیزلی یکی از انواع کمپرسور‌های موجود در بازار است که معمولاً برای اغلب کاربری‌ها مناسب است و کارآیی و عملکرد بسیار خوبی نیز دارد. کمپرسور دیزلی خود در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند.

 

نحوه عملکرد و کاربرد کمپرسور هوا

 

کمپرسور‌های هوا اصولاً نیروی لازم را برای به حرکت درآوردن وسایل مکانیکی از طریق کشیدن هوا به درون پیستون و فشرده‌سازی آن فراهم می‌کنند. از این ابزار برای مصارف مختلفی مانند: خودرؤسازی، صنعت چوب و مبلمان‌سازی، صنایع پزشکی، معدن و ... استفاده می‌شود. از کاربرد‌های این دستگاه نیز می‌توان به؛ تهیه هوای فشرده با فشار بالا جهت پر کردن سیلندر گاز، خنک کردن اجزا یا قطعات در طول ساخت مثل خنک‌کننده لوله‌های انتقال مواد غذایی و مواد دارویی در کارخانه‌ها، تهیه هوای لازم برای غواصی، استفاده در صنعت هواپیمایی برای تغذیه هوای فشرده موتور توربین، جابه‌جایی قطعات و سیالات مانند: واتر جت و رنگ پاش، استفاده در بخش درمانی مانند: انواع دریل‌های جراحی یا دستگاه‌های برش و جداسازی مواد اضافی مانند: انواع سند بلاست؛ اشاره کرد.

 

به همین دلیل باید هنگام خرید کمپرسور هوا به نوع کاربری و فشار لازم توجه بسیار کرد. کمپرسور‌ها همان‌طور که گفتیم در انواع مدل‌ها و با فشار‌های متفاوت تولید می‌شوند. بنابراین قبل از سفارش حتماً فشار و حجم باد ابزار‌های بادی خود را بررسی کنید. اما چه مدل کمپرسوری عملکرد و کارآیی بهتری دارد؟ کمپرسور هوا مناسب را از کجا بخریم؟ در ادامه بهترین کمپرسور هوا موجود در بازار و معتبرترین شرکت فروش آن را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

 

معرفی کمپرسور اطلس کوپکو

 

کمپرسور بادی

 

کمپرسور اطلس کوپکو یکی از محصولات برتر شرکت اطلس کوپکو در جهان است که در ساخت آن از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. شرکت اطلس کوپکو بهترین کمپرسور‌های هوا دیزلی را ارائه می‌دهد. محصولات این برند دارای صفحه نمایشگری هستند که فوق پیشرفته است و از طریق آن می‌توان تمام بخش‌های دستگاه را از نظر عملکرد مورد ارزیابی قرار داد. این صفحه نمایشگر اطلاعاتی مانند: دما موتور، دما واحد هواساز، فشار گازوئیل، دمای گازوئیل، دما هوا ورودی و ... را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورتی که بخشی از دستگاه دچار آسیب یا مشکل شود، منبع و علت خرابی بر روی صفحه نمایشگر نشان داده خواهد شد.

این دستگاه تنها با فشردن دکمه استارت به راحتی روشن می‌شود و شما عزیزان می‌توانید بعد از روشن شدن دستگاه تمامی موارد ایمنی نظیر: سطح آب رادیاتور و حرارت موتور و… را از طریق کامپیوتر کمپرسور به راحتی و بدون دردسر چک کنید. با خرید کمپرسور هوا دیزلی اطلس کوپکو خیالتان از موارد فنی دستگاه راحت خواهد بود.

شاید تنها ایرادی که بتوان به این دستگاه گرفت، فناوری پیشرفته به کار رفته در ان باشد. زیرا متأسفانه اغلب مردم ایران دانش خود را با فناوری‌های روز دنیا وفق نداده‌اند. به همین دلیل این موضوع باعث شده تا بزرگترین مزیت دستگاه در کشور‌های پیشرفته، بزرگترین عیب آن در ایران به شمار رود. در دستگاه‌های مکانیکی معمولی در صورت خراب شدن دستگاه حتماً باید از افراد متخصص جهت عیب‌یابی کمک گرفت. در حالی با استفاده از این دستگاه نیازی به حضور متخصصان نیست و خود دستگاه محل خرابی را نشان می‌دهد. همین فناوری پیشرفته کار با این دستگاه را بسیار راحت می‌کند. تنها کافیست نحوه کار با آن را بیاموزید.

 

شرکت کمپرسور رهنما ( فروش کمپرسور اطلس کوپکو دست دوم)

 

حال که با این دستگاه بسیار کاربردی و پیشرفته آشنا شدید، باید بدانید که آن را از کجا می‌توانید تهیه کنید؟ شرکت کمپرسور رهنما یکی از شرکت‌های پیمانکار متخصص کمپرسور هوا دیزلی در سراسر ایران است و با فروش کمپرسور اطلس کوپکو دست دوم با مناسب‌ترین قیمت به متقاضیان محترم خدمات می‌رساند. قیمت کمپرسور باد دیزلی نیز به نوع، فشار کارکرد و ... دستگاه بستگی دارد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت اطلاعات بیشتری درباره انواع کمپرسور‌های دیزلی، فشار و دپی خروجی آن‌ها و قیمت‌های مدل‌های مختلف به دست‌آورید. در صورتی که درباره کمپرسور‌های هوا نیاز به کسب اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از تیم پشتیبان شرکت کمپرسور رهنما کمک بگیرید.

 

کمپرسور هوا

 

همچنین شما می‌توانید در بخش کمپرسور تی وی وب سایت این شرکت نیز فیلم‌های معرفی انواع کمپرسور هوا را مشاهده و بهترین مدل را مطابق با نیازتان انتخاب و خریداری کنید. این شرکت علاوه بر فروش کمپرسور اطلس کوپکو دست دوم، خدمات اجاره کمپرسور هوا را نیز در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/4vg
اخبار مرتبط
زمانی که صحبت از نمایندگی اشنایدر می‌شود بسیاری از افراد ناخوداگاه به فکر خرید محصولات صنعتی باکیفیت می‌افتند. شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان یک شرکت فرانسوی شناخته می‌شود که دارای محصولات صنعت برق باکیفیت و اورجینال است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مهران
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
0

کسی اینجا هست ک ب تعمیر کمپرسور های اطلس وارد باشه


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید