صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۵
کد خبر: 8636
گزارشگر: 213
۹۱۱
۰
۰
۳
ضرب الاجل یک هفته‌ای به سازمان عمران کیش

آقایان کیش! ۷۰۰ سرمایه گذار «شهر آفتاب» را از بلاتکلیفی درآورید!

آقایان کیش! ۷۰۰ سرمایه گذار «شهر آفتاب» را از بلاتکلیفی درآورید!
یک سرمایه گذار با انتقاد از طولانی شدن پروژه «شهر آفتاب» کیش گفت: آقایان کیش، شرم آور است! در این شرایط کمبود مسکن که دولت با هزار مشکل و دردسر در پی ساخت واحدهای مسکونی است، چرا 15 سال 2500 واحد مسکونی نیمه تمام را بلاتکلیف گذاشته‌اید؟

به گزارش آسیانیوز، آقایان کیش، شرم آور است! در این شرایط کمبود مسکن که دولت با هزار مشکل و دردسر در پی ساخت واحدهای مسکونی است، 15 سال است که 2500 واحد مسکونی نیمه تمام را بلاتکلیف گذاشته‌اید و برای صدور مجوزهای لازم، امروز و فردا می کنید. به راستی چرا؟ پاسخ دهید!

---------------

بیشتر بخوانید

آقای رییس جمهور «ظلم بانک ها» کشور را ساقط می کند!/تظلم خواهی «شرکت صادراتی تهران ستاک» از ستم نظام بانکی در نامه به ابراهیم رئیسی

--------------------------------

آقای دبیرکل مناطق آزاد، کاری بکنید!


این در حالی است که رئیس‌کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه پروژه شهر آفتاب کیش از ۱۵ سال گذشته به دلیل برخی مشکلات همچنان لاینحل مانده است، ضرب الاجل یک هفته ای را برای سازمان منطقه آزاد کیش و مالک این پروژه تعیین کرد که طی آن نظرات خود را برای چگونگی راه اندازی مجدد این پروژه اعلام کنند.

 مجتبی قهرمانی رئیس‌کل دادگستری هرمزگان در جلسه ای که با حضور ناصر واثقی مالک شهر آفتاب و تعدادی از مالباختگان این پروژه مسکونی در ساختمان دادگستری کیش برگزار شد، افزود: رسیدگی به پرونده پروژه مسکونی شهر آفتاب کیش با ۷۰۰ نفر خریدار در دستور کار دادگستری هرمزگان و کیش قرار گرفته است و امیدواریم مشکلات مالباختگان و پروژه متوقف شده شهر آفتاب را بزودی حل و فصل حل کنیم./

مهدی شهیدی

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/5qz
اخبار مرتبط
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی گفت: مردم و مشتریان بانک ها اگر در خصوص اعطای تسهیلات با مشکل مواجه شدند، حتما شکایت خود را به اطلاع واحد رسیدگی به شکایات برسانند تا پی گیری های لازم انجام شود.
در حالی که این روزها مردم از کمبود خانه و اجاره بهای نجومی، کنار موضوعات معیشتی در رنج مضاعف به سر می برند، وزیر راه و شهرسازی می‌گوید از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی خالی که تاکنون شناسایی شده ۹۰۰ هزار واحد مربوط به اشخاص حقوقی مانند بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی است.
مدیر «شرکت صادراتی تهران ستاک» که یک تولیدکننده مشتاق و دور از وطن بود و قصد سرمایه گذاری در کشور را داشت و دارد، در حال آغاز اعمال ایده ها و ارتباطش با بانک ها، مانند بسیاری از صنعتگران کشور، در دام ظلم نظام بانکی ایران افتاد! این تولید کننده، نامه ای به ابراهیم رئیسی نوشته و از او تظلم خواهی کرده است.
در پی اظهارات روز گذشته سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر محرمانه بودن دلیل رد صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری؛ علی لاریجانی با انتشار نامه‌ای نوشت «از ابتدای خدمت در نظام اسلامی، مراقب باشید در بیان و عمل خود به کسی ظلم نکنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید