صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۵
کد خبر: 8273
گزارشگر: 306
۸۰۶
۰
۰
۱

افتتاح مجتمع خوابگاهی کانون اصلاح و تربیت یزد

افتتاح مجتمع خوابگاهی کانون اصلاح و تربیت یزد
یزد - همزمان با ایام ولادت امیرالمومنین و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مجتمع خوابگاهی شماره یک و دو سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کانون اصلاح وتربیت یزد افتتاح شد
آسیانیوز / یزد ؛ همزمان با ایام ولادت امیرالمومنین و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دو تن از نمایندگان مجلس و  استاندار وجمعی از مسئولین استان مجتمع خوابگاهی شماره یک و دو سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کانون اصلاح وتربیت یزد افتتاح شد.
 
حسین سبزواری مدیرکل زندان‌های یزد ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: این فضا با سبک معماری سنتی اسلامی با مساحت زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.
 
وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در کانون اصلاح و تربیت یزد گفت: برای اینکه بتوانیم فعالیت‌های اصلاح و تربیتی را به نحو شایسته اجرایی کنیم نیاز به زیرساخت‌های فیزیکی و سخت‌افزاری استاندارد است و احداث این فضای  سنتی اسلامی نیز در همین راستا ابوده است. 
 
سبزواری با بیان این که طراحی کانون اصلاح و تربیت با هدف کمک به بازپروری روانی مددجویان است افزود: تربیت و آموزش نوجوانان در فضای محدود و بدون تامین زیرساخت های لازم تحقق نمی‌یابد و ضروری است شرایط و محیط زندگی این نوجوانان به گونه‌ای فراهم شود که انگیزه های هنجار شکنی در آنان از بین برود.
 
وی با اشاره به  نقش کانون اصلاح و تربیت در پیشگیری از جرم اظهار داشت:  در کانون اصلاح و تربیت هدف بازپروری و  پیشگیری از تکرار جرم است و از این رو تمامی برنامه های  در دستور کار  کانون در جهت تربیت و بازسازی شخصیت اجتماعی افراد می‌باشد  تا آنان را برای بازگشت مجدد به اجتماع آماده کند.

سید محمد جواد عرفانفر

افتتاح مجتمع خوابگاهی کانون اصلاح و تربیت یزد , حسین سبزواری مدیرکل زندان‌های یزد

https://www.asianews.ir/u/5h9
اخبار مرتبط
یزد بانوی یزدی مبلغ 100 میلیون ریال هزینه خیرات پدر مرحوم خود را به مناسبت روز پدر به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از کشف بیش از 1500 کیلو برنج تقلبی با نشان های جعلی برنج اعلای ایرانی در یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید