صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۰
کد خبر: 8673
گزارشگر: 2
۹۶۶
۰
۰
۷
یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی

جدیدترین کتاب های تافل

جدیدترین کتاب های تافل
برای موفقیت در آزمون تافل به مطالعه کتاب و منابع معتبری نیاز دارید. در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین کتاب های تافل آشنا کنیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تافل یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی است که بیشتر کشورها و دانشگاه های معروف در سراسر جهان این آزمون را به رسمیت می شناسند. تافل یک آزمون آمریکایی است که در صورت کسب نمره قابل قبول در آن افراد می توانند به کشورهای دیگر برای تحصیل و کار مهاجرت کنند. اعتبار آزمون تافل دو سال است و در طول این مدت می توان از مزیت های مدرک آن استفاده کرد. بعد از گذشت مدت زمان مشخص شده اعتبار کارت تمام شده و فرد باید در یک آزمون تافل جدید شرکت کند.
آزمون تافل شامل چهار مرحله است که از آن می توان به بخش های Reading، Listening، Writing و speaking اشاره کرد. برای موفقیت در این آزمون به مطالعه کتاب و منابع معتبری نیاز دارید. در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین کتاب های تافل آشنا کنیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

معرفی جدیدترین کتاب های منتشرشده تافل

 

برای موفقیت در آزمون تافل رفتن به کلاس های مختلف و کمک گرفتن از اساتید باسابقه کافی نیست. مهم تر از این موارد استفاده از منابع و کتاب های مناسب است. انتخاب این موارد قطعا در موفقیت شما در این آزمون تاثیر زیادی خواهد داشت. کتاب های مختلفی منتشرشده که در این زمینه به آزمون دهنده کمک می کند، ما برای شما چند نمونه از بهترین آن ها را ذکر خواهیم کرد.

 

• Barrons TOEFL iBT 15TH Edition

 

بارونز یکی از پرطرفدارترین انتشارات برای چاپ کتاب های آزمون های تافل است. این کتاب توسط دکتر Pamela j. Sharpe نوشته و منتشرشده است. هر مقداری که به زبان انگلیسی مسلط باشید، بازهم این کتاب با نکات مختلفی که آموزش می دهد شما را به وجد خواهد آورد. از این کتاب نه تنها آزمون دهنده بلکه اساتیدی نیز که در زمینه تافل تدریس می کنند، استفاده خواهند کرد. بارونز در تهیه مجموعه تافل خود علاوه بر کتاب سی دی های آموزشی مختلفی قرار داده است.

 

• Delta Key to the next generation TOEFL test

 

این کتاب توسط Gallagher – Nancy نوشته و توسط انتشارات دلتا منتشرشده است. همچنین انتشارات دلتا با توجه به عملکرد جدیدی که در این زمینه داشته به یکی از معتبرترین منابع آزمون تافل تبدیل شده است. در این کتاب 6 آزمون جامع تافل با پاسخنامه های تشریحی جمع آوری شده و در آن جزئیات و نکات مختلف به طور کامل بیان می شود. بامطالعه این کتاب بدون شک در آزمون تافل یک نمره بالا خواهید گرفت. همچنین در کتاب Delta Key to the next generation TOEFL test به چهار مهارت اصلی آموزش زبان پرداخته شده است.

 

• TOEFL test preparation kit 2nd edition

 

کتاب TOEFL test preparation kit 2nd edition یکی از معتبرترین منابع آزمون تافل و آزمون های مختلف به ویژه در MSRT، Tolimo و Mhle به شمار می آید. در کتاب تافل کیت، 6 مرحله آزمون بین المللی تافل جمع آوری شده که تمام مراحل 4 گانه آموزش زبان را شامل می شود. این مجموعه دربسته بندی محصول خود از فایل های صوتی، به زبان انگلیسی و لهجه آمریکایی استفاده کرده است.

 

• Cambridge preparation for the TOFEL test

 

Cambridge preparation for the TOFEL test نیز جز معتبرترین منابع آزمون تافل شناخته می شود. این کتاب توسط جولین گیر و رابرت گیر نوشته شده و توسط موسسه کمبریج منتشرشده است. همچنین این کتاب شامل 4 مرحله آموزش زبان و آزمون های جامع مختلفی است. مجموعه کمبریج در کنار کتاب خود از فایل های صوتی، PDF و نرم افزارهای مختلف آموزشی استفاده کرده است.

آزمون تافل

• Longman Preparation Course for the TOFEL test

 

کتاب Longman Preparation Course for the TOFEL test برای افرادی که مهارت زیادی در زبان انگلیسی ندارند، بهترین گزینه است. در این کتاب نکات زیادی برای پیشرفت شما در چهار مرحله آزمون زبان که شامل مهارت های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و درک مطلب وجود دارد. همچنین در آن 10 آزمون وجود دارد که 2 مورد از آن شامل آزمون های بسیار کامل و مابقی شامل امتحانات کوتاه است. ریدینگ هایی که در این کتاب نوشته شده نسبت به آزمون تافل بسیار ساده و کوتاه است؛ اما بخش شنیداری آن دارای سطح بسیار بالاتری است.

 

• The Official Guide to the TOEFL Test

 

کتاب The Official Guide to the TOEFL Test توسط مجموعه ETS منتشرشده؛ بنابراین یکی از معتبرترین منابع آزمون تافل است. این کتاب به حدی جامع و کامل است که شما را از مطالعه منابع دیگر بی نیاز خواهد کرد. بامطالعه آن نکات متنوع و مهمی را آموخته و با آزمون تافل آشنایی زیادی پیدا خواهید کرد. شما در هر سطحی که از زبان انگلیسی باشید، به راحتی می توانید با کمک این کتاب در آزمون های تافل شرکت کرده و موفق شوید. در کتاب The Official Guide to the TOEFL Test، 600 سوال توسط طراحان مختلف و باتجربه جمع آوری شده است.

 

• Kaplan TOEFL iBT Premier

 

اگر شما به دنبال کسب نمره بالا در آزمون تافل باشید قطعا به مطالعه این کتاب و یادگیری نکات آن نیاز پیدا خواهید کرد. در این مجموعه علاوه بر کتاب چندین فایل صوتی برای یادگیری بیشتر قرارگرفته است. Kaplan TOEFL iBT Premier نه تنها برای تافل بلکه تمامی آزمون های دیگری که برای میزان سطح دانش شما از زبان انگلیسی برگزار شود، کاربرد خواهد داشت. شما با آزمون کتاب تافل کاپلان از ۴ آزمون تمرینی، بیشتر از ۴۵۰ سوال مختلف، تمرینات متمرکز، ۹۵ دقیقه فایل صوتی، ۱۲ درس به شکل فایل تصویری و... بهره ببرید.

کتاب reading

• Mastering the Reading section for the TOEFL

 

Mastering the Reading section for the TOEFL به عنوان یکی از جامع ترین کتاب های تافل به حساب می آید. یکی از مهم ترین کاربرد آن به شکل کتاب reading بوده و شامل بخش های مختلفی است؛ که هرکدام از این بخش ها شامل استراتژی و فاکتورهای مهم برای موفقیت در آزمون تافل است. در این کتاب سوالات مختلف تافل را بررسی کرده و پاسخ درست به صورت تشریحی شرح داده شده است. برای مطالعه این کتاب شما باید به مقداری اندکی از آزمون تافل شناخت داشته باشید.

 

ویژگی های یک کتاب تافل مناسب

 

نکات و استراتژی های مختلف برای پاسخ دادن به سوالات در آن ذکرشده باشد.
• مسائل تمرینی باکیفیت بالا در کتاب گفته شده است.
• در کتاب تافل علاوه بر آزمون های کوچک امتحانات آزمایشی کاملی نیز وجود دارد.
• برای جواب سوال‎ها توضیحات کامل و عمیق بیان شده باشد.

 

کلام آخر

 

آزمون تافل یکی از جامع ترین امتحاناتی به حساب می آید که توسط بیشتر دانشگاه ها و کشورهای خارجی، معتبر شناخته می شود. این آزمون برای اندازه گیری سطح شناخت شما از زبان انگلیسی کاربرد دارد، همچنین در ایران اغلب به صورت آنلاین برگزار می شود. برای موفقیت در این آزمون بیشتر از شرکت در کلاس های مختلف، استفاده از منابع و کتاب های معتبر به شما کمک خواهد کرد. کتاب های متنوع و زیادی در زمینه آزمون تافل وجود دارد که برای انتخاب آن شما گیج خواهید شد. در این مقاله شما را با جدیدترین کتاب های تافل آشنا کردیم، امیدواریم اطلاعات کافی را از آن کسب کرده باشید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/5zg
اخبار مرتبط
یزد - آزمون EPT زبان انگلیسی و آزمون فراگیر مهارتهای عربی بهمن ماه ۱۴۰۰، ویژه دانشجویان دکتری تخصصی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید