صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۴ تیر ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۴
کد خبر: 10505
گزارشگر: 213
۹۹۱
۱
۰
۳
سفر مسوول اتحادیه اروپا به ایران

طرح کراوات عجیب جوزف بورل در تهران+عکس

طرح کراوات عجیب جوزف بورل در تهران+عکس
تصویری متفاوت از لباس با طرح کراوات جوزف بورل در ایران آشکار شده است.

به گزارش آسیانیوز،  تصویری متفاوت از ظاهر جوزف بورل در ایران آشکار شده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه ایران در محل وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار تصویری متفاوت از نگاه رسانه ها برداشته شده که در ادامه‌ می‌بینید.(فارس و خبر ویژه)

معنای جزییات کراوات و لباس جوزپ بورل در تهران

 

 


https://www.asianews.ir/u/75l
اخبار مرتبط
در آستانه سفر جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، به منطقه و تنها چند روز بعد از انجام سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی به اردن هم مانند شماری از مقام های منطقه خواهان شکل‌گیری یک ائتلاف نظامی مشابه «ناتو» در خاورمیانه شد.
در حالی که جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تا ساعاتی دیگر به تهران می رسد، نشریه آمریکایی نشنال اینترست, نوشت ایالات متحده باید یک راهبرد جامع «گزینه ب» را در مقابل ایران به کار گیرد.
یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل گفت: سفر بایدن حاوی پیامدهایی برای وضعیت منطقه و مقابله با ایران است.
در جوامعی که راهکارهای تضمین کننده حق مشارکت عمومی و پاسخگو بودن حاکمیت و رهبران آن وجود نداشته باشد، انگیزه و پویایی لازم برای رشد و توسعه اقتصادی پایدار و نوسازی وجود از بین می رود و جدایی و بی اعتمادی بین حاکمیت و مردم اجتناب ناپذیر است.
وال استریت ژورنال امروز نوشت اقدامات جدید اسرائیل، تازه‌ترین تحول استراتژی این کشور در قبال جمهوری اسلامی ایران است که نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل آن را «دکترین اختاپوس» نامیده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مجتبی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
0
0

آخه این هم شد خبر،،یه روز به طرز ایستادن وزیر خارجه روسیه یه روز به طرز لباس پوشیدن ماریا زاخارو و اینک به کروات جوزف بورل می‌پردازید این یعنی چی؟میخواهید ثابت کنید که احمق و بیشعور هستید خوب خیالتون راحت باشه ثابت شد که واقعا احمق و بیشعور تشریف دارید و به جای پرداختن به خبر اصلی به دنبال حاشیه ها می‌گردید که عده ای رو مثلا خراب کنید...جمع کنید این بساط پدرسوخته بازی و بی شرفی رو


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید