صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۰
کد خبر: 9044
گزارشگر: 213
۷۰۵
۰
۰
۴
رییس پلیس راهور تهران خبر داد

جزییات اجرای طرح ترافیک از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

جزییات اجرای طرح ترافیک از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز دوباره اجرای طرح ترافیک پایتخت از ۱۵ فروردین ماه خبر داد.
به گزارش آسیانیوز، رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز دوباره اجرای طرح ترافیک پایتخت از ۱۵ فروردین ماه خبر داد و گفت: طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۷ اجرا خواهد شد.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرای طرح ترافیک پایتخت گفت: طرح ترافیک تهران از روز پانزدهم فروردین ماه آغاز می‌شود. ساعت اجرای طرح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ است.

وی با قدردانی از همراهی رانندگان با پلیس راهور در روز چهاردهم فروردین ماه گفت: از مردم بابت همراهی و رعایت قوانین در روز ۱۴ فروردین تشکر می‌کنم. در این روز علیرغم بازگشایی مدارس و فضاهای آموزشی و افزایش حجم تردد شاهد ترافیک روان بودیم و کمترین میزان تخلفات به ثبت رسید.

وی ادامه داد: رانندگان توجه داشته باشند که طرح ترافیک از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده و دوربین‌های پایتخت تردد در این محدوده را رصد می‌کنند.

سردار حمیدی افزود: همچنین ساکنین محدوده‌های طرح ترافیک می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان به این محدوده داشته باشند./

https://www.asianews.ir/u/624
اخبار مرتبط
در روزهای اخیر با یک پیامک، به رانندگان وعده داده شده است با رعایت برخی قوانین در نوروز برای آنان تشویقی در نظر گرفته می شود.
در حالی که به اعتقاد کارشناسان حوزه بحران‌های طبیعی، رانش زمینی که در جاده چالوس رخ داده است و تردد در آن احتمال تلفات انسانی دارد، هشدارهای آن از سال ۹۶ داده شد و بار ترافیکی ایجاد شده آن را رقم زده است.
سفرهای نوروزی جدا از دسته‌ رنگبندی‌های کرونایی شهرها قرار گرفت و دو شرط اصلی برای انجام سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده است.
معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور گفت: سال ۱۴۰۰ با توجه به وضعیت کرونا که کمتر شده بود ۳۶ میلیون تردد داشتیم و در سال ۱۴۰۱ با توجه به کنترل ترددها به صورت هوشمند با سه دز واکسن، پیش بینی می شود افزایش تردد را تا سقف ۵۰ درصد شاهد باشیم.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از تصویب مطالعات امکان سنجی خط ۴ متروی مشهد مقدس در یکصدو شصت و نهمین جلسه این شورا خبر داد.
در حالی که زمان پایانی طرح ترافیک هفته گذشته تا ساعت ۱۸ اعلام شده بود، امروز گفته شد که طرح ترافیک از فردا ضمن استفاده بیش از پیش مرکز کنترل ترافیک راهور و نیز مرکز فرماندهی پلیس، از ظرفیت سایر پلیس‌های تخصصی مانند پلیس پیشگیری و پلیس امداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ استفاده خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید