صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۱:۵۳
کد خبر: 11166
گزارشگر: 213
۴۹۱
۰
۰
۵
براساس ادعای مدیر سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای»

علت بازداشت یک مرد مسلح در نزدیکی خانه مسیح علی‌نژاد

علت بازداشت یک مرد مسلح در نزدیکی خانه مسیح علی‌نژاد
جیسون برادسکی، مدیر سیاست‌گذاری در سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای»، در توییتر اعلام کرد اف بی آی فردی اصالتا اهل جمهوری آذربایجان را در نزدیکی خانه ‌مسیح علی‌نژاد، روزنامه نگار در بروکلین دستگیر کرد که مسلح به یک اسلحه AK-47 بود.
به گزارش آسیانیوز، جیسون برادسکی،مدیر سیاست‌گذاری در سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای»، در توییتر ادعا کرد اف بی آی فردی را در نزدیکی خانه ‌مسیح علی‌نژاد ⁩ در بروکلین دستگیر کرد که مسلح به یک اسلحه AK-47 بود.

به گزارش نیویورک پست، این فرد خانه مسیح علی‌نژاد، روزنامه نگار ایرانی را چندین روز تحت نظر داشته و تلاش کرده بود وارد خانه‌ای شود که خودروی خود را بیرون آن پارک کرده بود. پلیس این فرد را چند روز تحت نظر گرفت و نهایتا در نزدیکی خانه مسیح علی‌نژاد بازداشت کرد.

او پس از بازداشت، گفت که دنبال محلی ارزان برای اجاره کردن بود و می‌خواست از صاحبخانه بپرسد که آیا اتاقی برای اجاره دارد؟! از خودروی این فرد سلاح و فشنگ و یک چمدان پول کشف شد، در ابتدا او گفت که خودرو اجاره‌ای است و از وجود اسلحه خبر نداشته است.

این فرد که اصالتا اهل جمهوری آذربایجان بوده و مهدی‌اف نام دارد به پلیس گفت که در یونکرز اقامت داشته است، اما اجاره بها در آنجا بسیار بالا بود و او به دنبال مکانی جدید برای زندگی در محله بروکلین بود. او گفت که سعی کرده است درب ورودی خانه را باز کند تا بتواند درب داخلی را بکوبد و بپرسد که آیا می تواند اتاقی اجاره کند. او ابتدا به افسران گفت که ماشین را قرض گرفته و چیزی در مورد اسلحه نمی‌داند و گفت که چمدان مال او نیست. بعداً، او اعتراف کرد که اسلحه متعلق به او بوده و بیان کرد که «به دلیل اینکه به دنبال کسی می‌گشت» در بروکلین بوده است.

طرح ربودن علینژاد در ایالات متحده ظاهراً شامل استخدام بازرسان خصوصی برای انجام چندین روز نظارت بود که طی آن از او و اعضای خانواده‌اش در خانه و اطراف خانه‌اش در بروکلین عکس و فیلمبرداری شده بود.

طبق اطلاعات دریافتی، حال مسیح علی‌نژاد خوب است./
https://www.asianews.ir/u/7ni
اخبار مرتبط
یک دادگاه فدرال آمریکا در نیویورک روز گذشته چهار شهروند ایرانی را به توطئه برای ربودن یک روزنامه نگار٬ نقض تحریم‌ها و پولشویی متهم کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی از نامه تهدیدآمیز ولایتی نسبت به سخنان یکی از پزشکان متخصص عفونی در بیمارستان دانشوری که به عملکرد برخی مدیران به دلیل کمبود برق و امکانات درمانی در بحران کرونا و واکسیناسیون اعتراض داشت، انتقاد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید