صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۱:۰۸
کد خبر: 8379
گزارشگر: 213
۱۱۰۲
۱
۰
۵
رهبری دنیای فشن

در هفته مد لندن چه خبر است؟

در هفته مد لندن چه خبر است؟
با آغاز هفته مد لندن از روز جمعه ۱۸ فوریه ، طراحان و خلاقان نوپا در کنار دیگر غول‌های دنیای مد به روی صحنه آمده اند.

به گزارش آسیانیوز،  بخش طراحی لباس دانشگاه هنر لندن یکی از بهترین‌ها در جهان مد است.

-------------

بیشتر بخوانید

سلامی دوباره به زیبایی و شلوار جین!

-------------------------------------------------------------

با آغاز هفته مد لندن از روز جمعه ۱۸ فوریه ، طراحان و خلاقان نوپا در کنار دیگر غول‌های دنیای مد به روی صحنه مد می‌آیند.


دوره‌های آموزشی MA Fashion که فارغ‌التحصیلانی مثل الکساندر مک کوئین، آلدمارتینز، کریستوفر کین، و بسیاری طراحان دیگر را در خط مقدم دنیای مد وارد کرده است، در این هفته مد درخشش چشمگیری داشته است.

ام‌ای فشن سنترال سنت مارتینز (MAFCSM) درواقع مجموعه‌ای است برای علاقه‌مندان و طراحان دنیای مد که در چهار مسیر جداگانه منسوجات مد، لباس بافتنی، لباس زنانه، و لباس مردانه مطالعه و کسب مهارت کنند. در این مجموعه، شرکت‌کنندگان رهبری کردن در دنیای مد را یاد خواهند گرفت نه دنباله‌روی از دیگران را.

هفته مد نیویورک در انتظار درخشش تازه واردها
۳۲نفر از فارغ‌التحصیلان و کارشناسان این مجموعه با دنیایی از ایده‌ها و خلاقیت‌های شخصی در هفته مد لندن با عنوان «درخشان، درخشان» (SHINY SHINY) به روی صحنه مد رفتند.

------------

بیشتر بخوانید

«انجمن مد و فشن ایران» نخستین مرجع معتبر معرفی طراحان و برندهای ایرانی
------------------------------------------

کازنر اسکر، دانشجویی از جامعه یمن در شفیلد، اولین مجموعه حجابی را در نمایش MAFCSM معرفی کرد.

براندون چویی هنر خود را با استفاده از قطعات الگوی کاغذی، مقوا و نوار، و بالاتنه‌ها در مجموعه‌ای که «پوشیدن و پاره کردن» نامید، نشان داد.

الکساندرا بلینوا، فارغ‌التحصیل لتوانیایی که در دوران قرنطینه از بی‌خوابی و اضطراب رنج می‌برده و مدام به پرده‌های اتاقش خیره بوده است، حالا با پاره پاره کردن این پرده‌ها لباس‌ها و دستکش‌های فانتزی‌اش را که گویی از جنگلی سرشار از امید رشد کرده‌اند به نمایش گذاشت.

ادوارد مندوزا، از طراحان اهل لندن، با به نمایش گذاشتن لباس‌هایی رنگارنگ و شاد برای مردان و افراد نان-باینری (کوئیر) از الهام‌های آفریقایی خود در طرح‌هایش گفت: «من می‌خواستم روایتی را به تصویر بکشم که بازنمایی آن را ببینم.» او در ادامه گفت: «دیدن و توجه کردن به فردی که شبیه به شماست واقعا مهم است، به‌خصوص برای رنگین‌پوستان و افرادی که خود را مرد یا زن نمی‌دانند. من احساس می‌کنم که ما چنین چیزی تا کنون را در دنیای مد ندیده‌ایم.»

ادوارد مندوزا Ed Mendoza و جسن مکاتانگای Jessan Macatangay در نمایش MAFCSM برنده جایزه خلاقیت و نوآوری اوورال پروفشنال شدند./

پروانه توکلی

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/5k4
اخبار مرتبط
با آغاز هفته مد نیویورک، هر روز ظاهر و سبک‌هایی جذاب و متفاوت برای طرفداران دنیای مد به نمایش درمی‌آید و ویلفردو جراردو، نام تجاری و در اصل نام طراح این نشان تجاری است که در این هفته مد نیویورک جایگاه ویژه‌ای میان مشتریانش پیدا کرده است.
دوره پوشیدن جوراب شلواری مشکی، ضخیم یا نازک، ساتن یا مخملی، خال‌خالی، تورماهی، کریستالی، یا جوراب‌های شلواری با طرح‌های گرافیکی آغاز شده است.
از روزی که سازمان بهداشت جهانی همه‌گیری کووید را اعلام کرد و جهان در قرنطینه فرو رفت، دو سال می‌گذرد؛ همان زمانی که جین‌های ما جای خود را به لباس‌های ورزشی، راحت و سبز جلبکی به سبک قهرمانان بازی مرکب دادند.
کتاب «مد استایل»، اثر تالیفی امیر زبده؛ مدل با سابقه ایرانی که در برگیرنده مباحث مختلف حوزه مدلینگ و آموزش آن(براساس الگوی ایرانی اسلامی) است، منتشر شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
Army
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
1

نوشته بودین سلامی دوباره به زیبایی شلوار جین یاد جین عضو گروه بی تی اس افتادم 🙄😂😂😂💔


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید