صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۷
کد خبر: 8417
گزارشگر: 306
۴۵۶
۰
۰
۱
شهردار یزد

بافت تاریخی یزد نیازمند توجه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان است

بافت تاریخی یزد نیازمند توجه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان است
یزد - شهردار شهر میراث جهانی یزد با تاکید بر ضرورت توجه به تمام ابعاد بافت تاریخی یزد، گفت: بافت تاریخی یزد نیازمند توجه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان است
آسیانیوز / یزد ؛ ابوالقاسم محی‌الدینی صبح امروز در نشست شورای اسلامی شهر یزد که با حضور استاندار یزد، معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل ادارات یزد برگزار شد، اظهار داشت: شورای راهبردی بافت تاریخی یزد در مقاطع مختلف با تغییرات ساختاری روبرو بود.
وی با تاکید بر اینکه این شورا باید بتواند با تاثیرگذاری بالا فعالیت داشته باشد، تصریح کرد: در زمان آقای جمالی‌نژاد اداره این شورا به شهردار محول می‌شد و طرح‌های خوبی در این مجموعه گرفته می‌شد.
 
شهردار شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: حتما تاکید داریم که این شورا تشکیل شود چون تصمیمات بسیار خوبی در آن گرفته می‌شود و می‌تواند زمینه‌ای برای رفع مشکلات به وجود آورد.
 
محی‌الدینی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی این است که درخواست داریم که شهرداری هم در مدیریت کار به صورت ویژه فعالیت کند و با توجه به مشکلاتی که در این بافت وجود دارد، بتوان تصمیمات مناسبی اتخاذ کرد.
 
وی افزود: برنامه‌های این شورا باید بتواند در بهبود وضعیت بافت تاریخی یزد تاثیرگذار باشد و این اثرگذاری هم باید به گونه‌ای باشد که تمام جوانب بافت تاریخی یزد را شامل شود.

سید محمد جواد عرفانفر

بافت تاریخی یزد نیازمند توجه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان است , ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار شهر میراث جهانی یزد 

https://www.asianews.ir/u/5l4
اخبار مرتبط
یزد - مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد در بازدید تعدادی از خبرنگاران ، طرح های در دست اجرا ی منطقه 2 شهرداری یزد را که در سال جاری افتتاح و یا افتتاح خواهد شد را برشمرد وبیان داشت : ۱۲ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان با ۱۰ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی تحت نظارت شهرداری منطقه 2 در دست اجراست
یزد - در جلسه ای با حضور استاندار یزد، شهردار شهر میراث جهانی یزد و رئیس شورای اسلامی شهر، تفاهم نامه تحویل سایت ۱۲ هکتاری اسکان برای بهره برداری شهرداری به عنوان مجموعه تفریحی و بوستان شهر در ساختمان مرکزی شهرداری یزد به امضای طرفین رسید
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید