صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۴
کد خبر: 9229
گزارشگر: 213
۹۹۸
۱
۰
۵
نبود رییس جمهور سابق در دیدار با رهبری

برکناری احمدی نژاد؟عدم دعوت از رییس دولت نهم

برکناری احمدی نژاد؟عدم دعوت از رییس دولت نهم
محمود احمدی نژاد، رییس جمهور پیشین جمهوری اسلامی و عضو تشخیص مصلحت نظام در دیدار مسئولان با رهبر انقلاب حضور نیافت.

به گزارش آسیانیوز، برخی کانال های تلگرامی مدعی شدند که عدم حضور احمدی نژاد در دیدار مسئولان با رهبر انقلاب به منزله اخراج وی است.

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر انقلاب دیدار کردند. اما نکته قابل توجه، عدم حضور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم در این دیدار بود.

برکناری احمدی نژاد؟


بر همین اساس، برخی کانال های تلگرامی مدعی شدند که عدم حضور احمدی نژاد در دیدار مسئولان با رهبر انقلاب به موضوع اخراج وی از مجمع تشخیص مصلحت نظام قوت بخشیده است.

این در حالی است که یک نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران برای دیدار روز سه‌شنبه مقام‌های جمهوری اسلامی با  رهبر انقلاب «دعوت» نشده بود.

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در گفت‌و‌گو با وب‌سایت دیده‌بان ایران ، این خبر را به نقل از محمود احمدی‌نژاد نقل کرده است. وی گفته است: «بنده با ایشان تماس گرفتم و آقای احمدی‌نژاد گفتند به این جلسه دعوت نشده بودم.»

وی از جمله در تیرماه سال ۱۴۰۰ در یک پیام ویدئویی گفت که «آدم تأسف می‌خورد، اول به حال کشور و بعد به حال خودش، به حال آن فردی که می‌گوید این انتخابات یک پیروزی عظیم بود.»

احمدی‌نژاد در حالی به دیدار روز ۲۳ فروردین با رهبر انقلاب دعوت نشده بود که حسن روحانی، حسن خمینی و محمدجواد ظریف در این دیدار حضور داشتند./

https://www.asianews.ir/u/674
اخبار مرتبط
حمایت محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران، از اعتراض‌ کامیون‌داران در کانادا به واکسیناسیون اجباری کرونا و اظهارنظر او درباره مسابقات فوتبال آمریکایی با واکنش‌هایی در آمریکا روبه‌رو شد.
محمود احمدی نژاد، رییس جمهور پیشین ایران درباره فردین و بهروز وثوقی عواطفش را بیان کرده است.
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری پیشین ایران در پیامی به زبان انگلیسی، سال نوی میلادی را تبریک گفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
رضاصمدی
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
5
0
0

فقط دکترمحمود احمدی نژاد دوستت دارم انشالله زنده وپیروز باشید که فکر کمک مردم بوده لطفن تایید صلاحیت دکترمحمود احمدی نژاد کنید باتشکر از شما


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید