صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۰ تیر ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۱
کد خبر: 10587
گزارشگر: 213
۲۰۵۴
۰
۰
۹
جدیدترین مقاله اختصاصی کوین ترودو برای آسیانیوز

از «خواستن» دست بکشید!

از «خواستن» دست بکشید!
«کوین تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده، نوشته است از «خواستن» دست بکشید؛ افراد موفق همیشه مشغول انجام کاری هستند که بقیه افراد هنوز درباره آن صحبت می کنند.

به گزارش آسیانیوز، مردم می خواهند راز موفقیت را بدانند واقعا هیچ رازی وجود ندارد. هر آنچه که برای موفقیت در زندگی نیاز است که بدانید، اگر به مکان های مناسب نگاه کنید، در دسترس شماست.

----------------------

بیشتر بخوانید

راز فهرست کردن «۶ کار» مهم!

------------------------------------------

امروزه با اینترنت اطلاعات زیادی در مورد موفقیت وجود دارد. کتاب های زیادی نوشته شده اند که اصول موفقیت را آموزش می دهند. سمینارها، کارگاه‌ها، دوره‌های آنلاین و «مربی‌های موفقیت» وجود دارند که ادعا می‌کنند به شما یاد می‌دهند چگونه موفق شوید. به کی گوش میدی؟

به برخی از کسانی که خواسته های شما را دارند و در جایی که هستید، بوده اند گوش دهید؛ اگر خواهان موفقیت مادی مانند پول و ثروت مالی هستید، پس به حرف کسی که پول زیادی به دست آورده و پول زیادی دارد گوش دهید. با این حال، مطمئن شوید که به کسی که تمام پول خود را از فروش دوره‌های آموزشی در مورد «چگونه کسب درآمد کنیم» یا «چگونه موفق باشیم» به دست آورده، گوش نمی‌دهید.

اگر آنها واقعاً می دانستند چگونه پول در بیاورند و موفق شوند، قبل از اینکه هر کدام دوره یا کتابی در این زمینه بفروشند، ابتدا پول زیادی به دست می آوردند. افراد موفق سرنخ هایی را در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت به جا می گذارند. ابتدا همه آنها به وضوح آنچه را که می خواهند تعریف کردند. سپس آنها از "خواستن" دست کشیدند. "خواستن" ارتعاش کمبود است. وقتی آنچه را که می‌خواهید تعریف می‌کنید، از «خواستن» آن دست بکشید و اکنون به سمت این احساس حرکت ‌کنید که انگار قبلاً چیزی را که می‌خواستید در اختیار دارید.

---------------

بیشتر بخوانید:

یک جمله قدرتمند چیه؟

----------------------------------------------

اگر این کار را انجام دهید، از "خواستن" دست بکشید. در عوض، "حالا احساس خوبی خواهید داشت". از این حالت، پس از آن در مورد "خلق کردن" آنچه می خواهید و شروع "سفر" هیجان زده می شوید. وقتی "خلق می کنید" احساس خوبی دارید.

شما از خلقت لذت می برید. افراد موفق در زمان شروع کار در این وضعیت بودند. اگر در این حالت قرار بگیرید، یک اتفاق دیگر رخ می دهد. شما 12 ساعت روز، 7 روز در هفته "کار" می کنید. شما به فرآیند خلقت "وسواس" پیدا می کنید.

شما "دوستش دارید"! افرادی که موفق هستند، بیشتر از بقیه افراد وقت می گذارند. افراد موفق همیشه مایلند کارهایی را انجام دهند که بقیه افراد حاضر به انجام آن نیستند. افراد موفق همیشه بیش از حد مشغول انجام کاری هستند که بقیه افراد هنوز درباره آن صحبت می کنند.

بهش فکر کن. شما می توانید در زندگی به آرزوهای خود برسید. تو توانایی اش را داری. به خودت ایمان داشته باش و به سمت رویاهایت برو. هرگز دست نکش. کسانی که رها می کنند هرگز برنده نمی شوند و برنده ها هرگز تسلیم نمی شوند./

 

شما رو در اوج خواهم دید
دوست شما، کوین ترودو
 

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/77q
اخبار مرتبط
«کویــن تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده به تهیه فهرستی از ۶ تا از مهم ترین کارها که در آنها رازهایی نهفته، تاکید کرده است.
کوین ترودو، کارآفرین و تاجر، در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، بیشتر افراد موفق انرژی جسمی و روحی زیادی دارند و دارای استقامت روحی و بردباری هستند.
کوین ترودو در جدیدترین یادداشتش برای آسیانیوز نوشته است که موفقیت یک مسیر است؛ نه یک مقصد و تحقق تدریجی یک رویا است و در حال حاضر شاد بودن است؛ در این صورت آدم ها درگیر فرآیند آفرینش و تجلی خواسته خود هستند.
کوین ترودو در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، نوشته است، افراد موفق بیشتر از بقیه افراد شکست می خورن، اونا عقب نشینی های بیشتری دارن، با راه‌بندهای بیشتری روبرو میشن و با موانع بیشتری برخورد می کنن.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید