صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۳
کد خبر: 12647
گزارشگر: 213
۶۴۴
۰
۰
۲
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر خبر داد

علت تصادف خونین در هرمزگان/مرگ چند هموطن

علت تصادف خونین در هرمزگان/مرگ چند هموطن
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از مرگ چهار تن درپی وقوع تصادف میان پراید و پژو ۴۰۵ در جنوب کشور خبر داد.
به گزارش آسیانیوز،مرتضی مرادی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز خبر برخورد یک‌دستگاه سواری پراید با سواری پژو ۴۰۵ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده ش که درپی آن امدادگران نزدیکترین پایگاه امدادونجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر به محل حادثه واقع در محور کهورستان در شهرستان خمیر استان هرمزگان اعزام شدند. محل وقوع این حادثه در حوالی روستای چاه ماخور بود.

وی با بیان اینکه در این تصادف مجموعا ۹ تن دچار حادثه شدند، گفت:‌ پنج نفر از مصدومان پس از انجام عملیات رهاسازی از سوی امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه چهار تن نیز به دلیل شدت آسیب‌دیدگی ناشی از تصادف در دم جان خود را از دست دادند.

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور داشته و علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد. امدادگران هلال احمر نیز پس از پایان ماموریت به ایستگاه بازگشتند./
https://www.asianews.ir/u/8s2
اخبار مرتبط
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از کشته و زخمی شدن هموطنان در در پی تصادف یک تریلی کمرشکن با هفت خودرو دیگر در جنوب تهران خبر داد.
سرنشینان مینی بوسی که کارگران فصلی کشاورزی شهر مهاجرپذیر "شرافت" را می برد، در نزدیکی شوشتر در تصادفی خونین جان باختند تا کشته های "شرافت" در یک هفته به 18 تن برسد. خبری هولناک که در میان انبوه خبرهای تلخ دیگر کمتر دیده شد.
یزد - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از امدادرسانی به سه مصدوم تصادف دو خودرو سواری در محور تنگ چنار مهریز توسط نیروهای امدادی هلال احمر این شهرستان خبر داد
یزد - تصادف خودرو هیوندا اکسل با موتورسیکلت در محور جاده قدیم بافق ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد
یک زن جوان روز گذشته در اثر واژگونی کامیون جان باخت.
انحراف خودروی وزارت خارجه از مسیر به دلیل حرکت در خط ویژه، منجر به جان باختن دو شهروند و از جمله آسیب دیدن یک کودک کار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید