صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۶
کد خبر: 11435
گزارشگر: 213
۵۱۶
۰
۰
۲
اظهارات بهادری جهرمی در آستانه هفته دولت

بسته افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان آماده شد+ویدیو

بسته افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان آماده شد+ویدیو
به گفته بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، بسته پیشنهادی افزایش حقوق کارمندان دولت و لشگری خصوصا کسانی که مبلغ کمی دریافت می‌کنند آماده شده است.

به گزارش آسیانیوز، بهادری جهرمی گفت: بسته پیشنهادی افزایش حقوق کارمندان دولت و لشگری خصوصا کسانی که مبلغ کمی دریافت می‌کنند آماده شده است؛ موضوع طی ماه‌های آتی نهایی می‌شود.

سخنان کامل او در این باره در ویدیوی زیر آمده است:

 

 

 

https://www.asianews.ir/u/7uw
اخبار مرتبط
سازمان‌های "امور اداری و استخدامی" و "برنامه و بودجه" در پیشنهادی مشترک، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به دولت ارایه کرده اند.
نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتظار داریم سرپرست وزارت تعاون کار هفته بعد تکلیف حقوق سایر سطوح را معلوم نماید در غیر این صورت مجلس ورود می‌کند.
در حالی که ولی اسماعیلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد اگر اصلاح مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان صورت نگیرد، پس از یک هفته آن مصوبه خود به خود ملغی می شود و باید افزایش ۳۸ درصد حقوق انجام شود، علیرضا حیدری، نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان گفت: پاسکاری و بلاتکلیف نگه داشتن بازنشستگان اصلاً صحیح نیست.
یزد - مدیر آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از معرفی برنامه‌های آموزشی سال ۱۴۰۱ کارمندان دولت در استان خبر داد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگرانی که مشمول قانون کار می‌شوند می‌توانند از کارفرمایی که افزایش ۵۷ درصدی حقوق را اجرا نمی‌کند شکایت کنند.
در جلسه هیئت وزیران میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ تعیین شد.
در حالی که دولت پیشنهاد ۴.۵ میلیون تومان برای هر دو را ارائه داده بود، اما در نهایت مبلغ حداقل حقوق کارکنان بیشتر اعلام شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید