صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۸
کد خبر: 8051
گزارشگر: 213
۷۳۸۶
۰
۰
۴
جانشین مارکل عاشق سوارکاری و حامی حیوانات است

ادامه جدایی «شاهزاده هری و مگان» از خانواده سلطنتی؛ کامیلای ۷۴ ساله بر صندلی نشست

ادامه جدایی «شاهزاده هری و مگان» از خانواده سلطنتی؛ کامیلای ۷۴ ساله بر صندلی نشست
در ادامه جدا شدن «شاهزاده هری و مگان» از کاخ و خانواده سلطنتی، در مقابل، کامیلای ۷۴ ساله که عاشق سوارکاری و نگهداری از حیوانات است، بر صندلی خالی او تکیه می زند.

به گزارش آسیانیوز، ملکه انگلستان این روزها تلاش می‌کند سروسامانی به مشاغل افتخاری پرتعداد بدهد درحالی‌که هر سال از تعداد اعضای فعال این خانواده کم می‌شود.
در ادامه پر کردن جاهای خالی در نهادهای مرتبط به تاج‌وتخت بریتانیا، کامیلا پارکر جایگزین مگان مارکل به‌عنوان حامی سلطنتی تئاتر ملی شد.

---------------

بیشتر بخوانید

سلامی دوباره به زیبایی و شلوار جین!

---------------------------------------

مرگ شاهزاده فیلیپ، جدایی شاهزاده هری و مگان مارکل از خانواده سلطنتی و پس گرفتن عناوین رسمی شاهزاده اندرو به دلیل پرونده رسوایی جنسی صندلی‌های زیادی را در جایگاه‌های سلطنتی بریتانیا خالی کرده است.

ملکه تلاش می‌کند تا در زمان حیات خود سروسامانی به این مشاغل افتخاری پرتعداد بدهد درحالی‌که هر سال از تعداد اعضای فعال این خانواده کم می‌شود.

در آخرین اقدام، دوشس کورنوال در تئاتر ملی به‌عنوان حامی سلطنتی انتخاب‌شده است، نقشی که قبلاً زمانی که مگان مارکل یکی از اعضای شاغل و فعال خاندان سلطنتی محسوب می‌شد، بر عهده دوشس ساسکس بود.

-----------------

بیشتر بخوانید

علت خودکشی دختر شایسته آمریکا

--------------------------------

این نقش به مدت ۴۵ سال به ملکه بریتانیا تعلق داشت تا اینکه سال ۲۰۱۹ او این نقش را به مگان مارکل واگذار کرد و او به مدت دو سال این وظیفه را ادامه داد تا زمانی که او و شاهزاده هری از وظایف خود به‌عنوان اعضای شاغل خانواده سلطنتی کناره‌گیری کردند.

به گفته منابع نزدیک به خانواده سلطنتی، رسیدن این مقام به مگان که حرفه اصلی‌اش بازیگری بود، باعث ناراحتی دوشس کورنوال شد. بااینکه انتخاب مگان با پیشینه هنری‌اش به نظر بسیار مناسب می‌آمد اما در طول تصدی او در این نقش، تنها دو بار از این تئاتر دیدن کرد.

-----------------

بیشتر بخوانید

«پایداری جوانی» در زنان و افزایش سن بارداری/ زنان ۴۰ و ۵۰ ساله همانند ۲۰ ساله ها هستند!/سن شناسنامه ای بی اهمیت شد
-------------------------------------------------


در مقابل کامیلای ۷۴ ساله بارها علاقه و اشتیاق خود را نسبت به هنر تئاتر نشان داده و از طرفداران پرشور تئاتر و ادبیات است.

گفته می‌شود که مشاوران ملکه به او توصیه کرده‌اند از واگذاری نقش‌های مگان مارکل به کیت میدلتون خودداری کند چون باعث «مقایسه‌های بیش‌ازحد» بین این زوج شود.

این نقش جدید پس‌ازآن به دوشس کورنوال سپرده شد که اعلام شد کامیلا به مناسبت تولد ۷۵ سالگی خود سردبیر مهمان یکی از شماره‎های مجله Country Life خواهد بود.

کامیلا سردبیری افتخاری نسخه ماه جولای این نشریه را بر عهده خواهد گرفت و دستور غذای و سبک موردعلاقه خود را در آن منتشر خواهد کرد.

کامیلا که یک دوستدار حیوانات است و در ۷۴ سالگی علاوه بر سوارکاری و داشتن سگ، حامی خانه سگ‌ها و گربه‌های Battersea نیز هست، از این فرصت برای ابراز علاقه به حیوانات در این نسخه نیز استفاده خواهد کرد./

Daniel LEAL / AFP

https://www.asianews.ir/u/5b5
اخبار مرتبط
چسلی کریست، ملکه زیبایی سال ۲۰۱۹ آمریکا، خود را از ساختمانی در نیویورک به پایین پرت کرد و در سن ۳۰ سالگی درگذشت.
به عقیده روانشناسان مردان اصلا دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آنها ایراد گرفته و انتقاد کند.
کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی تجربه خود را از تبعیض در محل های اجتماعی با موضوع خالکوبی به اشتراک گذاشته اند.
از روزی که سازمان بهداشت جهانی همه‌گیری کووید را اعلام کرد و جهان در قرنطینه فرو رفت، دو سال می‌گذرد؛ همان زمانی که جین‌های ما جای خود را به لباس‌های ورزشی، راحت و سبز جلبکی به سبک قهرمانان بازی مرکب دادند.
در حالی که به گفته تحقیقات پزشکی «پایداری جوانی» و «سن بارداری زنان» افزایش یافته، طبق آمار سازمان ثبت احوال نیز، میانگین سن ازدواج در کشور به نسبت ۵۰ سال گذشته حدود ۱۰ سال افزایش پیدا کرده است و این موضوع در اغلب کشورهای جهان مشاهده می شود؛ همچنانکه استاد دانشگاه تهران معتقد است در ازدواج و فرزندآوری سن زیستی و روانی مهم‌تر از سن شناسنامه‌ای است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید