صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۵
کد خبر: 11809
گزارشگر: 213
۴۱۶
۰
۰
۳
براساس گفت و گوی معاون عمرانی وزیر کشور با آسیانیوز

بیشترین پروژه های عمرانی هفته دولت در کدام استان ها بود؟

بیشترین پروژه های عمرانی هفته دولت در کدام استان ها بود؟
مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریها به آسیانیوز گفت: همزمان با هفته دولت حدود 16 هزار طرح عمرانی در کشور بهره برداری شد.

به گزارش آسیانیوز، مهدی جمالی نژاد در گفت و گوبا آسیانیوز با بیان اینکه همزمان با هفته دولت حدود 16 هزار طرح عمرانی در کشور بهره برداری شد اظهار داشت: مجموع هزینه پروژه های افتتاح شده 1/237/006/114 میلیون ریال است.

جمالی نژاد تصریح کرد: بیشترین تعداد پروژه های افتتاح شده در هفته دولت مربوط به استان های گلستان با 1312 پروژه ، سیستان و بلوچستان با 977 و استان مازندران با 943 پروژه است.

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اضافه کرد: تعداد کل پروژه های قابل افتتاح شهرداریها در هفته دولت 1651 پروژه و بیشترین سهم را نیز به ترتیب استان های مازندران با 279 پروژه، خراسان رضوی 172 و بوشهر با 140 پروژه به خود اختصاص دادند.

وی گفت: کل اعتبار پروژه های افتتاح شده توسط شهرداریها در هفته دولت 41/613/969 میلیون ریال است که بیشترین سهم باتوجه به تعدد پروژه ها به استان های مازندران، تهران، خراسان جنوبی،خراسان رضوی و بوشهر رسید.

جمالی نژاد همچنین تعداد پروژهای قابل افتتاح توسط دهیاریها را 2969 مورد دانست و گفت: استان های خوزستان با 352 پروژه ، مرکزی 233 و آذربایجان شرقی با 181 پروژه عمرانی بیشترین تعداد را در هفته دولت امسال به خود اختصاص داده اند.

معاون عمرانی وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: کل اعتبار پروژه های افتتاح شده دهیاریها 10/955/294 میلیون ریال بوده که از این بین استان های خوزستان،هرمزگان،قزوین،بوشهر و آذربایجان شرقی به ترتیب با توجه به تعدد پروژه ها، بیشترین اعتبار را کسب کردند./

گزارشگر: سیدرحمان موسوی

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/850
اخبار مرتبط
​ یزد - رئیس سازمان بازرسى کل کشور بازرس کل استان یزد را مامور کرد که به صورت ویژه به موضوع حقوق دولتى وصول شده از معادن و هزینه کرد آن در شهرستان‌ها ورود کرده و با یک بازرسى فوق العاده این مسئله را پیگیرى و نتیجه را به مرکز اعلام کند
یزد - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در بازدید از برخی مدارس گفت: سرانه های ورزشی در سطح شهر یزد بسیار پایین است و یکی از دغدغه های شورای اسلامی شهر و مطالبات جدی مردم است
تلاش در جهت حل ریشه ای مشکلات کشور مانند تورم، قاچاق، فساد، فقر، بیکاری و نیز معضلات اجتماعی و فرهنگی به جای علاج موقتی، هنر دولت های بزرگ مردمی است.
یزد - مدیر مخابرات منطقه از بهره برداری65 پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته دولت خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید