صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۲:۴۸
کد خبر: 9605
گزارشگر: 213
۱۶۶۶
۱
۰
۹
نامه دیگر کوین ترودو برای آسیانیوز

چرا افراد موفق انرژی جسمی زیادی دارند؟

چرا افراد موفق انرژی جسمی زیادی دارند؟
کوین ترودو، کارآفرین و تاجر، در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، بیشتر افراد موفق انرژی جسمی و روحی زیادی دارند و دارای استقامت روحی و بردباری هستند.

به گزارش آسیانیوز، کوین ترودو در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، نوشته است: بیشتر افراد موفق انرژی جسمی و روحی زیادی دارند و دارای استقامت روحی و بردباری هستند.

 

در ادامه متن نامه وی آمده است:

اگر می خواهید موفق باشید و به اهداف و رویاهای خود برسید، داشتن سلامت جسمی و نشاط عالی کمک بزرگی خواهد بود.

-----------------

بیشتر بخوانید:

مقاله اختصاصی کوین ترودو، میلیاردر مشهور، از حصر خانگی به آسیانیوز!

---------------------------------------------------------------

بیشتر افراد موفق انرژی جسمی و روحی زیادی دارند. آنها استقامت جسمی و روحی و بردباری دارند. بخش اعظم این ژنتیکی است، به این معنی که این چیزی است که شما فقط با آن متولد شده‌اید. اما فرقی نمی کند که شما با "قانون اساسی" جسمی قوی متولد شده‌اید یا نه.

شما می توانید کارهای خاصی را انجام دهید که به شما کمک می‌کند از نظر جسمی و روحی قوی تر شوید ، که به شما "قدرت" شخصی بیشتر می دهد و دستیابی به اهداف و رویاها را برایتان آسان می کند. وقتی از نظر جسمی "قوی" و سالم هستید، احساس اطمینان بیشتری می کنید و از نظر روحی و عاطفی بیشتر "بالا می روید". اگر از نظر عاطفی "گویی مشت در شکمتان زده میشود"، خیلی سریعتر بهبود می یابید اگر از نظر جسمی خوب باشید.

در اینجا پیشنهاداتی برای افزایش احساس خوب فیزیکی برای شما وجود دارد. به یاد داشته باشید، هرچه از نظر جسمی احساس خوبی داشته باشید، اغلب اوقات راحت تر و آسان تر احساس عاطفی خوبی پیدا می کنید. به این ترتیب اهداف و رویاهای خود را در زندگی آشکار می کنید.

1.) روزانه حداقل 15 دقیقه پیاده روی کنید. در صورت امکان تا یک ساعت یا بیشتر بروید. هنگام راه رفتن، به چیزهای دوردست ها نگاه کنید.

---------------

بیشتر بخوانید:

یک جمله قدرتمند چیه؟

----------------------------------------------

2.) بین نیم تا یک گالن بهار خالص یا آب فیلتر شده در روز بنوشید. این بدان معنی است که آب خالصی که هیچ چیز در آن نیست. چای یا آب با مقداری لیمو موجود در آن، حساب نمی شود. آب و نه هیچ چیز دیگری.


3.) روزانه یک سیب ارگانیک بخورید.

4.) 4 ساعت قبل از خواب چیزی نخورید.

5.) تا آنجا که می توانید سعی کنید از رژیم غذایی خود شربت ذرت با فروکتوز بالا، گلوتامات مونو سدیم و هر ماده غذایی اصلاح شده ژنتیکی را حذف کنید یا کاهش دهید.

6.) برخی از انواع "پاکسازی" را که روی روده بزرگ، کبد، کلیه، انگل، کاندیدا متمرکز است، انجام دهید. "پاکسازی کامل" خوب است. برخی از وب سایت های خوب که پاکسازی خوبی دارند که من انجام داده ام:

https://www.zumanutrition.com/
https://purebodyinstitute.com/
https://www.herbdoc.com/
https://www.wellnesscenter.net/

7) برخی از تمرینات "کششی" را هر چند وقت یکبار انجام دهید (در حالت ایده آل 3-5 بار در هفته یا بیشتر). یوگا و کونگ فو روال عالی ای هستند که من انجام می دهم. تمرین Shaolin توسط دوست و مربی شخصی Sifu Shi Yan Ming را بررسی کنید. همچنین اولین کتاب یوگا که تاکنون در سال 1974 خوانده ام ، هنوز هم عالی است و بسیار توصیه میکنم "برنامه 28 روز یوگا ریچارد هیتلمن" است.

8.) انجام برخی از هیدروتراپی روده بزرگ را نیز در نظر بگیرید که به نام کلونیک ها نیز گفته می شود. سیستم های بسته و باز وجود دارد. من از هر دو استفاده کرده ام و هر دو خوب هستند. برای اولین بار، یک سیستم باز را در نظر بگیرید. با درمانگر روده بزرگ در مورد و تعداد و فرکانسی که برای شما بهترین خواهد بود، صحبت کنید. من در 30 روز 30 کولونیک انجام داده ام در حالی که همزمان روزه می گیرم.

تمام این پیشنهادات باعث می شود از نظر جسمی، روحی و عاطفی، احساس بسیار بهتری داشته باشید. این به شما "قدرت شخصی" بیشتری می بخشد و جریان انرژی را از طریق بدن افزایش می دهد. وقتی از نظر جسمی احساس خوبی دارید، رویاهای شما سریعتر و آسان تر آشکار می شوند.

عشق به همه شما و هرگز مثل قبل نخواهید بود

دوست شما،

کوین ترودو

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/6h9
اخبار مرتبط
کوین ترودو در جدیدترین یادداشتش برای آسیانیوز نوشته است که موفقیت یک مسیر است؛ نه یک مقصد و تحقق تدریجی یک رویا است و در حال حاضر شاد بودن است؛ در این صورت آدم ها درگیر فرآیند آفرینش و تجلی خواسته خود هستند.
کوین ترودو در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، نوشته است، افراد موفق بیشتر از بقیه افراد شکست می خورن، اونا عقب نشینی های بیشتری دارن، با راه‌بندهای بیشتری روبرو میشن و با موانع بیشتری برخورد می کنن.
کوین ترودو در نامه جدیدش، برای تحریریه آسیانیوز نوشت: شما عملا برای به دست آوردن طراحی و برای موفقیت مهندسی شدید و بذرهای عظمت در وجود شما نهاده شده‌.
کوین ترودو در نامه دیگرش به آسیانیوز نوشت در برابر آنچه هست مقاومت نکنید؛ مرز مشخصی وجود دارد بین مقاومت در برابر آنچه هست و نگاه به آنچه وجود دارد و اتخاذ این تصمیم که آن انتخاب و ترجیح شما نیست.
اگه می‌خواید چیزهایی توی زندگی‌تون تغییر کنه، شما باید چیزهایی رو توی زندگی‌تون تغییر بدید؛ این یه جمله قدرتمنده.
افراد موفق کسانی نیستن که مشکلی ندارن، اونا فقط افرادی هستند که یاد گرفته‌ان که چطور مشکلاتشون رو حل کنن.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ALA
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
0

مورد ۳ رو چندسال پیش از یک دکتر طب صادق(ع) شنیدم ، و هر روز صبح یک سیب طبیعی میخورم ، مشکل معده ام خیلی بهتر شده و دیگه بعد از غذا خوردن دردم نمیکنه!


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید