صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۶
کد خبر: 8777
گزارشگر: 306
۳۵۲
۰
۰
۱

نظارت و پایش بازار رسالت حساس تعزیرات حکومتی است

نظارت و پایش بازار رسالت حساس تعزیرات حکومتی است
یزد - رئیس کل دادگستری استان ، گفت: صیانت از حقوق عامه در حوزه ارتزاق مردم، اقدامی اساسی و اثر گذار است که از این رو می توان از ماموران تعزیرات، به عنوان سرداران جبهه سلامت اقتصادی استان یاد کرد
آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در جمع شورای اداری تعزیرات حکومتی استان یزد، اظهار داشت: حفظ آرامش بازار با نظارت بر تولید، توزیع، قیمت کالاها و دقت بر برخی از ممنوعیت های حوزه بهداشت، درمان، رسالت حساس و اثر گذاری است که تعزیرات حکومتی در آن مسیر تلاش می کند.
وی ایجاد یاس و نا امیدی را حربه دشمن دانست و بیان داشت: ایجاد تنگناهای معیشتی و نشان دادن بی نظمی و بی نظارتی در بازار مسئله ای است که مردم را اذیت می کند و می تواند جو بدبینی و نا امیدی را در بین مردم ترویج دهد.
این مقام قضایی افزود: با توجه به گره خوردن بازار و ارزاق مردم با موضوع تعزیرات، رسالت این اداره شبه قضایی بسیار حساس و اثر گذار است.
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به رویکرد پیشگیرانه در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: تفاوت این اداره با محاکم قضایی در کیفیت برخورد و نوع مجازات است.
وی با اشاره به گزارش مدیرکل تعزیرات استان، صعود 18 پله ای اداره تعزیرات استان یزد در شاخص های عملکردی را قابل تقدیر دانست و گفت: انجام کار جهادی با رویکرد انقلابی در کنار نگاه علمی و خلاق یک مدیر جوان، می تواند بسیاری از شاخص های عملکرد در یک سازمان را ارتقاء بخشد.
دهشیری اهتمام در تکریم ارباب رجوع را مهمترین شاخص افزایش رضایتمندی مراجعین دانست و ابراز داشت: وقتی یک مدیر شاخصه های برخورد خوب و توام با احترام و کرامت را در یک محیط برای همکاران خود رعایت کند بدون تردید استمرار این رفتار پسندیده، تکریم ارباب رجوع از سوی کارکنان خواهد بود.
وی بر تعامل اداره تعزیرات با دستگاه های مرتبط تأکید کرد و بیان داشت: تعامل تعزیرات با دستگاه های مرتبط مثل گمرک، صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ها و اداره استاندارد نقطه قوت و عامل پیشرفت، تسریع و توسعه کار است.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان، شجاعت در برخورد را ضرورت کار در تعزیرات برشمرد و تصریح کرد: برخورد با افرادی که با هدف سودجویی، مرتکب تخلفات و جرائم حوزه تعزیرات می شوند باید محکم و قاطع باشد تا تأثیر عملی و روانی آن برای مردم مشهود گردد.
شایان ذکر است در پایان این نشست از 18 نفر از کارکنان اداره تعزیرات که در 32 شاخص تعریف شده دارای بیشتر و بهترین ارزیابی بودند، تقدیر شد.

سید محمد جواد عرفانفر

نظارت و پایش بازار رسالت حساس تعزیرات حکومتی است  , غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان

https://www.asianews.ir/u/5ut
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از ضبط خودرو قاچاق و جریمه 12 میلیاردی متخلف خبر داد
یزد - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: با تلاش های صورت گرفته در اداره تعزیرات استان یزد، رتبه این استان در بین استان های کشور در شاخص های عملکردی از رتبه 24 به رتبه 6 در کشور رسید
یزد- بانوی یزدی مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا کرد
یزد - معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: حمایت دستگاه قضایی از خانواده زندانیان نیازمند، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از استمرار چرخه جرم در جامعه دارد
یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، گفت: با هدف تأمین امنیت و آرامش شهروندان و به ویژه گردشگران نوروزی تردد موتور سیکلت ها به بافت تاریخی کنترل می شود
یزد - رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از سازش در یک فقره پرونده به ارزش مالی هفتاد میلیارد ریال با گذشت 5 سال از طرح دعوی در محاکم قضایی خبر داد
یزد - شرکت تعاونی ریخته گری فولاد سپند مهریز مبلغ ۳۰ میلیون تومان را به مناسبت عید نوروز جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید