صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۰
کد خبر: 12289
گزارشگر: 306
۳۱۴
۰
۰
۱
رییس هیات مدیره شرکت معدنی صنعتی چادرملو

اردکان باید الگوی مدیران شایسته در ایران شود

اردکان باید الگوی مدیران شایسته در ایران شود
یزد - رییس هیات شرکت معدنی صنعتی چادرملو گفت: با برگزاری دوره های آموزشی مدیریت حکمرانی شایسته می توانیم شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم و نیز با عملکرد موثر و سنجیده شده اردکان را به یک شهر نمونه در کشور معرفی نماییم
آسیانیوز / یزد ؛ محمود صالحی در نشست شورای اداری شهرستان در دانشگاه اردکان افزود:  زمانی که امام راحل در سال 1342 موضوع تشکیل حکومت اسلامی را در دنیا مطرح نمود تنها دو نوع حکومت شرقی و غربی بر دنیا حکمرانی می کرد. 
 
او اضافه کرد: تشکیل حکومتی بر مبنای تعالیم بلند اسلام که کاملترین دین است و مبتنی بر آرای مردم، نوع جدیدی از حکومت بود که باعث از بین رفتن نظام سلطه و دیکتاتوری در دنیا شد. 
 
صلاحی اظهارداشت: این نظام که برای تحقق آن قرن ها تلاش شده و حاصل زحمات همه انبیا و اولیا است با از خودگذشتگی و شهادت بسیاری از مردم حفظ شده و امروز ما حافظان و وارثان آن هستیم. 
او با بیان اینکه  مسوولیت در نظام اسلامی پست و مقام نیست بلکه جایگاه خدمت است ، مسوولان شانی به جز خدمت رسانی به مردم ندارند یادآور شد: امروز حزب الهی ترین مدیر و مسوول کسی است که عملکردش بیشترین رضایتمندی را برای مردم به دنبال داشته باشد. 
 
این مسوول با اشاره به اینکه امروز هم همه برخورد ها بر سر این تمدن اسلامی است  اظهار داشت : هم اکنون تمام مشکلات  ، ناشی از نداشتن شایسته سالاری مدیریتی است .
صلاحی گفت: با  انتخاب  مدیرانی که در همه بخش های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی به حکمرانی شایسته رسیده اند می توان بزرگترین معضلات و مشکلات را حل کرد .
او اردکان را یکی از شهرهای با سابقه در تمدن و تدین اعلام کرد و گفت: ظرفیت قومیتی اردکانی ها با برگزاری دوره های  آموزشی خلاقیت و حکمرانی شایسته بالاتر خواهد رفت.
صلاحی از تمام مدیران صنایع اردکان درخواست کرد که به کمک مردم شریف این شهرستان بیایند  .
 
امام جمعه اردکان ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره شرکت چادرملو خواست که در کنار برگزاری جلسات و نشست های متعددی که با اقشار مختلف مردم دارند از مناطق مختلف شهر و بلکه شهرستان اردکان بازدیدی داشته باشند تا به صورت مستقیم مشکلات مختلف را ببینند.
 
 
حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر گفت: از شما می خواهیم که به خیابان های شهر و بیمارستان  بروید و زیر ساخت های اردکان که گفته می شود ثروتمندترین شهر ایران است را ببینید که آیا این وضعیت شایسته مردم این شهر است یا نه؟!
 
او  افزود: با توجه به شرایط اضطراری اردکان، در کنار طرح های بزرگ لازم است اقدامات فوری و کوتاه مدت جهت کاهش این مشکلات انجام شود.
فرماندار اردکان هم در ادامه به برخی مشکلات و آسیب های متعدد به مردم شهرستان اشاره و افزود: با قانونمندی و افزایش دانش در بین مردم و مدیران می توان از خیلی معضلات  رهایی پیدا کرد .
حسین سبزواری ارتقا فرهنگ و دانش را در این مقطع زمانی الزامی دانست.
۲۵۰ واحد صنعتی و ۱۸۵ واحد معدنی در اردکان فعال است.
مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد و این شهرستان از لحاظ مواد معدنی از مناطق های غنی استان یزد است، هم اکنون یزد علاوه بر ۱۰ معدن بزرگ ملی، حدود ۵۰۰ معدن بزرگ و کوچک دارد که در این واحدها بیش از ۱۲ هزار نفر مشغول کار هستند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

اردکان باید الگوی مدیران شایسته در ایران شود م، حمود صالحی رییس هیات شرکت معدنی صنعتی چادرملو ، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان ، حسین سبزواری فرماندار اردکان

https://www.asianews.ir/u/8ic
اخبار مرتبط
یزد - استاندار گفت: مشکلات متعدد شهرستان اردکان را با کمک مسوولان دولتی و مدیران صنایع به طور جد مرتفع خواهیم کرد
یزد - استاندار با اشاره به موضوع آموزشی شدن بیمارستان ضیائی اردکان، خاطرنشان کرد: این امر می تواند مقدمه ای بر راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در این منطقه باشد
یزد - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع این شهرستان با وجود توسعه رو به رشد با مشکلات خاص روبروست که نیاز به بازنگری دارد
یزد - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان گفت: این شهرستان باید مقصد گردشگری و توریسم باشد نه اینکه گذرگاهی برای رسیدن به شهرهای دیگر، که لازم است با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای گردشگران به این هدف برسیم
یزد - طی حکمی از سوی وزیر کشور، حسین سبزواری به سمت فرماندار شهرستان اردکان منصوب شد
یزد - معاون فرماندار اردکان گفت: به همت شهرداری و دیگر ارگان ها جمع آوری سگ های بلاصاحب به شهر درحال انجام است
یزد - سرپرست فرمانداری اردکان گفت: ایجاد رعب و وحشت و القای حس ناامنی در بین شهروندان توسط مجرمین و تبهکاران از جرائم غیر قابل گذشت و نابخشودنی است
یزد - رییس بیمارستان ضیایی بیان داشت: بیمار ۲۸ ساله به‌عنوان اولین مورد ابتلا به تب کریمه کنگو در شهرستان اردکان شناسایی و مداوا شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید