صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۵
کد خبر: 8962
گزارشگر: 306
۴۳۶
۰
۰
۱

تلاش های مرحوم غلامحسین دشتی در حوزه جهاد تبیین در تاریخ انقلاب و استان یزد ماندگار است

تلاش های مرحوم غلامحسین دشتی در حوزه جهاد تبیین در تاریخ انقلاب و استان یزد ماندگار است
یزد- رئیس کل دادگستری استان با اشاره به خدمات ارزشمند مرحوم غلامحسین دشتی در حوزه های مختلف گفت: تلاش های آن مرحوم در عرصه های مختلف به ویزه در عرصه جهاد تبیین برای همیشه در تاریخ انقلاب و استان یزد ماندگار خواهد ماند
آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در دیدار با خانواده مرحوم غلامحسین دشتی، رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه مرحوم دشتی انسانی نجیب، مخلص و متخصص در حوزه کاری خود بود گفت: آن مرحوم در اصول و اعتقادات خود قاطع و در برابر قانون بدون هیچگونه رودربایسی محکم و مطیع بود.
وی اظهار داشت: مرحوم در دوران مسئولیت خود در حوزه های مختلف بدون محافظه کاری استوار و بدون لحظه ای خستگی، پای کار نظام و انقلاب ایستاده بود.
دهشیری با بیان اینکه باید سال ها و قرن ها بگذرد تا چنین انسان های وارسته ای تربیت و در مسند امور قرار گیرند، تصریح کرد: مرحوم دشتی سرمایه ای ارزشمند برای استان بود که متاسفانه از دست رفت و در جوار دوستان خود در دوران دفاع مقدس آرام گرفت.
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به درک بالای مرحوم دشتی از وقایع حساس انقلاب اظهار داشت: آن مرحوم در حوزه جهاد تبیین پیشگام بود به طوری که در حوادث فتنه 88 به خوبی ابعاد مختلف فتنه را تبیین کرد.
وی اضافه کرد: آن مرحوم در حوزه تبیین بیانات و اندیشه های امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری سرآمد بود و در سال های اخیر در حوزه تبیین بیاینه گام دوم انقلاب تلاش های وافری داشت.
دهشیری در پایان با آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای مرحوم دشتی و برای خانواده آن مرحوم طلب صبر و عاقبت بخیری کرد.
شایان ذکر است در این دیدار حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، تشکری رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان و دهقان معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان نیز حضور داشتند.

سید محمد جواد عرفانفر

تلاش های مرحوم غلامحسین دشتی در حوزه جهاد تبیین در تاریخ انقلاب و استان یزد ماندگار است , غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان

https://www.asianews.ir/u/5zv
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در این رابطه اظهار داشت : مانور گشت مشترک تعزیرات حکومتی ، سازمان جهاد کشاورزی ، سازمان صمت و اتاق اصناف از کشتارگاه های طیور ، فروشگاه های زنجیره ای و دیگر کالاهای اساسی بازار همزمان با سراسر کشور برگزار گردید
یزد- در پی تهدید سلامت مردم و در جهت احیای حقوق عامه، کشتارگاه اشکذر پلمب شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید