صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۰
کد خبر: 11965
گزارشگر: 2
۵۳۰۰
۰
۰
۷
بازدهی خوب در اینستاگرام

۷ راه برتر جذب فالوور (رایگان)

۷ راه برتر جذب فالوور (رایگان)
در این مقاله سعی داریم ۷راه برتر جذب فالوور را به شما آموزش دهیم که شما بتوانید در اینستاگرام در زمان کوتاه، جذب فالوور زیاد دست پیدا کنید. این ۷راه و روش تست شده هستند و در اکثر پیج های بزرگ اینستاگرام نیز مشاهده می‌ شوند. و شما با توضیحات و آموزشی که در ادامه به شما می‌ دهیم و انجام دادن آن‌ ها می‌توانید به بازدهی خوب و جذب فالوور بالا در اینستاگرام در مدت زمان کوتاهی برسید.

۱- تولید محتوا سبز

 

تولید محتوای سبز که امروز افراد محدودی از آن استفاده می‌کنند و اطلاع از این روش تولید محتوا ندارند. تولید محتوای سبز تولید محتوایی است که تاریخ انقضا ندارد و همیشه می‌ شود از آن استفاده کرد بعضی از موارد و حوزه‌ های کاری یا بهتر بگوییم تمام حوزه‌ های کاری یکسری تولید محتوای سبز دارند که در ادامه برای شما چند مثال می زنیم تا کاملاً با تولید محتوای سبز آشنا شوید.
مثال:یک مثالی که در این‌ باره میشه زد این است که شما فک کن یک پیج آشپزی دارید و آموزش تهیه یک غذا را در پیج اینستاگرام خود می‌ گذرد و مطمئن هستید که در وقت‌ های دیگر چیز افزودنی به این غذا قرار نیست استفاده شود یا اضافه شود و آن دستوری که شما آماده کردین برای درست کردن غذا ثابت است، این پست تبدیل می‌ شود به یک پست سبز یعنی این‌ که شما می‌ توانید در موقعیت‌ ها و زمان‌ های مختلف از این پست استفاده کنید و برای فالوور های خود ارسال کنید یا آن را استوری کنید یا در پیج اینستاگرام بخود دوباره منتشرش کنید.شما اگر از این سبک پست‌ ها به اندازه کافی تولید کنید می‌ تواند در درازمدت برای شما جذب فالوور مناسبی داشته باشد.

 

۲- خرید فالوور

 

یکی از روش‌ های دیگر که می‌ توانید از آن استفاده کنید خرید فالوور است که دارای یه سری از تفاوت‌ ها با روش‌ های دیگر است. مثلاً خرید فالوور از نظر قیمتی بسیار مناسب‌ تر از روش‌ های دیگر است یا از لحاظ سرعت رشد پیج بسیار سریع‌ تر است و یکی از گزینه‌ های مهم برای جذب فالوور خرید فالوور است.

 

۳- تبلیغات

 

تبلیغات کردن مرسوم‌ ترین روش برای جذب فالوور است که خیلی از افراد برای جذب فالوور هدفمند تبلیغات می‌ کنند.ما در تبلیغات برای پیج های اینستاگرام خود از روش‌های مختلفی می‌ توانیم استفاده کنیم و روش‌ های بسیار زیادی نیز برای این کار وجود دارد که ما باید هم از نظر کلیات پیچ مشکلی نداشته باشیم هم از نظر بودجه مالی که برای این کار و برای تبلیغات پیج خودمان بخواهیم اختصاص دهیم.
نکاتی که در ادامه به شما می‌ گوییم حتماً باید رعایت کنید که در تبلیغات بتوانید احتمال موفق شدن و جذب فالوور بیشتر را داشته باشی، یکی از اون نکات مهمی که باید در تبلیغات رعایت کنید این است که شما باید از نظر محتوایی پیج اینستاگرام شما مشکلی نداشته باشه و هم محتوای کافی در پیج قرار داد باشید و هم در استوری ها فعال باشید. نکته بعدی که باید به آن دقت کنید شما حتماً باید تعداد فالوور مناسبی داشته باشید و بعد به سمت تبلیغات بروید که اگر فالوور نداشته باشید یا تعداد فالوور شما بسیار کم باشد احتمال دارد بازدهی تبلیغاتی شما پایین بیاید.
نکته بعدی که می‌ خوام درباره آن صحبت کنیم مربوط به کیفیت پیج هایی است که می‌ خواهید به آن‌ ها تبلیغات بدهید توجه داشته باشید آن پیج باید حتماً فالوور های فعال داشته باشند و تولید محتوای مستمر کند و در استوری های خود فعالیت داشته باشند.

جذب فالوور

۴- استوری مستمر و با تکنیک جدید

 

همه ما می‌ دونیم که استوری گذاشتن به‌ صورت مستمر تأثیری در جذب فالوور دارد و می‌ تواند فالوور های قبلی که جذب کرده‌ ایم را نیز در پیج ما نگه‌ دارد. ولی به حالت عادی مثل قبل گذاشتن استوری شاید جواب ندهد و مخلوطی با تکنیک‌ های جدید باید استفاده شود تا جذب فالوور از طریق استوری هم داشته باشیم.
ما در ادامه چند تا از این تکنیک‌ ها که می‌ تواند بازدهی استوری شما را بالا ببرد را خواهیم گفت.یکی از بهترین راه‌ هایی که شما می‌ توانید در استوری های خود استفاده کنید گذاشتن محتوای مختلف است. مثلاً شما اگر یک فروشگاه اینستاگرام دارید و یک پیج فروشگاهی دارید لازم است که در استوری یک سری از محصولات خود را به نمایش بگذارید ولی توجه کنید که همه استوری شما نباید برای محصولات شما گذاشته شود و در بین استوری های کلی پیج شما این محصولات باید بگذراید. توجه کنید که در استوری ها سعی کنید به‌ صورت آموزش رایگان یا مطالب رایگان بیشتر استفاده شود.
شما حتماً در استوری خودتان باید از انواع و اقسام موزیک‌ ها و از انواع و اقسام تصاویر و از انواع و اقسام استیکرها و ایموجی ها استفاده کنید که تنوع لازم در استوری ها رعایت شود تا مخاطب میل بیشتری برای دیدن استوری های شما و به اشتراک گذاشتن استوری های شما داشته باشد.

 

۵- گذاشتن محتوا از تمام مدل ها

 

شما برای داشتن یک پیج خوب در اینستاگرام و افزایش رضایت فالوور های شما باید از تمام فرمت محتوایی استفاده کنید،یعنی این‌ که شما هم باید در پیج اینستاگرام خود کلیپ بگذارید و هم باید کلیپ‌ های ریلز بگذارید و هم باید محتوای آی جی تی‌ وی بگذارید و هم باید پست به‌ صورت تصویری بگذارید و در استوری ها فعال باشید. این مجموعه کارهایی که شما انجام می‌ دهید باعث می‌ شود که مخاطب و فالوور های شما به پیج شما بیشتر و به علاقه نشان دهند و با پیج شما درگیری بیشتری داشته باشند و تعامل پیج شما را افزایش دهند در نتیجه باعث می‌ شود بازدید و فالوور های پیج شما نیز افزایش پیدا کند.

 

۶- افزایش تعامل با روش های جدید

 

شاید روش‌ های قدیمی برای افزایش تعامل باز هم استفاده شود، ولی شما باید حتماً از روش‌ های جدید نیز استفاده کند. مثلاً یکی از روش‌های که همیشه استفاده می‌شود انواع و اقسام نظرسنجی‌ ها در استوری هست ولی شما می‌ توانید در پست‌ ها که به شکل ریلز باشد از نظرسنجی استفاده کنید که این یک چیز جدید است و باعث افزایش تعامل پیج استفاده میشود.این مثالی بود که ما زدیم و روش‌ های دیگری وجود دارد که شما با بهره‌مندی از تمام این روش‌ ها می‌ توانید تعامل پیج اینستا گرامی خود را بالا ببرید.هدف بالا بردن تعامل رفتن پست به اکسپلورر است و دیگر هدف آن فعال نگه‌ داشتن پیج شماست.

خرید فالوور

۷- نکات جذب فالوور ریلز

 

 این روز ها هم ه‌جا صحبت از ریلز است و شما نیز حتماً باید از ریلز استفاده کنید. جذب فالوور از طریق ریلز که درحال‌ حاضر بسیار پر اهمیت است. باید قوانین و قواعد را بدانید مثلاً شما در کلیپ‌ های ریلز باید هم ریلز آموزشی بگذارید و هم از محصولات خود و به شیوه جذاب باید باشد و از شیوه‌ های خسته‌ کننده.راز موفقیت در ریلز معمولاً کلیپ‌ های هیجانی و با کیفیت است و همچنین کوتاه و مفهومی،شما اگر بتوانید در گذاشتن پست‌ های ریلز با دقت عمل بالا آ ن‌ها را درست کنید نتایج مثبتی می‌ تواند برای شما در جذب فالوور داشته باشد.

خیلی ممنون که تا اینجای مقاله همراه ما بودید و مقاله ۷راه برتر جذب فالوور را به شما معرفی کردیم، و ۷راه جذب فالوور را نیز به شما توضیح دادیم و روش‌ هایی چون و افزایش تعامل و خرید فالوور و روش‌های درست گذاشتن استوری و محتوا و روش‌ های دیگر را در این مقاله با شما مرور کرده‌ ایم و به شما آموزش دادیم.

https://www.asianews.ir/u/89b
اخبار مرتبط
دامنه گسترده مشتری‌ها در فضای مجازی و حضور چشم‌گیر ایرانی‌ها در اینستاگرام، باعث شده که این شبکه اجتماعی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های مالی ایران بشود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید