صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۴
کد خبر: 7595
گزارشگر: 306
۶۰۰
۰
۰
۰

توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر لازمه تحقق شهری آباد

توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر لازمه تحقق شهری آباد
یزد - عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تلاش شورای شهر یزد، تحقق شهری آباد از طریق توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر است
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمد مهدی نیکو نژاد، عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این مطلب که توزیع عادلانه سرمایه به صورت عام و گسترده سبب بهره مندی بیشتر مناطق کمتر برخوردار از امکانات شهری می شود، گفت: شهروندان می توانند با پرداخت به موقع عوارض شهری، شهرداری و شورا را در تحقق این هدف یاری کرده و مسئولان امر نیز در صدد هستند تا برای جلوگیری از اعمال فشار بر شهروندان از افزایش عوارض شهری بر اساس نرخ تورم خودداری کنند.
 
او گفت: همچنین اعضای شورای ششم که فعالیت خود را از مرداد سال ۱۴۰۰ آغاز نمودند در تلاش هستند تا پروژه های عمرانی نیمه تمام شهری را از طریق کار جهادی و تامین بودجه لازم تا پایان سال به اتمام رسانند و لذا پروژه عمرانی جدیدی در حال حاضر تعریف نشده است.
 
نیکونژاد گفت: همچنین رویکرد اعضای شورا بر اساس محله محوری است و بنابراین حضور در محلات و نظارت مستقیم بر پروژه های عمرانی و مسائل درون محله ای  را در دستور کار قرار داده اند.
 
او با اشاره به اینکه نمایندگان شورا تسهیل گر مشکلات مردمی هستند، گفت : این حضور مستقیم در محلات و ارتباط نزدیک با شهروندان در حل بهتر مسائل محله بسیار موثر بوده و بازخورد و رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته است.
 
او در پایان اظهار امیدواری کرد که با تعامل نزدیک شورا و شهروندان و توزیع عادلانه سرمایه های شهری زمینه برای شکل گیری شهری پویا و آباد بیش از پیش فراهم شود.

سید محمد جواد عرفانفر

توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر لازمه تحقق شهری آباد , محمد مهدی نیکو نژاد، عضو شورای اسلامی شهر یزد , سیدمحمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4yw
اخبار مرتبط
یزد - اعضاء شورای اسلامی شهر یزد با تشکیل کمیسیون ویژه بانوان و خانواده موافقت کردند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید