صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۰
کد خبر: 9404
گزارشگر: 2
۲۸۷۲
۰
۰
۴
ویژگی‌هایی تلویزیون‌های 65 اینچ سامسونگ

بهترین راهنمای خرید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ

بهترین راهنمای خرید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ
در دنیای تلویزیون‌ها تنوع سایز بسیار زیادی وجود دارد تا خریداران بتوانند بسته به نیاز و سلیقه خود اندازه‌ای متناسب از تلویزیون موردنظرشان را تهیه کنند. تلویزیون‌های 65 اینچ به همراه مدل‌های 55 اینچ پرطرفدارترین اندازه از تلویزیون‌ها هستند که با بیشترین تقاضا همراه هستند. سامسونگ به عنوان یکی از برترین برندهای سازنده تلویزیون نقش مهمی در تولید تلویزیون‌های باکیفیت داشته و مدل‌های متنوعی را در اندازه 65 اینچ تولید می‌کند.

قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ

 

در دنیای تلویزیون‌ها تنوع سایز بسیار زیادی وجود دارد تا خریداران بتوانند بسته به نیاز و سلیقه خود اندازه‌ای متناسب از تلویزیون موردنظرشان را تهیه کنند. تلویزیون‌های 65 اینچ به همراه مدل‌های 55 اینچ پرطرفدارترین اندازه از تلویزیون‌ها هستند که با بیشترین تقاضا همراه هستند. سامسونگ به عنوان یکی از برترین برندهای سازنده تلویزیون نقش مهمی در تولید تلویزیون‌های باکیفیت داشته و مدل‌های متنوعی را در اندازه 65 اینچ تولید می‌کند. قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ بسیار مناسب بوده و در مجموع سامسونگ به عنوان برندی شناخته می‌شود که تلویزیون‌هایی فوق العاده باکیفیت را در قیمت متناسب تولید می‌کند.
تلویزیون 65 اینچ به طور کلی دارای ابعادی بسیار ایده‌آل برای قرارگیری در محیط‌هایی با متراژ بالا خواهد بود. این تلویزیون‌ها گزینه‌ای عالی برای افرادی هستند که به تلویزیونی در اندازه متناسب برای اتاق نشیمن‌های بزرگ نیاز دارند. با یک برآورد کلی از متراژ اتاق پذیرایی خود به راحتی می‌توانید اینچ مناسب از تلویزیون‌ را انتخاب کنید. سامسونگ در تولید تلویزیون‌های 65 اینچ خود چند اصل مهم را رعایت کرده که شامل طراحی فوق العاده، کیفیت تصویر عالی و امکانات گسترده هوشمند است. این موارد دست به دست هم داده‌اند تا سامسونگ را به یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های تلویزیون‌های 65 اینچ تبدیل کنند.
با توجه به این موضوع که سامسونگ تنوع بسیار بالایی را در تولید تلویزیون‌ 65 اینچ دارد در ادامه برخی ویژگی‌های مربوط به تلویزیون‌های این برند را بررسی می‌کنیم تا بهتر بتوانید در خرید تلویزیون سامسونگ تصمیم‌گیری کنید.

 

طراحی بی‌عیب و نقص

 

سامسونگ را می‌توان یکی از سه برند برتر در دنیا نامید که اهمیت بسیار ویژه‌ای را به بخش طراحی و ساختار تلویزیون‌های 65 اینچ خود داشته است. به طور کلی اندازه تلویزیون‌های 65 اینچ در این برند تقریباً یکسان بوده و نکته قابل توجه در طراحی آن‌ها ساختار بدنه‌هایی باریک است که موجب کاهش وزن تلویزیون می‌شود. اغلب تلویزیون‌هایی که در اندازه 65 اینچ توسط سامسونگ تولید شده‌اند دارای ضخامت فوق العاده کمی در بخش بدنه هستند. این ضخامت کم باعث شده تلویزیون‌های این برند جزو بهترین گزینه‌ها برای قرارگیری بر روی دیوار محسوب شوند.

دیگر ویژگی بارز در طراحی تلویزیون‌های سامسونگ ساختار فریم‌های اطراف نمایشگر است. حاشیه‌های بسیار کمی دور تا دور نمایشگر وجود داشته تا صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچ حتی بزرگ‌تر از اندازه واقعی خود باشد. پایه‌ها اصلی‌ترین مورد در طراحی هستند که در تصمیم‌گیری خریداران مؤثر هستند. انواع پایه‌های تلویزیون‌ 65 اینچ سامسونگ شامل پایه‌های دوشاخه، پایه‌ی مرکزی و پایه‌های تخت است. سامسونگ کیفیت استحکام عالی در تمامی این نوع پایه‌ها را تضمین کرده و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود تلویزیونی با پایه متمایز را انتخاب کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ

کیفیت تصویر

 

سامسونگ از خط تولیدی مشخص پیروی کرده و هر ساله مدل‌هایی جدید از سری‌های مختلف را روانه بازار می‌کند. ارائه تلویزیون‌های سامسونگ در سری‌هایی متمایز باعث شده انتخاب از میان تلویزیون‌ها برای خریداران بسیار راحت‌تر باشد. هر سری از تلویزیون‌های سامسونگ نیز شامل مدل‌هایی است که با عددی مشخص رده‌بندی شده‌اند تا باز هم با ارائه مدل‌هایی بالارده، میان‌رده و پایین‌رده از هر سری انتخابی راحت را برای خریداران ارائه دهد. سری‌های مختلف تلویزیون سامسونگ شامل :

 

. تلویزیون‌های فول اچ‌دی

 

به دلیل وضوح پایین قیمت سری فول اچ‌دی سامسونگ بسیار پایین است. تنوع در این سری از تلویزیون‌های سامسونگ بسیار کم بوده و تنها در اندازه‌های کوچک ساخته می‌شوند؛ به همین دلیل در لیست قیمت تلویزیون 65 اینچ هیچ مدلی با وضوح فول اچ دی وجود ندارد.

 

. تلویزیون‌های کریستال

 

تلویزیون‌های سری کریستال(Crystal) از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ هستند که در تنوع بسیار زیادی ساخته می‌شوند. این تنوع بالا باعث شده بخش عظیمی از تلویزیون‌های 65 اینچ را مدل‌های سری کریستال تشکیل دهند. قیمت تلویزیون‌های 65 اینچ سری کریستال بسیار مناسب بوده و کیفیت تصویری عالی را در وضوح 4K عرضه می‌کنند.

 

. تلویزیون‌های کیولد

 

تلویزیون‌های کیولد(QLED) شناخته‌شده‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ هستند که با ویژگی‌هایی متمایز روانه بازار می‌شوند. اصلی‌ترین مشخصه در این تلویزیون‌ها بهره‌مندی از فناوری نقاط کوانتومی است که به افزایش نور و تقویت رنگ در نمایشگر می‌انجامد. بسیاری از مدل‌های سری کیولد سامسونگ در سایز 65 اینچ در دسترس هستند تا بتوانید کیفیتی بی‌نظیر از مدل‌ کیولد را با نمایشگر بزرگ تجربه کنید. قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ از سری کیولد نسبت به سایر مدل‌های بالارده از برندهای دیگر بسیار مناسب بوده و تلویزیون‌هایی باکیفیت عالی و قیمت معقول را به خریداران ارائه می‌دهد. سامسونگ حتی با تولید تلویزیون‌های کیولد اقتصادی این امکان را به کاربران داده تا بتوانند با صرف هزینه‌ای کم و بهره‌مندی از امکانات هوشمند کمتر از تلویزیون کیولد با وضوح فوق العاده بهره‌مند شوند.

 

. تلویزیون‌های نئوکیولد

 

مدل‌های Neo QLED جدیدترین خط تولید تلویزیون‌های سامسونگ را تشکیل می‌دهند و برای اولین بار در سال 2021 از آن‌ها رونمایی شد. این تلویزیون‌ها از فناوری صفحه نمایش Mini LED استفاده می‌کنند و دارای نور صفحه نمایش بی‌نظیری هستند که در هیچ تلویزیونی از هیچ برند دیگری وجود ندارد. کیفیت تصویر بی‌نقص در این سری از تلویزیون‌ها باعث قرارگیری آن‌ها در لیست تلویزیون‌های بالارده شده و در حال حاضر برترین مدل‌های سامسونگ محسوب می‌شوند. تلویزیون‌های نئوکیولد در وضوح تصویر 4K و 8K تولید می‌شود. خبر خوب این است که تلویزیون‌های این سری با هردو وضوح در سایز 65 اینچ نیز تولید شده‌اند تا به کاربرانی که خواهان تلویزیونی 65 اینچ هستند قدرت انتخاب بیشتری را ارائه دهند.

تلویزیون هوشمند

ویژگی‌های هوشمند در تلویزیون‌های 65 اینچ

 

سامسونگ به عنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید انواع دستگاه‌های هوشمند پا به پای تکنولوژی پیش رفته تا امکاناتی عالی را در تلویزیون‌های جدید خود ارائه دهد. اصلی‌ترین ویژگی هوشمند که در تمامی تلویزیون‌های سامسونگ مشترک است استفاده از سیستم عامل تایزن(Tizen) می‌باشد. این سیستم عامل از لحاظ راحتی و سادگی منو امتیازاتی بالا را کسب کرده و برای استفاده عموم بسیار مناسب خواهد بود. منوی اصلی تلویزیون در ساده‌ترین حالت طراحی شده و دسترسی به بخش‌های اصلی را به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی تلویزیون‌های 65 اینچ سامسونگ از امکان اتصال به اینترنت بهره‌مند می‌شوند و بسته به اینکه از کدام سری هستند امکانات هوشمند متمایزی را ارائه می‌دهند.
خوشبختانه طی یکی دو سال اخیر سامسونگ سری کریستال را که اغلب تلویزیون‌های 65 اینچ را تشکیل می‌دهند نیز به امکانات گسترده‌ی هوشمند مجهز ساخته است. بسیاری از مدل‌های 65 اینچ سامسونگ از دستیار صوتی مخصوص بیکسبی(Bixby) بهره‌مند می‌شوند تا امکان جستجوی صوتی را در تلویزیون برای کاربران فراهم کنند. همانطور که اشاره شد امکانات هوشمند به رده‌بندی تلویزیون‌های سامسونگ بستگی داشته و میزان امکانات هر مدلی با مدل دیگر متفاوت خواهد بود. اگر وجود امکانات هوشمند متعدد در تلویزیون برایتان اهمیت بالایی دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً تلویزیون‌های کیولد و نئوکیولد را تهیه کنید تا امکاناتی گسترده را در اختیار داشته باشید.
و در آخر یکی از بهترین ویژگی‌هایی که بسیاری از تلویزیون‌های 65 اینچ سامسونگ در سری‌های بالا از آن برخوردار شده‌اند، امکانات گیمینگ گسترده است. شما با خرید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ نه تنها تلویزیونی با ظاهر زیبا و کیفیت تصویری فوق العاده را در اختیار خواهید داشت بلکه از امکانات هوشمند و گیمینگ گسترده نیز برخوردار می‌شوید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/6bt
اخبار مرتبط
شرکتهای سازنده تلویزیون مانند ال جی، سونی، فیلیپس و … در پی ایجاد تنوعی در ساختار و کیفیت تلویزیونهای خود، دست به کار شدند تا محصولی ارائه کنند که از تمامی جهات برتری خود را بر تلویزیونهای LED نشان دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید