صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۸
کد خبر: 9248
گزارشگر: 306
۴۹۰
۰
۰
۱

تاکید مدیران کل ثبت اسناد و اوقاف نسبت به صدوراسناد مالکیت حدنگاری موقوفات در سال جاری

تاکید مدیران کل ثبت اسناد و اوقاف نسبت به صدوراسناد مالکیت حدنگاری موقوفات در سال جاری
​یزد - کارگروه مشترک ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان و مسئولان و روسای واحدهای ثبتی و اوقاف هر دو مجموعه با هدف مستند سازی املاک و اراضی موقوفات استان برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ در این جلسه که در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه و قانون جامع حدنگار برگزار گردید ، مقرر شد هر دو دستگاه در راستای حفظ و صیانت از موقوفات استان و تثبیت، صدور و تعویض اسناد مالکیت موقوفات با تشکیل کارگروه فنی، حقوقی اقدامات لازم را بعمل آورند.
 
در بخشی از این جلسه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد اظهار داشت: امیدواریم با تحقق اهداف سازمانی و تثبیت ، صدور و تعویض اسناد مربوطه گامهای موثری در این راستا برداشته و شاهد تحول در استان باشیم.
 
در این همایش مشترک ضمن هم اندیشی و طرح مباحث موجود در این زمینه ، راهکارهای تسهیل و تسریع در فرایند صدور اسناد املاک و اراضی وقفی بررسی گردید.
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه بحث سند دار کردن موقوفات استان یزد همواره از اولویت‌های اوقاف می‌باشد ، اظهار داشت : امیدواریم در سالجاری شاهد تحول خوبی در سند دار کردن موقوفات استان یزد باشیم.
 
حجت الاسلام حسین زارع زاده افزود : در این نشست سهمیه بندی برای هر شهرستان صورت گرفت تا با توجه به ظرفیت ادارات اوقاف و ادارات ثبت نسبت به سند دار کردن املاک موصوف اقدام گردد.
 
در ادامه مهندس تقدم مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد اظهار داشت: امیدوارم به مدد برنامه های تحولی سازمان ثبت و با هدف اجرای بهینه قانون جامع حدنگار مسیر مستند سازی مالکیتها هموار گردد و با توجه به جایگاه والای سنت حسنه وقف در تعالیم دینی و اهمیت مستند سازی موقوفات این فرایند با جدیت در ادارات ثبت اسناد و املاک پیگیری می گردد.

سید محمد جواد عرفانفر

تاکید مدیران کل ثبت اسناد و اوقاف نسبت به صدوراسناد مالکیت حدنگاری موقوفات در سال جاری , مهندس تقدم مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد , حجت الاسلام حسین زارع زاده  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد 

https://www.asianews.ir/u/67m
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در این خصوص اظهار داشت : در راستای طرح نظارتی و مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی ، گشت مشترکی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف از چندین واحد فروش لوازم یدکی بازدید بعمل آمد
یزد - نیکوکار یزدی مبلغ ۵۰ میلیون ریال هزینه خیرات پدر و مادر مرحوم خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد
یزد - رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان از سازش 17 فقره پرونده باموضوع مطالبات کارگران شرکت کاشی در بخش عقدا خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید