صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۵
کد خبر: 8889
گزارشگر: 306
۴۴۴
۰
۰
۱

مابه پلیس افتخار می گنیم

مابه پلیس افتخار می گنیم
یزد - "مهران فاطمی" در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: پلیس با این همه اقدامات ارزشمندی که انجام داده است سرمایه اجتماعی فوق العاده ای را کسب کرده است
آسیانیوز / یزد ؛ "مهران فاطمی" با تاکید بر این که همه باید شکرگزار وجود پلیس خدوم باشند، گفت: موقعی که مردم پلیس را می بینند احساس امنیت می کنند و احساس امنیت ازخود امنیت بالاتر است.
او در ادامه بیان داشت: مردم وقتی خدمات پلیس را می بینند حمایت و پشتیبانی خواهند کرد، این ظرفیت بزرگی  در جهت ارتقاء سرمایه اجتماعی  پلیس است.
استاندار یزد در جمع مسئولان و فرماندهان انتظامی استان افزود: در مقاطعی خدمات شما ملموس تر می شود و حال آنکه خدمات پلیس در همیشه ایام به صورت محسوس و نا محسوس به جهت تولید و حفظ امنیت بدون وقفه در جریان است، هرچند برخی از این خدمات با خبر نمی‌شوند.
این مقام مسئول با بیان اینکه در ایامی مثل نوروز خدمات پلیس برجسته تر است، گفت: حجم وسیعی از مردم در کشور سفر می‌کنند و این نشان از نشاط اجتماعی است که در قالب سفر ها صورت می گیرد  و حدود ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی در این استان حضور یافته و اسکان داده شده‌اند و این بیانگر نقش آفرینی و خدمت رسانی شما مدافعان امنیت می باشد.
نماینده عالی دولت در استان افزود: وقتی یک نفر به خاطر تصادف فوت می کند آثار منفی آن تا سالها بر خانواده و جامعه اثر می گذارد و باعث تالم خاطر عده زیادی از افراد می‌شود و این بیانگر لزوم همراهی و بسیج ظرفیت های دستگاه های متولی با پلیس راه در راستای کاهش تصادفات منجر به فوت می باشد.
وی در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی و مجاهدانه مجموعه انتظامی استان یزد در راستای امنیت آفرینی با توجه به اشرافیت بر گسترده جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگی استان بیان داشت: ما به وجود شما افتخار می کنیم.

سید محمد جواد عرفانفر

مابه پلیس افتخار می گنیم یزد - "مهران فاطمی" استاندار یزد 

https://www.asianews.ir/u/5xu
اخبار مرتبط
یزد - فرملنده انتظامی استان از افزایش بی سابقه حجم تردد در محورهای مواصلاتی در استان خبر داد و افزود: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب هنگام رانندگی در ایام تعطیلات جداً خوددرای کنند
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۹ نفر در محورهای مواصلاتی استان یزد بر اثر حوادث رانندگی، متاسفانه جان خود را از دست داده اند
یزد - رئیس پلیس آگاهی استان با شرکت در برنامه زنده چهارلوز ضمن تبریک سال نو، در خصوص پیشگیری از سرقت مغازه و اموال با ارزش آن نکاتی را به اصناف یادآوری و از آنان خواست به نکات هشداری پلیس توجه کنند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید