صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۳:۰۱
کد خبر: 9163
گزارشگر: 213
۵۴۰
۰
۰
۱
اقدام در افشاگری علیه ابربدهکاران بانکی

چرا بانک ملی نام «بدهکاران کلان» را اعلام کرد؟

چرا بانک ملی نام «بدهکاران کلان» را اعلام کرد؟
ابراهیم رئیسی به شبکه بانکی دستور داده بود تا اسامی بدهکاران بانکی را منتشر کنند و حالا بانک ملی دست به این اقدام زده است.
به گزارش آسیانیوز، روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد حسب قوانین جاری کشور و تاکید وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر اعلام بدهکاران بانکی، این بانک اسامی بدهکاران عمده و بزرگ خود را اعلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد حسب قوانین جاری کشور و تاکید وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر اعلام بدهکاران بانکی، این بانک اسامی بدهکاران عمده و بزرگ خود را اعلام کرده است.

پیش از این ابراهیم رئیسی به شبکه بانکی دستور داده بود تا اسامی بدهکاران بانکی را منتشر کنند.

رئیس‌جمهور طی ۵ فرمان به بانک ها گفته بود: به بدهکاران بدحساب میدان ندهید اسامی آنها را منتشر کنید و دستشان را قطع کنید. در تسهیلات خرد به مردم به جای وثیقه و ضامن، اعتبارسنجی کنید.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ۲۳ آبان ماه سال گذشته از بانک مرکزی درخواست کرده بود تا بانک‌ها و موسسات اعتباری هر سه ماه یک بار لیست ابربدهکاران بانکی خود را منتشر کنند./
https://www.asianews.ir/u/65d
اخبار مرتبط
در حالی که بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی به سیستم بانکی را باید یکی از دلایل اصلی عدم رونق تولید در کشور عنوان کرد، افزایش قابل توجه قیمت مواد اولیه داخلی و خارجی و نیز پدیده قاچاق در کشور ضربه های مهلک دیگر به تولید هستند.
پاور بانک های شیائومی با ظرفیت ها و مشخصات کاملا متنوعی در بازار وجود دارند. در این میان پاور بانک ها با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی، فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند؛ اما، بین شارژرهای همراه شیائومی با این میزان ظرفیت کدام یک برتری دارند؟ در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه ویژگی های سه مدل برتر پاور بانک های شیائومی با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی بپردازیم که شامل مدل های PB2050SZM، PLM18ZM و PLM07ZM می شوند. با ما همراه باشید.
حسین علایی گفت: باید روسها و دیگر واسطه ها را از مذاکرات برجامی کنار بگذاریم.
ایران مانند روسیه به دلیل تحریم ها قصد دارد به فهرست کشورهایی که از کارت «میر» استفاده می‌کنند، بپیوندد.
به گفته بانک مرکزی رمزارز ملی در سال ۱۴۰۱ وارد بازار خواهد شد و قرار است جایگزین اسکناس شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید