صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۵:۴۰
کد خبر: 8256
گزارشگر: 213
۸۸۳
۰
۰
۳
در هفته مد نیویورک

یک «ستاره» درخشید!

یک «ستاره» درخشید!
با آغاز هفته مد نیویورک، هر روز ظاهر و سبک‌هایی جذاب و متفاوت برای طرفداران دنیای مد به نمایش درمی‌آید و ویلفردو جراردو، نام تجاری و در اصل نام طراح این نشان تجاری است که در این هفته مد نیویورک جایگاه ویژه‌ای میان مشتریانش پیدا کرده است.

به گزارش آسیانیوز، ویلفردو به طور کاملا اتفاقی طراحی لباس عروس را آغاز کرد و خیلی زود متوجه شد که عاشق این حرفه است

با آغاز هفته مد نیویورک، هرروز ظاهر و سبک‌هایی جذاب و متفاوت برای طرفداران دنیای مد به نمایش درمی‌آید. این مراسم بستری برای رقابت نشان‌های تجاری و رونمایی از جدیدترین مجموعه لباس‌ و طراحی‌ آنان است.

ویلفردو جراردو، نام تجاری و در اصل نام طراح این نشان تجاری است که در هفته مد نیویورک جایگاه ویژه‌ای میان مشتریانش پیدا کرده است.

--------------

بیشتر بخوانید

«انجمن مد و فشن ایران» نخستین مرجع معتبر معرفی طراحان و برندهای ایرانی
------------------------------------------

ویلفردو متولد و بزرگ شده هالیوود شمالی در کالیفرنیا است. علاقه بی حدومرز او به دنیای مد از اوایل نوجوانی‌اش آغاز شد. او پس از حضور در چندین مدرسه هنرهای نمایشی در کالیفرنیای جنوبی و خانه اپرای ساراسوتا، از دنیای هنرهای نمایشی مهاجرت کرد و به دنبال علاقه‌اش یعنی دنیای مد رفت. او به نیویورک نقل‌مکان کرد و کارش را در یک خرده‌فروشی آغاز کرد. ویلفردو به‌طور کاملا اتفاقی و از سر ذوق طراحی لباس عروس را آغاز کرد و خیلی زود متوجه شد که عاشق این حرفه است.

او اولین نمایشگاه خود را در لس‌آنجلس، کالیفرنیا افتتاح کرد و اولین مجموعه خود به نام «Old Hollywood Glamour‌» را ایجاد کرد که برای تمجید از خطوط بدن زن ساخته شده بود. پس از ماه‌ها کار و پشتکار، لباس‌های او مورد توجه افراد مشهور بین‌المللی مانند مارجوری دو سوزا (‌Marjorie De Sousa) و چیکوییز ریورا (Chiquis Rivera) قرار گرفت و در نشریاتی مانند (Runway Magazine) ران‌وی مگزین و (Elle Bulgaria) آل بولگاریا منتشر شد.


«‌نینل کنده‌» بازیگر و موسیقیدان مکزیکی برای اولین بار با پوشیدن لباسی با طراحی جراردو، در مراسم Premio Lo Nuestro نام و نشان تجاری این طراح را به دنیای مد بین‌المللی وارد کرد. بعد از آن جراردو در سراسر رویدادهای فرش قرمز مانند گلدن گلوب، امی و گرمی دیده شد.

-------------

بیشتر بخوانید

سلامی دوباره به زیبایی و شلوار جین!

-------------------------------------------------------------

ویلفردو در حال حاضر ساکن میامی است و در حال گسترش خط تولید لباس خود است. پاریس هیلتون، دفنه جوی و چیکویین کوییرا دلاگو تعدادی از مشتریان ویژه جراردو محسوب می‌شوند./

https://www.asianews.ir/u/5gs
اخبار مرتبط
دوره پوشیدن جوراب شلواری مشکی، ضخیم یا نازک، ساتن یا مخملی، خال‌خالی، تورماهی، کریستالی، یا جوراب‌های شلواری با طرح‌های گرافیکی آغاز شده است.
از روزی که سازمان بهداشت جهانی همه‌گیری کووید را اعلام کرد و جهان در قرنطینه فرو رفت، دو سال می‌گذرد؛ همان زمانی که جین‌های ما جای خود را به لباس‌های ورزشی، راحت و سبز جلبکی به سبک قهرمانان بازی مرکب دادند.
کتاب «مد استایل»، اثر تالیفی امیر زبده؛ مدل با سابقه ایرانی که در برگیرنده مباحث مختلف حوزه مدلینگ و آموزش آن(براساس الگوی ایرانی اسلامی) است، منتشر شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید