صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۳
کد خبر: 10037
گزارشگر: 2
۶۶۷
۰
۰
۱
بلیط هواپیما با قیمت ارزان

با این راهکارها بلیط کیش را ارزان بخرید؟

با این راهکارها بلیط کیش را ارزان بخرید؟
اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان هستید این راهکارها را دنبال کنید.

جزیره کیش یکی از لوکس‌ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود. اغلب مسافران تصور می‌کنند سفر به کیش یک سفر گرانقیمت خواهد بود و همین موجب می‌شود تردید درباره سفر به این مقصد زیبا و خوش منظره داشته باشند. اما اگر بدانید چطور می‌توانید بلیط کیش را ارزان بخرید می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌های سفرتان به کیش را کاهش دهید. پس اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان هستید این راهکارها را دنبال کنید.

 

بلیط هواپیما کیش را از سایت فلای تودی تهیه کنید

 

یکی از راهکارهایی که به کمک آن می‌توانید همیشه از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید، خرید بلیط هواپیما از سایت فلای تودی است. وقتی وارد سایت می‌شوید مبدا و مقصدتان را مشخص کنید. در این مورد مقصد شما باید پرواز داخلی کیش باشد. اگر فقط می‌خواهید بلیط رفت را تهیه کنید، بلیط یک طرفه را انتخاب کنید و اگر به دنبال خرید بلیط رفت و برگشت به کیش هستید، گزینه رفت و برگشت را فعال کنید و سپس تاریخ رفت و برگشت سفرتان را وارد نمایید. در اغلب مواقع خرید بلیط رفت و برگشت کیش برایتان به صرفه‌تر خواهد بود تا بخواهید به طور جداگانه آن را تهیه کنید.
اما نکته مهمی که درباره جستجوی پروازها به مقصد کیش از طریق سایت فلای تودی وجود دارد این است که شما همیشه ارزانترین قیمت پرواز را خواهید دید چرا که لیستی که به شما نمایش داده می‌شود بر اساس ارزانترین قیمت پرواز چیده شده است. بنابراین اگر به دنبال خرید بلیط ارزان کیش هستید، هر تاریخی را که جستجو کنید ارزان ترین قیمت را در بالای لیست مشاهده می‌کنید. این مساله هنگام رزرو هتل های کیش نیز صدق می‌کند. چیده شدن لیست‌ها بر اساس ارزانترین قیمت‌ها به مسافران کمک می‌کند با سهولت بیشتری بتوانند سفر ارزان خود را به مقصد کیش برنامه ریزی کنند.

 

بلیط چارتر بخرید

 

اگر اهل سفر باشید حتما با اصطلاح چارتر آشنا هستید. بلیط چارتر مزایا و معایب مختلفی دارد که مزیت اصلی آن قیمت آن است که به نسبت بلیط‌های سیستمی ارزانتر است. هرچند باید در نظر داشته باشید بلیط چارتر ممکن است در تمامی تاریخ‌ها موجود نباشد. بخصوص اگر در های سیزن، تعطیلات و فصل سفر به کیش باشید احتمال اینکه بتوانید بلیط چارتر را برای سفرتان بیابید کمتر است. امر اگر در انتخاب تاریخ سفر کمی انعطاف داشته باشید و بتوانید آن را به تاریخی تغییر دهید که سفر کمتری رخ می‌دهد، احتمال پیدا کردن بلیط چارتر بیشتر خواهد شد.
اگر از سایت فلای تودی برای خرید بلیط کیش استفاده می‌کنید، گزینه‌ای برای مشاهده پروازهای چارتر وجود دارد که با تیک زدن کنار آن فقط پروازهای چارتر تاریخ مورد نظرتان نمایش داده می‌شود.

 

از آخرین قیمت بلیط کیش مطلع شوید

بلیط هواپیما

اگر هنوز تاریخ دقیقی برای سفرتان به کیش ندارید احتمال اینکه بتوانید بلیط کیش را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر در تاریخ دیگری بیابید وجود دارد. برای این کار در صفحه مربوط به پروازهای کیش کافیست گزینه «اطلاع از آخرین قیمت‌ها» را فعال کنید تا آخرین قیمت بلیط کیش برای شما از طریق اس ام اس یا ایمیل ارسال شود. از این طریق، بدون اینکه نیاز باشد هرروز قیمت پروازها را چک کنید، شانس یافتن پروازی ارزان یا لحظه آخری را خواهید داشت.

 

تقویم قیمتی را بررسی کنید

 

بررسی تقویم قیمتی یکی دیگر از گزینه‌های پیش رو برای پیدا کردن بلیط ارزان کیش است. این تقویم مبلغ بلیط کیش را در تاریخ‌هایی که چند روز بعد و چند روز قبل از تاریخ مشخص شده توسط شماست، نمایش می‌دهد.با توجه به اینکه پروازها در روزهای مختلف قیمت‌های متفاوتی نیز دارند، احتمال اینکه بتوانید بلیط ارزانتری در تاریخ دیگری بیابید نیز وجود دارد. بعنوان مثال، احتمال اینکه پرواز روز دوشنبه به نسبت پرواز روز پنجشنبه ارزانتر باشد است. بنابراین این انعطاف در انتخاب روز و تاریخ سفر می‌تواند به روی هزینه سفرتان به کیش تاثیرگذار باشد.

 

تاریخ سفرتان را تغییر دهید

 

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد تاریخ سفر تاثیر بسزایی به روی قیمت پرواز خواهد داشت. طبیعیست که اگر در تعطیلات یا های سیزن (فصل داغ سفر) نسبت به خرید بلیط هواپیما کیش اقدام کنید قیمت بلیط گرانتر خواهد بود و این مساله اجتناب ناپذیر است. اما به طور کلی اگر آزادانه بتوانید تاریخ سفرتان را تغییر دهید و به زمانی غیر از تاریخی که افراد زیادی سفر می‌کنند موکول کنید، احتمال اینکه بتوانید بلیط کیش را ارزان بخرید بیشتر وجود خواهد داشت.

 

بودجه سفرتان را مشخص کنید

رزرو هتل های کیش

هر کسی برای برنامه سفر خود بودجه خاصی در نظر دارد. بخشی از این بودجه به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اختصاص می‌یابد که البته باید انتظار داشته باشید بخش بیشتری از بودجه‌تان را به این بخش اختصاص دهید. وقتی بودجه را تعیین کنید، هنگام خرید بلیط هواپیما کیش یا رزرو هتل های کیش می‌توانید حداقل بودجه‌تان را مشخص کرده و قیمت‌ها را بر اساس آن مشاهده کنید. در این صورت احتمال اینکه بتوانید پرواز بهتر با قیمت ارزانتر بیابید یا هتلی با کیفیت با هزینه کمتر پیدا کنید بیشتر می‌شود.
امروزه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بسیار ساده‌تر از گذشته شده است. حالا فرصت این را دارید که پروازهای مختلف در تاریخ‌های مختلف را بررسی و مقایسه کنید، بودجه‌تان را مشخص کنید، تاریخ سفرتان را تغییر دهید و به طور کلی با دقت بیشتری نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. اگر کمی زمان بگذارید و راهکارهای توصیه شده را انجام دهید، همیشه می‌توانید بلیط کیش یا هر مسیر دیگری را با ارزانترین و اقتصادی‌ترین قیمت بیابید.

https://www.asianews.ir/u/6t0
اخبار مرتبط
برای سفر به کیش، بهترین قیمت بلیط را از فلای تودی بخواهید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید